![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Een agent krijgt een gasfles op zijn rug. Vanuit een appartement gegooid, notabene.
Ik weet niet wat daar moet gebeuren. Ik heb de indruk dat niemand het nog weet. Misschien ware het beter te hopen dat zo een van hun brandbommmen eens slecht gemikt is en gans dat stadsdeel platbrandt, want een degelijke oplossing schijnt er niet te zijn. En niemand schijnt er ook in geïnteresseerd te zijn. Het kan toch niet dat brandweerlui en ambulanciers tijdens het hulpverlenen bekogeld worden met stenen e.d. Ik zou niet willen oproepen tot het platbranden van die wijk, maar als het zou gebeuren, zou ik er geen traan om laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan pak je alle inwoners van dat appartement op en ge steekt ze in den bak tot ze doorslaan, en als dat niet binnen de 24 uur gebeurd, dan houd je ze wat langer vast, desnoods laat je iemand tegen een kast lopen. Als alternatief voor dat platbranden ... een raziake misschien en elke gram drugs, of wapens die er gevonden wordt de eigenaars ervan op het vliegtuig terug naar afzender. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Meneer Anciaux: is dat wat u bedoelt met de "warme samenleving"?
Citaat:
Bedankt, klootzakken-politici! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vandaele : 18 september 2009 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allemaal onze schuld, we hadden ze nooit hierheen mogen halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Matrak? Wat denk je met een matrak te doen als je in de minderheid bent? Dan word je zelf doodgeslagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er wordt me wel degelijk iets in de mond gelegd, namelijk dat de rellen zouden veroorzaakt zijn door het migrant zijn. Ik heb iets dergelijks nooit gezegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hadden van meet af aan streng moeten optreden tegen het gespuis onder hen. Zonder schrik om voor racist versleten te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik heb je al gezegd, je hebt gelijk. Want vind je nu van de kwestie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Het in ondertussen al meer dan vier uur geleden dat ik dit topic rapporteerde als dubbeltopic...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toestand is hopeloos spijtig genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part rijden ze daar met een leopaard binnen en knallen ze alles plat dat zich durft te bewegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() LOL.
Je leest bij de Libre onder de lezersbrieven of Maingain niet moet stoppen met de uitbreiding van de fr. rand te eisen. Ze zullen wel nederlandstalige administratie verdragen. Dat liever dan bruinen , die hun goed komen vernielen, pikken, rellen, naar hun dochters fluiten en erger .... BHV kan snel gesplitst worden. Voorts , in het algemeen, is de stemming onder franstaligen volledig aan het veranderen. Het gekap op Vl. zie je nog amper en men richt zich tegen eigen.....politici. Voorts mag je er niet aan denken wat je met de meerkost van niet te integreren allo's kan doen in de derde wereld. (socio/crimi/onderwijs/dop/.....kost) Daar kan je een afrikaans land mee opkrikken. Het contrast kon niet groter zijn : honderduizenden regulariseren/deze outing van immigranten en anderzijds is er geen geld voor de eigen volk pensioentjes noch palliatieve zorg van onze stervende oudjes. Evenwel Happart.... Tja, CVP , jullie hebben je laatste feestje gehad per 7 juni , alleen een zelfstandig Vl. kan jullie nog redden. De stemmen van de zuil zullen niet blijven volstaan, zeker nu niet , als iedereen het door heeft . Laatst gewijzigd door boerenverstand : 18 september 2009 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar kunnen de multicullers weer niet inhoudelijk reageren op deze topic as usual...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |