Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2009, 14:01   #101
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

fanatieke zionistische joden die hun ware aard ontkennen alhoewel ze reeds vele malen door de uitverkoren mand zijn gevallen.. die nu in een pathetische poging een kinderlijk, compleet ineffectief reverse psychology truukje en dito "spin" uit pure paniek trachten naar voren te brengen.

ja, de zionisten zijn er niet meer gerust in. en dat is een zéér correcte inschatting
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 14:02.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 14:02   #102
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik ben in ieder geval geen jood, doch een overtuigde zionist.

Een aantal forumleden schelden mij soms uit met echte antisemitische leuzen. Het zijn zij die het anti-zionisme en het antisemitisme hebben vermengd tot eenzelfde fenomeen.

Eigenlijk hebben zij er voor gezorgd dat het anti-zionisme even vewerpelijk is geworden als het antisemitisme.

De zionisten zouden de anti-zionisten hiervoor dankbaar moeten zijn ....
En dát is een waarheid als een koe.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 14:03   #103
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

yep , de paniek bij de uitverkoren leugenaars zit wel erg diep.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 14:16.
Oud 18 oktober 2009, 14:12   #104
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Goed voor u.

Ik kwam vandaag een referentie tegen naar dit Artikel dat mogelijkerwijze een licht werpt op het verschil tussen antizionisme en antisemitisme.
Inconvenient Truths about ‘Real Existing’ Zionism

Eerste paragraaf
The celebrations on the occasion of the sixtieth anniversary of the founding of the state of Israel brought forth mixed feelings for those of us who survived the Holocaust. The reason for this ambivalence is that, while the survivors of the Nazi genocide celebrated the creation of a Jewish state in 1948, few were aware at the time of the human costs and injustices that had been, were being, and would be perpetrated against Palestinian Arabs in our name.
uiteraard is het zo dat er joden zijn die zich schamen voor de terreurstaat Israel. en terecht !

De grootste kritikasters zijn immers ook van joodse achtergrond. Dat is op zichzelf reeds een indicatie van hoe effectief dat zionistisch tuig gedurende decennia elke vorm van kritiek tegen hun moordende praktijken en landdiefstal kon wegkwelen met een pathetisch hitler -holocaust geklaag, maar na hun perverse misdaden en slachtpartijen in Gaza is het verhullend doek hierover voorgoed gevallen.

hun paniekerig gekronkel op dit forum is er een mooie indicatie van
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 14:15.
Oud 18 oktober 2009, 14:31   #105
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
Misschien kun je eens proberen na te denken voordat je iets post.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 15:37   #106
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Vooral niet. Lol. Ik wilde maar dat al Israels vijanden bij haar inspiratie
kwamen zoeken telkens als ze een speech moeten geven.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 15:39   #107
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
In zijn hallucinante optiek is iedereen die niet anti-Zionistisch is, Joods. Dit komt door een gebrek aan inlevingsvermogen. Hij denkt: Iemand die Israël goedpraat, kan niet anders dan Joods zijn; omdat hun daden zogezegd verwerpelijk zouden zijn.

Ik kan niet anders dan concluderen dat meneertje een gebrek aan zelfreflectie heeft wat betreft de Palestijnse fouten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 15:48   #108
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Daarjuist docu gezien over Israel/Palestina met Dries Van Agt (ex premier Nederland). Amai, die mens heeft gedurende jaren toch ook wreed zijn kar gekeerd inzake Israel (en er een boek over gerschreven)...

Ik vond hem nog vrij gematigd qua kritiek, doch kreeg hij natuurlijk ook het label "anti-semitisme" naar zijn kop gegooid.
Zijn antwoord was "Kritiek op het beleid van de staat Israël" is niet hetzelfde als anti-semitisme. Net zoals kritiek op "Den Haag" geen landsverraad is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Als een zogenaamde 'rechtvaardige' oplossing erin bestaat Israels grenzen te
openen voor zeven miljoen personen die beweren af te stammen van
de 600000 en zo vluchtelingelingen van 1948, dan heeft Israel daar inderdaad geen enkele baat bij...
Akkoord dat dit plan geen goede oplossing meer is. De vervaldatum van dat plan is reeds meer dan een decenium geleden verstreken natuurlijk.

Dit neemt niet weg dat "de wereld" zonder meer een nieuwe oplossing aan Israel & Palestina zou moeten kunnen opleggen.
(... om even voorbij de USA te rekenen)
Oud 18 oktober 2009, 16:08   #109
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Daarjuist docu gezien over Israel/Palestina met Dries Van Agt (ex premier Nederland). Amai, die mens heeft gedurende jaren toch ook wreed zijn kar gekeerd inzake Israel (en er een boek over gerschreven)...

Ik vond hem nog vrij gematigd qua kritiek, doch kreeg hij natuurlijk ook het label "anti-semitisme" naar zijn kop gegooid.
Zijn antwoord was "Kritiek op het beleid van de staat Israël" is niet hetzelfde als anti-semitisme. Net zoals kritiek op "Den Haag" geen landsverraad is.

Akkoord dat dit plan geen goede oplossing meer is. De vervaldatum van dat plan is reeds meer dan een decenium geleden verstreken natuurlijk.

Dit neemt niet weg dat "de wereld" zonder meer een nieuwe oplossing aan Israel & Palestina zou moeten kunnen opleggen.
Van Agt is altijd anti Israel geweest, hoor. Hij en Gretta zijn 's werelds beste
maatjes.
De vervaldatum van dat plan kan verstreken zijn maar de Palestijnen zijn daar dus niet van op de hoogte. Tot nu toe zijn alle onderhandelingen net
daarop dood gelopen.
Verder denk ik dat een hoop mensen er baat bij hebben dat dit conflict
blijft duren. De hele unwra kliek bijvoorbeeld. En dat is dan nog kleine vis
vergeleken met de rest.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 16:10   #110
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dries van Agt

Van Agt weet zich in goed gezelschap, Rost van Tonningen, Mussert, Meulenbelt. Zo zijn er over de hele wereld mensen die de joden het liefst terug in de gaskamers willen stoppen.

Nederland raakte in rep en roer toen hij in 1972 de Drie van Breda, tot levenslang veroordeelde Duitse oorlogsmisdadigers, wilde vrijlaten. Hier sprak van Agt zijn minachting uit tegen zijn joodse voorgangers, door zich een Arier te noemen.
Van Agt moest daarna een week met zijn gezin onderduiken, dit zal zijn gevoelens jegens de joden zeker hebben beïnvloed.

Niet de enige en 1ste X overigens dat hij zichzelf in opspraak bracht.

Dries van Agt is gewoon een nette christelijke antisemiet.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 16:37   #111
roskam
Banneling

Standaard

In de Arabische wereld van het Midden-Oosten maken ze geen verschil tussen antisemitisme of antizionisme. Dat zijn daar gewoon synoniemen van elkaar, net zoals je tegen een poes kat zegt of andersom. Alleen hier in het westen proberen ze dat onderscheid al eens te maken. Maar bij de meesten prik je daar zo door heen. Dat hebben we wel gezien en gehoord tijdens de Gaza crisis. Alle oordelen en vooroordelen over Joden kwamen zo weer in alle hevigheid naar boven borrelen, net alsof ze nooit zijn weg geweest. Er valt een bom in Gaza en binnen de 24 uur sneuvelen d'r ergens in België (of een ander EU-land) wel een paar winkelruiten (of erger) bij Joodse handelszaken.

Laatst gewijzigd door roskam : 18 oktober 2009 om 16:39.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 17:07   #112
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik kan niet anders dan concluderen dat meneertje een gebrek aan zelfreflectie heeft wat betreft de Palestijnse fouten.
commentaar van een zogezegd liberaal iemand die betrapt is op leugens en doelbewuste vragen tot bannen van diegenen die de perverse misdaden van Israel en zijn fundamentalistische joodse volksgenoten aanklaagt, zijn zo goed als onbetekend

typisch dat de joodse fundi's hier een scheldpartij trachten op te starten, in de hoop hun tegenstanders te kunnen laten bannen. pech voor hun, maar dat lukt niet.

zionisten en leugens he, het blijven synoniemen.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 17:16.
Oud 18 oktober 2009, 17:12   #113
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

hun valselijk antisjemetismeéé gekweel maakt allang geen indruk meer.
Hun taboe woordje werkt niet meer en ze weten zich geen blijf meer. Stel je voor : een uitverkorene die niet meer is/mag dan een niet - uitverkorene !

Steeds meer mensen roepen zelfs op tot een boycot van die terreurstaat genaamd Israel. Zelfs joden, en dat moet hen erg steken.
.
Oud 18 oktober 2009, 17:20   #114
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik ben in ieder geval geen jood, doch een overtuigde zionist.

Een aantal forumleden schelden mij soms uit met echte antisemitische leuzen. Het zijn zij die het anti-zionisme en het antisemitisme hebben vermengd tot eenzelfde fenomeen.

Eigenlijk hebben zij er voor gezorgd dat het anti-zionisme even vewerpelijk is geworden als het antisemitisme.

De zionisten zouden de anti-zionisten hiervoor dankbaar moeten zijn ....
Op dit forum is het onmogelijk normaal te kunnen discussiëren over het Israelisch-Palestijns conflict vanwege het grote aantal antisemieten en de oververtegenwoordiging van extreem rechts en uiterst links.
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 18 oktober 2009 om 17:21.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2009, 17:28   #115
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Op dit forum is het onmogelijk normaal te kunnen discussiëren over het Israelisch-Palestijns conflict vanwege het grote aantal antisemieten en de oververtegenwoordiging van extreem rechts en uiterst links.

volgende joodse fundi paniek button : het reduceren van het algemeen verzet jegens jullie perverse terreur en oorlogzaaiende staat israel tot extreem links/rechts en antismieten. Wake up and smell the coffee : HET WERKT NIET MEER !
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 17:32.
Oud 18 oktober 2009, 17:33   #116
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
volgende joodse fundi paniek button : het reduceren van het verzet jegens jullie perverse terreur en oorlogzaaiende staat israel tot extreem links/rechts en antismieten. Wake up and smell the coffee : HET WERKT NIET MEER !
Jij hebt het verband tussen Mein Kampf en de Tweede Wereldoorlog ontkend, dus ga nou niet schijnheilig doen.
Oud 18 oktober 2009, 17:35   #117
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

heb nu mogen vernemen dat ze zo in paniek zijn dat ze zelfs manifeste nazi propaganda in olland gaan draaien om toch maar de joodse slachtofferrol te doen herleven om hun terreurdaden in israel te verhullen....

.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 oktober 2009 om 17:35.
Oud 18 oktober 2009, 17:37   #118
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
heb nu mogen vernemen dat ze zo in paniek zijn dat ze zelfs manifeste nazi propaganda in olland gaan draaien om toch maar de joode slachtofferrol te doen herleven om hun terreurdaden in israel te verhullen....

Nee ik heb aangetoond dat jij een een gigantische hypocriet bent. Jij hebt je mond vol over Israel, maar hangt zelf een extreem rechts gedachtegoed aan.
Oud 18 oktober 2009, 17:41   #119
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

je mag proberen zoveel je wil; je zal me niet verleiden tot een persoonlijke vete/scheldpartij om dan nadien te gaan vragen me te laten bannen; dat hebben velen van je uitverkorenen volksgenoten reeds geprobeerd op dit forum.

jullie zijn kopje onder aan het gaan, en dat keren jullie niet meer terug/
vraag is alleen hoeveel niet-joodse slachtoffers jullie nog gaan maken vooraleer jullie beseffen dat jullie gestolen terreurstaat niet meer verder kan.
.
Oud 18 oktober 2009, 17:45   #120
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
je mag proberen zoveel je wil; je zal me niet verleiden tot een persoonlijke vete/scheldpartij om dan nadien te gaan vragen me te laten bannen; dat hebben velen van je uitverkorenen volksgenoten reeds geprobeerd op dit forum.
Jij kunt niet anders dan mensen persoonlijk aanvallen. Bovendien zegt het al genoeg dat jij ervan uit ga dat ik Joods ben, terwijl ik dat niet ben.

Citaat:
jullie zijn kopje onder aan het gaan, en dat keren jullie niet meer terug/
vraag is alleen hoeveel niet-joodse slachtoffers jullie nog gaan maken vooraleer jullie beseffen dat jullie gestolen terreurstaat niet meer verder kan.
Wie is jullie?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be