![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een verwarde verhalen bij centrum tot linkse mensen... Soms davert mijn computer de kamer rond omdat er een NSV'er aan het vechten is met een N-SA'er. Dan weer is het Vlaams Belang erger dan Hitler maar als zogezegde studentenclub van het Vlaams Belang is het NSV! te soft volgens N-SA. Maar als N-SA iets zegt wordt dat weer op het disconto van Vlaams Belang ingeschreven. En als er een verdomd dronken en waggelend figuur na dat concertje met zijn henna tattoo's met een swastika zit te lallen in een microfoon - de geluidstechnici gaan daar werk aan hebben gehad omdat hij altijd vooruit en achteruit bewoog - dan is dat wat getoond wordt. Wie volgt dat nog? Ik heb vroeger eigenlijk nog heel wat online discussies gevoerd met Bjorn Roose, woordvoerder van Voorpost, en die waren goed. Ik kreeg geen propaganda one-liners of zo. Die ging echt in op vragen die je hem stelde. We waren vaak niet akkoord met elkaar en soms wel, maar ik kreeg antwoorden die tonen dat die mens bezig is met zijn gedacht en verder denkt dan een foldertje. Ik neem aan dat ik nu wel wat reacties ga krijgen, maar het is nu eenmaal mijn gedacht over die dingen. Net als IronChef vind ik het erg jammer dat er niet gewoon een docu van werd gemaakt met interviews. Het hele opzet was met de bedoeling dat die bende wordt verboden en niet met wat speelt in de geesten van de mensen die er zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wie heb je het?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En, ze willen gewoon verboden worden, want ze kicken daar op.
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() zoals de naam global "media" al doet vermoeden
![]() |
#146 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar als er van een hele dag schieten maar vijf minuten overblijft, dan stel ik mij de vraag wat ik nu precies gemist heb en of datgene misschien wel essentieel was om een juist beeld te kunnen vormen van het gebeuren. Citaat:
Hoewel ik echter een kleine soundbite uit een volledige toespraak niet genoeg acht om een degelijk oordeel te vellen. En ja, dat geschreeuw werkte op mijn zenuwen. Ik ben nog lang niet doof en hoop dat zo te houden. Citaat:
En dan nog, stel dat het allemaal baby-etende, fascistische nazizwijnen zijn, dan is dat slechts het begin van een discussie en niet het einde ervan.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 16 oktober 2009 om 23:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar mijn probleem lag niet in het feit dat ik een gematigder standpunt verwacht had, ik had minder platte populistische praat verwacht.
![]() |
![]() |
#149 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de snede die we gezien hebben (we moeten natuurlijk wel rekening houden met manipulatieve montage) was wel erg biernazi-gewijs.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als zou er manipulatief gemonteerd zijn geweest, dat verandert nog altijd niks aan hetgeen die lui gezegd hebben, en op welke manier.
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() De vraag is nu: hoe hoog is het biernazi gehalte van het N-SA?
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien willen ze gewoon hired goons als voetvolk en is het klein groepje coordinatoren een stuk slimmer. Ik twijfel in elk geval sterk dat ze een egalitair verband hebben. Egalitarisme is voor demokraten. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 16 oktober 2009 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Ge moogt drie keer raden wat het doel is van manipulatieve montage.
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1/ Eerst maak je Afganistan onleefbaar door alles plat te bombarderen. 2/ Daarna vang je hier vluchtelingen van ginder op. 3/ Vervolgens geef je die centen & woning, zodat ze voor jou stemmen. 4/ Herkozen zet je de oorlog in Afganistan vanzelfsprekend voort. ![]() Laatst gewijzigd door webzwerver : 16 oktober 2009 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij mag ook drie keer raden wat de reden was om die reportageploeg te beperken in hun bewegingsvrijheid om te filmen. Anders gezegd, als het resultaat hen niet aanstaat, hebben ze dat enkel aan zichzelf te danken.
![]() |
#156 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, wat biernazistische uitspraken van de ene of de andere zijn in niets te vergelijken met de imperialistische moordpartijen van de traditionele partijen. De linkse partijen waren daarbij steeds haantje de voorste. Denk maar aan kwallen als Willy Claes e.d.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al meermaals al dan niet vermeende leden van het N-SA Evola zien aanhalen, er moet daar toch iets van zijn blijven hangen?
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je nu ondertussen al wat het doel is van manipulatieve montage?
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom is het contrast interessant tussen het biernazisme van het jeugdcongres en het hoog niveau van de N-SAers op't forum. Slechte verklaringen van "gematigde demokraten" type Geert C, dat ze zich hier beschaafd gedragen, koop ik niet. |
|
![]() |
![]() |