![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: De Vader moet rechten hebben voor een ongeboren kind. | |||
| Ja |
|
29 | 51,79% |
| Nee |
|
27 | 48,21% |
| Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nergens voor nodig. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
u wijst mij op fouten, louter en alleen vanuit uw opvatting. Ik doe hetzelfde. Spiegels zijn toch uw beste vriend niet é
|
|
|
|
#303 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Leer er maar mee leven.
|
|
|
|
#309 |
|
Banneling
|
In zijn forumsessie lang geleden schreef hij dat hij nog geen vriendin heeft gehad. Denk niet dat er veel veranderd is.
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Minister-President
|
Laten we het hopen.
|
|
|
#311 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als ik zijn laatste reactie correct interpreteer is hij inderdaad nog steeds vrijgezel.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 26 september 2009 om 21:49. |
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beledigingen zijn de argumenten van zij die ongelijk hebben.
Paulus. |
|
|
|
|
|
#315 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ben ik de eerste die zich afvraagt hoe ge tijdens de eerste twaalf weken zoudt kunnen vaststellen wie de vader is?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
#316 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Awel beste geestesgenoot. Daar ben ik het nu ook niet volledig mee eens. Als het leven van de moeder, of haar gezondheid (fysisch), niet in gevaar is, dan vind ik dat de vader 100% inspraak moet hebben indien hij bereid is het kind op te voeden. De geestelijke gezondheid van de moeder zou ik na de geboorte van het kind zelfs van ondergeschikt belang durven stellen. Waarom zouden we anders, wettelijk beschouwd, een adoptiekind in de pollen van twee homomannen durven duwen? Laatst gewijzigd door Rudy : 27 september 2009 om 13:34. |
|
|
|
|
|
|
#318 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 27 september 2009 om 14:37. |
||
|
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Andro: "En wat met lesbische vrouwen?"
Andro. Terecht bemerkt. Bij lesbische ouders kan slechts één biologische ouder zijn. De partner hoogstens adoptieouder. Mijn reactie was er vooral een op het feit dat "vaders" stiefmoederlijk worden behandeld in abortus-kwesties. Zo lees ik het, in de eerste plaats bij feministische vrouwen. Daarbij wilde ik vooral wijzen op het feit dat, bij echtscheidingen, biologische vaders bitter weinig, om niet te zeggen praktisch nooit, het volledig hoederecht krijgen over hun kind, tenzij moeder maatschappelijk en opvoedkundig zo goed als nul te betekenen heeft. Kijk Andro. Wie geen biologische ouder is moet zijn of haar rechten niet opeisen tegenover kinderen van de partner, zeker niet wat abortus betreft. Laatst gewijzigd door Rudy : 27 september 2009 om 17:19. |
|
|
|