![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie in deze tijd sexuele betrekkingen heeft zonder bescherming, daar scheelt iets aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net omwille van de beperking van eigen keuze dat ik ook zo hevig tegen geloof ben. Ik vind idd ook dat er iets scheelt aan degene die zich laat sturen door een fabeltje geschreven door een of andere auteur van de jaren stillekens. De paus weet dat mensen hem blindelings volgen en daarom vind ik dat hij mensen vermoord. Mensen sterven omwille van zijn uitspraak hierover. Al ik weet dat om welke zotte reden dan ook, miljoenen mensen doen wat ik zeg...dan heb ik toch nog wel een geweten waardoor ik geen dingen ga opdragen aan deze mensen waardoor er jaarlijks miljoenen doden vallen.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 september 2009 om 16:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je? In deze situatie is het alles of niets, ze luisteren ofwel luisteren ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het nieuw is voor jou...ook daar kan ik niets aan doen. Wat jij zegt maakt het idd nog belachelijker, waarom luisteren ze idd naar dat stukje wel en het andere niet...ga het hen vragen. Trouwens, wanneer heeft de paus eigenlijk gezegd dat sex voor het huwelijk niet kan?
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() In een ander liedje propaganderen deze jongens (de strangers) SEX met een MINDERJARIGE!!
http://www.youtube.com/watch?v=7ZJg7...e=channel_page Op 1:10 De ware aard van de Vlaming??? Dweep maar verder met deze jongens! Is sex als oudere man met een 16 jarige OK???? Volgens 'de Strangers' wel.... (heel strange dingen dragen die jongens uit in hun muziek) Wat denken jullie daarover??????????? Laatst gewijzigd door Princessje : 28 september 2009 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de tijd toen het liedje geschreven werd, betekende "vrijen" niet "sex". Hoe dan ook propanandageert dat liedje niets.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() De islam is een kultuur op zich. De Vlaamse kultuur ook. Islam kan onmogelijk een deel zijn van onze huidige Vlaamse kultuur. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Burgemeester
|
![]() Waarom neemt iemand uberhaupt aanstoot aan de vertolking van gedachten van 1 iemand?
Soms denk ik dat wereldvreemde Moslims denken dat iets dat in deze maatschappij geodgekeurd is door iedereen, waardoor ze elk voorval waar ze aanstoot aan nemen als een algemeen feit beschouwen. Zit er ws naast, maar soms lijkt het toch zo.
![]() |
#153 |
Burgemeester
|
![]() De kunstenaar verklaarde dat hij op travestie binnen de Islam doelde;
Ik zou het persoonlijk als ik het niet wist eerder interpreteren als een vrouw die in dezelfde moskee bidt tot Allah, niet een man die zich verkleedt als vrouw.
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei "Fear is the path of the dark side" Yoda Laatst gewijzigd door farak : 28 september 2009 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.brusselnieuws.be/artikels...es-van-moslims PS; Vrouwen en mannen zijn 'gescheiden' (apartheid) in de moskee - óók hun schoenen - vandaar de commotie waarschijnlijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
misschien moeten moeten er ook eens relativeringscursussen georganiseerd gaan worden als deel van integratie
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens verwacht gewoon dat als je je in een ander land vestigt, je je ook - al is het maar een beetje - op de hoogte stelt van hoe het er aan toegaat in dat land - de regels, wetten, waarden & normen - niet te vergeten de taal - ohw nee - daar moet het 'doel'land maar voor opdraaien, toch? Ik moet dringend eens gaan aankloppen (lees zeuren en eisen) bij het Gobierno hier!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 september 2009 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee kunnen moslims wèl lachen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(interessant in andere discuties...) ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 28 september 2009 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de bange, blanke man die steeds maar meer buigt voor hun eisen!
De perfecte dhimmi dus!
![]() |
![]() |