![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geduld hebben en je relatie boven alles zetten, zeker boven een hobby.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Samen springen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() ²
en niet onmiddellijk de handdoek gooien in momenten van crisis. Het wederzijds vertrouwen dat je daarmee kweekt, zorgt voor een erg ontspannen verhouding nadien.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu vraag ik me af of al die raadgevers hier dan al zo oud zijn opdat ze uit ervaring kunnen spreken...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zij volleybalt dat interesseert mij juist geen zak, uiteraard ben ik wel eens in de kantine gaan zitten met een Duveltje, op een of andere wedstrijd tegen een of ander pokkedorp. Als ik niets beters te doen heb dan zie ik daar wel eens naar. Of ik lees de gazet in de kantine. Zo is dat met mijn sport juist van het zelfde. Zij kan in de kantine zitten met een flair en een portooke, en kijken hoe ik altijd hetzelfde doe. Als ik even inside the box mag denken, zou ik zelf denken dat zij vrij links is. Mij gelijk (ze is van de mening dat wapens gevaarlijk zijn teruggekomen), ook mijn geest is verruimd. Dus verschillende interesses lijken me juist een pluspunt.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() twee woorden: samen lachen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem uzelf niet te serieus, das de clue.
'k Heb al ambras gehad, onder ander over het feit dat ik op haar SMS niet meer reageer. Afspraken vergat. Mijn wagen niet afspoot, allez je kunt het zo gek niet bedenken.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kon ze bij mij toch haar badsloefen aantrekken zenne...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die GSM die ben ik al weer kwijt, ik heb 'm nu toch niet meer nodig ![]() Zolang ze zich niet te veel moeien, rustig zijn, dan ben ik best te genieten. Over de aanpak van de werkloosheid hebben we zelf al ver ambras gemaakt. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 15 september 2009 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Watch your tongue.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een relatie direct opbreken als het moeilijk gaat is een gemakkelijkheidsoplossing. Als je echter zulk vluchtgedrag vertoont zal je echter nooit een relatie voor het leven hebben. In elke relatie komt er immers ooit wel eens een crisis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * Eerlijk zijn, ook al is de boodschap niet leuk.
* Genieten van rustige momenten tezamen. * Meer knuffelen of bij mekaar liggen of relaxen in zetel of bed dan sex. * Tezamen zorgen voor het werk in huis wat betreft huishoudelijk werk of de jonge kinderen. * Af en toe eens laten weten dat je haar of hem gewoon graag ziet met een symbolisch geschenkje of een kleine attentie. Je kan soms eens een verjaardag vergeten maar als je voor haar een bosje bloemen of iets anders meebrengt dat ze leuk vindt op een moment dat er geen hoge verwachtingen zijn (stomme werkdag waarop je ineens thuis kan komen met een presentje), dan is dat prachtig. * Gemeende complimentjes... Met complimentjes over haar prachtige figuur terwijl ze nog moet ontzwellen na een zwangerschap ben je niets. Maar je houdt van haar omwille van haar attitude en haar aanstekelijke lach. Ga niet zitten liegen. Zeg gewoon dat ze nog wat kwijt zal moeten (naar haar eigen verlangen) maar dat je niet snel weg kan bij haar omdat ze je blijft betoveren met haar karakter en zeker de gezelligheid die daar uit voorkomt. * Soms wel ruimte laten. Geef elkaar wat de kans om soms eens een half dagje van mekaar verlost te zijn. Klinkt negatief, maar dat is het niet. Een wurggreep is nooit goed. * Elkaar nooit proberen dwingen tot je eigen visie op religie of politiek. Ik ken een hoop koppels die als de liefde er niet was, toen ze wat jonger waren op mekaar zouden kloppen tijdens een NSV-antifa betoging-tegenbetoging. Ik kan nog wel over wat meer denken maar ik ga het hier nu maar bij laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samen een paar keer goed zat worden, helpt ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |