![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat Frankrijk en de Fransen helemaal niet hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal u een andere vraag stellen: "Het is blauw en het zit in de boom. Wat is het??" Laatst gewijzigd door system : 19 oktober 2009 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() [quote]Ja van de ene kant. Neen van de andere kant.
Laatst gewijzigd door system : 19 oktober 2009 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. In het woord Hallebarde zitten ook onder andere de woorden de, hall, bar, etc…, en die hebben evenmin iets met de betekenis van het woord “hallebarde” te maken. Er is tussen deze woorden derhalve evenmin een associatie. 2. Ik zei u dat "hallebarde" niets met dichter-zangers te maken heeft ; u bleef (en blijft kennelijk) volhouden dat er een woordassociatie is tussen 'hallebarde' en 'barde', die ik bovendien niet begreep of begrijp. 3. Ik zeg u andermaal : Er is eenvoudigweg geen enkele associatie tussen de woorden "hellebaard", of meer precies in ons geval "hallebarde" en "bard". Waarom zou ik of wie dan ook moeten "begrijpen" dat er wél een is, als er géén is. 4. Ik had uiteraard uw flauw woordenspelletje gemerkt. U had mij voor hetzelfde geld net zo goed kunnen aanwrijven dat ik een alcoholiste ben, wegens de "bar" in het woord hallebarde. Ik zou u er dan evenzeer op gewezen hebben dat het woord hallebarde niets met alcoholisme te maken heeft. Net zoals ik er u op wees dat het niets met dichters of zangers te maken heeft, waarvan de inhoud der liedjes fictie is, System. 4. Ik kan slechts hopen dat het nachtegaaltje van uw locatie niet zo vals zingt als u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Laat maar, Everytime. We zien het niet, volgens System. Enkel hijzelf en zijn fan Henri1 zien het. Tja, tegen het vernuft van System is niets opgewassen, nietwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wacht, er is misschien ergens een associatie..... Mijn nonkels soep, dan. Ah ja, lauw en oom. Ziet u het niet ? Laatst gewijzigd door Hallebarde : 19 oktober 2009 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet geheel ontoepasselijk in een discussie over staatshervorming.
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoord: "Tarzan in de winter." Ik hoop dat u die associatie vat. Eilaas, de vorige vatte u in ieder geval niet. Laatst gewijzigd door system : 19 oktober 2009 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet té véél van dat gebrabbel aantrekken mijn beste... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verdorie, het lukt mij niet. Tja, domheid heeft inderdaad enkele nadelen, nietwaar. Slechts de héél slimmen kunnen nog kleuterargumenten gebruiken ; de anderen moeten het stellen met volwassen praat. Maar kom, geef onze vriend een applaus voor zijn clownerie, en afvoeren die handel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergéét zijn manier van discuteren blijkbaar.... Daar waar iederéén een discutie voert door middel van argrumenten om een ander te proberen te overtuigen,of om overtuigd te worden door de argrumenten van de tegenpartij discuteert System vanuit zijn eigen koppig gelijk.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Dat valt wel mee hoor.
Voor onze vriend is dit alles bloedige ernst, voor mij is het niets méér of minder dan een taaloefening. Of dacht u werkelijk dat een discussie met onze vriend ernstig te nemen valt ? Ik ken onze vriend forumsgewijs al geruime tijd, onderandere van zijn koffie- en-thee inquisitie tegen uw landgenoten. Méér inschattingsmogelijkheid had ik niet nodig om te beseffen dat onze vriend een eigenschap heeft die vervelend kan zijn voor anderen, maar nuttig kan wezen voor mijn taaloefeningetjes, als ik daar zin in heb : hij repliceert gegarandeerd, en zelfs tot in het onzinnige. Ik geef toe dat het een beetje cynisch klinkt, maar voor wie een beetje Nederlandse zinnetjes wil oefenen, is dat een weliswaar inhoudsloze en oninteressante, maar steeds beschikbare partij, dus... Wil mij geloven : als ik ernstig van mening wil wisselen, doe ik dat met mensen als u en menig ander forumgenoot, natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Dat impliceert dat er telkens een Vlaamse eenheidsmening moet bestaan die telkens tegenover een Franstalige staat. Waarom dan nog verkiezingen? "We" denken toch allemaal hetzelfde!
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |