![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Herman Van Molle bood tijdens de quiz 'De Canvascrack' twee kandidaten kotszakjes aan toen een ronde over minister van Defensie Pieter De Crem aanbrak.
CD&V-voorzitster Marianne Thyssen vindt dit er ver over en zal het incident voorleggen aan Vlaams minister van Media Ingrid Lieten Persoonlijk vind ik Van Molle een ijzersterke quizmaster met een bijzonder gevoel van humor. Vinden jullie dat hij deze keer over de schreef gegaan is of niet? Of is Marianne Thyssen een azijnpisser en maakt ze van een mug een olifant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk niet.
Elke waardige gezagsdrager dient spot en kritiek te aanvaarden. De hofnar had vroeger deze taak, deze is nu overgenomen door de media.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was vooral heel zwak, meer iets voor een Internetforum.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee want ik sluit mij aan bij de mening van Renesse. Ja want van Herman Van Molle had ik toch iets smaakvollers verwacht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Decrem, de man die voetbal speelt en toch fysiek ongeschikt bleek voor zijn legerdienst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Smaakvol was het inderdaad niet.
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() En jij dan? Uw avatar zit te kotsen in een kop koffie
![]()
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien ieder land nu eens in dezelfde mate zou besparen op oorlogsuitgaven zoals onze minister De Crem nu doet zouden mogelijkerwijze "buitenlandse geweldadige interventies"
misschien onmogelijk worden en oorlogen weer uitsluite"nd lokaal en met boog en pijl, machete's e.d. uitgevochten ipv met F zoveel jachtbommenwerpers en veel collateral damage... (zum kotsen ?)
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sluit me hier bij aan. Erg jammer ook. Ik kon Herman altijd smaken als quizmaster toen ik nog kabel-tv had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond dat wel een goei, eigenlijk...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dit ook sterk overdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over Albert zullen ze zoiets wel niet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() bwa, 't was maar een flauw mopje, ik had het niet eens in de gaten trouwens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat gaat hij bij een thema over Thyssen naar boven halen? Citroenen?
Waar die zich druk om maken....geen wonder dat ze geen tijd hebben voor "degelijk bestuur". |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Wie kotst nu in een zakje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Absoluut.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |