![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12101 |
Banneling
|
![]() Terror
Terror Al Quada Bin Laden Terror Terror War on Terror Al Quada Bin Laden Muslim War on Terror Terror Bin Laden ![]() Als herrinning aan de getraumatiseerde Amerikanen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12102 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voila, dat denk ik ook. Een gedeeltelijke LIHOP met betrokkenheid van die twee geheime diensten. Let wel, ik zeg gedeeltelijke LIHOP. Silverstein was op voorhand gewaarschuwd via de mossad vriendjes en heeft de explosieven zelf laten plaatsen door zijn eigen mensen. Ook enkel zo kan het geheel van de explosieven operatie volledig stil gehouden worden. Cossiga gaat ziet niet belachelijk maken van dit zomaar te beweren. Nog iets, zwier Alex Jones maar aan de kant. Ik hem heb nog nooit gekwoteerd en hem nooit au serieux genomen. De truther beweging is volledig geinfiltreerd om de ware schuldigen buiten schot te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat deze nogal populair was in arabische kringen waar de betrokkenheid van de Mossad het uitgangspunt is om zowat alle negatieve (vanuit arabisch gezichtspunt) internationale gebeurtenissen te duiden. Misschien toch even bedenken dat een dergelijke explosieven operatie onmogelijk volledig stil kan gehouden worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12105 |
Europees Commissaris
|
![]() als het om de mossad gaat is dat geen enkel probleem. zonder enige twijfel de meest bekwame geheime dienst ter wereld. met kop en schouders boven al de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beide gevallen zijn oneindig eenvoudiger dan de 9/11 operatie die jij hier nu veronderstelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.corriere.it/politica/07_n...ba99c53b.shtml Oorspronkelijke bericht is al bijna 2 jaar oud en volgens een van de commentaren was het een sarcastische opmerking van Cossiga. Is er hier iemand die Italiaans kan die dit kan bevestigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn beste elke lifschacht heeft een ventilatie, zonder dat zou géén enkele lift naar behoren werken,of waar dacht U dat de voortgestuwde luchtmassa in beweging gebracht door een lift dan wel heen moet... En waar komt Uw hier aangenomen drukverhoging vandaan,uit Uw duim of uit Uw fantasie.... En enig idee waar die gassen van die brandstofmengels zich gaan verzamelen alvorens tot een explosie te komen.... Juist ja mijn beste, bovenaan in de liftschacht,vanwaar die explosie zich naar beneden zal verplaatsen.... En denkt U nu écht dat er op de bovengrondse verdiepingen géén liftdeuren uit hun hengels gaan geblazen worden door de kracht van deze explosie.... Dan bent U wél erg goedgelovig mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfde met gerechterlijk onderzoek, whistleblowers worden het zwijgen opgelegd. Hoe kan het publiek nu ooit uitsluitsel hebben. Zullen we de officiele waarheid volledig ooit weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12110 |
Staatssecretaris
|
![]() Een sarcastisch opmerking is meestal een die ver van de waarheid zit, lijkt u dit het geval? Het is al aangetoond dat de mossad betrokken was bij 9/11. De gevolgen voor de Arabische wereld zijn ook vrij duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wezenlijke van de tekst is hetzelfde. Vooraleer de mensen zich ernstig vragen konden stellen bij het zien van de crashes in de WTC en de vele doden, gaf men al de hoofdschuldige door via de mainstream... Osama Bin Laden... dan moesten de mensen hun hersens niet aanzetten en niet meer op het idee komen "hoe kan (USA) zoiets (laten) gebeuren", ze kenden dan direct dé dader en vijand... Hier de bron van de vertaling van de origineel Italiaans krantenartikel in het Duits, een bespreking en commentaar: (ik citeer het wezenlijke) http://www.politonline.ch/index.cfm?...ews&newsid=825 Neue Stellungnahme zum 11. 9.: Ex-Präsident von Italien: CIA und Mossad verübten den 11. September, 16.12.2007 20:50 Rom: Der ehemalige Präsident von Italien, Francesco Cossiga (von 1985-1992), hat bereits am 30.November 2007 der angesehensten Zeitung Italiens, dem Corriere della Sera, ein Interview gegeben, in dem er zu den Attentaten am 11.September 2001 wörtlich folgendes sagte: Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 20 september 2009 om 23:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan kom je uit....inderdaad ,bij de mossad.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12113 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zeg niet dat dit ver van de waarheid zou kunnen zitten, maar het lijkt mij toch dat 9/11 sites de woorden van Cossiga al dan niet opzettelijk verdraait hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vgl die jij maakt gaat imo totaal niet op. De vat van de zionisten op de VS is nagenoeg totaal, terwijl dat in het MO absoluut niet het geval is. Een operatie uitvoeren in de VS is juist veel makkelijker. En ik herhaal dat het om een lihop gaat. De cia en de mossad wist minstens wat er ging gebeuren, en die laatsten hebben een paar vooraanstaande broeders met grote financiele belangen zoals Silverstein ingelicht. In het specifieke geval van de twee torens in NYC: Silverstein kent Netanyahu persoonlijk en beiden communiceerden elke week met elkaar als goede vrienden (dat is ook uitgebreid terug te vinden in de pers als je wat zoekt). Het is niet overdreven van te veronderstellen dat Netan hem 'iets' verteld heeft, of de mossad zelf. Dat vermoeden wordt bevestigd wanneer men beschouwt dat Silverstein elke morgen zonder uitzondering kwam ontijten in het WTC.... behalve op 11 september 2001... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat er steeds van uit dat hetgeen er nog over was aan luchtverdediging ook optimaal en foutloos functioneerde, en daar ben ik nog niet van overtuigd. Amerika had na het wegvallen van Rusland als grootmacht geen serieuze vijanden meer waardoor er door de jaren heen bezuinigd is op de luchtverdediging. In theorie had men adekwaat kunnen reageren , maar is de praktijk altijd hetzelfde ? zijn oefeningen altijd precies zoals de praktijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is geen suggestie, er zijn er een aantal dood. En anderen moesten zwijgen, zoek dat maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stonden deze camerabeelden hier al ? mss "debunked" ofzo ?
![]() Volgens deze 12 verschillende beelden van L naar R, ttz volg vooral de onderste vier beelden, ziet men de 360Ft=110 m lange antenne van WTC1 -enkel vast bevestigd aan de centrale cores- zou uiteindelijk 56 Ft= 17 meter "kaarsrecht" meezakken enkel met de centrale cores, vooraleer het 78e verdiep (vuurlijn) mee instort, let vooral op het wit gedeelte van de antenne dat steeds langer wordt (het donkere korter) op het 12e beeld ziet men al een nieuw stuk donker antennegedeelte (uitvergroten), en de rest van WTC1 blijft staan: (het schuin streepje linksonder duidt het stilstaan vd camera aan) Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 21 september 2009 om 20:51. |
||
![]() |
![]() |