![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 9 oktober 2009 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze zijn nu al aan de tunnel beginnen graven dan ofwa?
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nu nog wachten op de heiligverklaring van 't Vaticaan.
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee interessante antwoorden van de secretaris van het Nobelcomité, Geir Lundestad.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Belachelijk, maar het opent perspectieven.
Ikzelf ga voor de Nobelprijs voor Fysica volgend jaar. Jullie mogen dus enkele boeiende speeches over koude fusie en een nieuwe zwarte gatentheorie verwachten. Yes we can. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Met mijn hoeveelheid posts in 8 maanden kan ik voor Literatuur gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik weet wat ik voor mijn verjaardag wil, een nominatie voor de nobelprijs, en het maakt me echt niet uit welke.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Hoort dit trouwens niet in K&K? Ik bedoel maar, Eurosong komt toch ook daar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Dat klopt, maar ik neem aan dat de stemming pas de voorbije maand(en) zal plaatsgehad hebben.
En dan spelen m.i. zijn realisaties toch wel mee. Ik dacht dat de motivering toch vooral de aandacht legde op ' support and encouragement' en de goede PR die zo'n prijs met zich brengt. En in die zin ben ik er helemaal mee akkoord. En wat betreft de anti-bush factor : dat is de meloen op de taart. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we Carolien Genez nomineren voor volgend jaar, zo komt ze ook eens positief in t nieuws en als aanmoedeging kan dat tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Zo rap al?
Welke conflicten zijn er dankzij hem zoal op vreedzame wijze beëindigd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Zet uw tv uit, kijk niet meer naar het nieuws en ga een wandeling maken in de natuur.
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En zie hoe de rookpluim van het industrieterrein een aantal km verderop de idyllische uitstap verknoeit.
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level. Laatst gewijzigd door KaliYuga : 9 oktober 2009 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de Nobelprijs voor de vrede op dit moment: een prijs voor geleverde prestaties of een prijs via dewelke men hoopt invloed uit te oefenen op de actuele situatie in de wereld? Het Nobel prijs comitee lijkt me wat te pretentieus aan het worden door die laatste route te kiezen, en zet daarmee het prestige van haar instituut op de helling. Je geeft toch geen vredesprijs omdat je hoopt dat daardoor de verkozene zich meer voor de vrede zal gaan inspannen. Dat is de omgekeerde wereld. Obama staat op het punt meer soldaten naar Afghanistan te sturen, terwijl de weg naar vrede gaat over de terugtrekking van de VS troepen uit dat land.
Citaat:
Deze Nobelprijs voor Obama is voorbarig en 'onverdiend' mijns inziens. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 oktober 2009 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongelooflijk. Waar gaan we naartoe? Het enige positieve is dat het kan aanzien worden als een ''aanmoediging''.
Misschien moet er eindelijk eens ingezien worden dat er veel meer in het spel zit: Henry Makow Rothschild's choice |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat mij betreft zijn ze ermee aan het rammelen. Dit is toch niet meer serieus?
|
![]() |
![]() |