![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De Vader moet rechten hebben voor een ongeboren kind. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
29 | 51,79% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
27 | 48,21% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik hier 33.383 linkjes plaatsen?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens langs in de Bethanie in Zoersel. En het is niet omdat men HOMO is dat men geen seksuele contacten kan hebben met een vrouw. Volle HOMO's bestaan trouwens niet, net zomin als volle hetero's. Ieder mens is bi-seksuele. Dit is een natuurlijk gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou al heel blij zijn mocht je je stelling dat er geen abnormale sekualiteitsbelevingen bestaan eens onderbouwen. Beginnende met pedofilie.
Ik begin waarlijk te geloven, dat je zo tegen alles bent, dat je er zelfs homoseksueeel bent van geworden. Maar inderdaad, ik kan dat niet onderbouwen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 september 2009 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Rechten van de vader voor het ongeboren kind? Hoe ga je trouwens gaan bepalen wie de vader van het ongeboren kind is? De enige die daar echt zekerheid van heeft, is de moeder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar heb eenvoudig geen zin om zaken die een vader zonder wetenschappelijk onderzoek weet en aan de lijve heeft ondervonden, te onderbouwen met links naar wetenschappelijke sites. En ook pedofilie kan wetenschappelijk onderbouwt worden als een natuurlijk gedrag. Want seksueel misbruik is niet meer dan zijn wil opleggen aan andere en andere onderwerpen aan zijn macht. Het is maatschappelijk totaal fout, maar niet tegennatuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 20 september 2009 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Horen, voelen en proeven; dat wil ik nog geloven. Maar een eigen mening vormen, en die zelfs opdringen aan hun moeder; daar zijn we ons nooit van bewust geweest. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de vader en de moeder hebben er geen schuldgevoel aan overgehouden en kunnen elk moment kiezen of zij hun kind wensen of niet. Het kind zelf weet van niks en is dolgelukkig tussen haar pleegbroers en pleegzusjes. Dat gegeven alleen al is een levend bewijs om te pleiten voor meer rechten voor de vader. Het kind kan er maar wel bij varen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of er geen zaken zijn die ze anders wel at en dronk, maar waar ze tijdens haar zwangerschappen van moest overgeven en/of niet door haar keel kreeg. Ik heb het niet over vrouwen die plots massa ijsjes en taartje gaan eten of libikes krijgen. Ongeboren Baby's die hun moeder van binnen voor rot stampen als ze in te veel lawaai komen, tot ze terug in een rustige omgeving komen. Baby's die enkel rustig zijn als de moeder uit de buurt van bepaalde personen blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen hebben het geluk gehad op een natuurlijke wijze borstvoeding te krijgen (dus niet drie maanden en dan geen tijd niet meer). Ik beschouw het als een van de belangrijkste geschenken die we als ouders hen hebben kunnen meegeven. Zou het mischien daarom zijn dat ze buiten een griepje af en toe nooit een kinderziekte gekend hebben, in tegenstelling tot de kinderen van onze papflesvrienden met hun continu geleur naar de arts omwille van oorontstekingen, plotste hoge koorts en dergelijke? D�*t een kind aandoen is geen probleem blijkbaar in het 'ontwikkelde' westen. Bedenk ook eens de reaktie van de vrouw indien die vanaf het moment dat ze zwanger is wettelijk geen volwaardig individu meer is volgens de wetgeving. Is dat geen signaal naar vrouwen om beter niet zwanger te worden? Misschien importeren de Belgen liever nieuwe generaties? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 september 2009 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bullshit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Juist ja... Oei... D�*t gaat Paulus niet graag horen...
|
![]() |
![]() |