![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien eerst eens een literatuurlijst maken van die 1700boeken
http://books.google.be/books?q=mosli...&sa=N&start=20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor alle duidelijkheid; ik ontken nergens dat extremisten ook voorkomen bij andere religies, maar wanneer het gaat over Antwerpen en het moeizaam samenleven met moslims, heeft het komen aandraven met Lieberman geen enkele waarde in de discussie! Het gaat over hier in Vlaanderen, waar en daar gaat u gemakshalve aan voorbij, zich geen problemen voordoen met extremistische Joden of Christenen maar wel met extremistische moslims die ik persoonlijk uitspraken hoorde doen die totaal niet kunnen! Daar gaat het dus over, Lieberman heeft daar niets mee te zien, tenzij hij ineens in Borgerhout woont? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Door dit polariserend gedrag van vele anti-Islamisten is het startschot al gegeven voor de bouw van vele moslim-scholen en door de veralgemening van jeugdcriminaliteit naar moslim-extremisme, zal je net ook dat weer bevorderen. Onwetenden die gehoord worden, zijn een gevaar. Men zou een certificaat moeten behalen alvorens de mond te mogen openen vind ik, "vrije mening"... ![]() Laatst gewijzigd door viaSanctus : 27 oktober 2009 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien klopt uw opmerking niet met de realiteit, ik ben het in het verleden nagegaan, jongeren die inbraken, dealen verklaarden allemaal lid te zijn van een salafistische organisatie met extreme standpunten, daar haalden ze hun mosterd, omdat hen wordt voorgehouden dat ongelovigen niet gelijk zijn aan gelovigen en ermee omgaan enkel toegestaan is wanneer je daar voordeel aan doet! Dus misschien moet u dit ook eens doen onderzoeken of er een link is tussen straatcriminaliteit en fundamentalistische organisaties, wat salafisten toch echt wel zijn. Wij duwen niemand in iemands handen, die bekeerders stropen zelf de straten af en gebruiken internet om jongeren te ronselen, ook veel moskees zijn in handen van salafisten, uw hele redenering klopt dus niet met de realiteit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Allereerst doelde ik persoonlijk op jeugdcriminaliteit in de straten van Brussel/Antwerpen. Ten tweede ontken ik in het geheel niet het bestaan van extremistische "moslims". Wist u trouwens dat er een hadeeth (profetische uitspraak) bestaat betreffende extremistische moslims? Zij zouden volgens Islamitische wet ter dood moeten worden gebracht, maar goed, ik wil niet te diep uitweiden want dan verlies ik uw aandacht vrees ik. Ten derde vraag ik me af, indien zij toch worden voorzien uit Arabische hoek (financieel) waarom zij inbraken moeten plegen. Maar goed, ik geloof u op uw woord. Dan wil ik graag wat meer cijfers, details, referenties,... betreffende deze inbrekende extremisten. Ik persoonlijk ken vele agenten waaronder de commissaris speciale interventie in Brussel (hij is een goede vriend van mij, waarmee ik samen lange tijd vechtsport heb beoefend, hij was tevens een persoonlijke all-combat coach). Wanneer ik een gepaste gelegenheid vind ga ik hem dit zeker vragen en u mag met zekerheid dan een antwoord van mij hier verwachten. Ondertussen wacht ik op uw cijfers. dank u |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() goeie bron ...
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 oktober 2009 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Om het hier niet te druk te maken en uit te wijden, reageer ik er op in prive.
Laatst gewijzigd door viaSanctus : 27 oktober 2009 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U begrijpt duidelijk niet wat ik zeg,jongeren worden binnen salafistische organisaties aangezet om ongelovigen als minderwaarderig, ongelijk te zien wat aanzet tot criminaliteit tegenover ongelovigen,dat bleek uit gesprekken met jongeren die criminele feiten pleegden;allemaal lid van dezelfde salafistische organisatie. Dat de vereniging zelf middelen heeft uit Saoudi Arabie en Jordanie heeft daar niets mee te maken, die jongeren pikken voor zichzelf, niet voor de organisatie natuurlijk. Ik denk er nog niet aan u referenties, cijfers, details te geven, u bent me volslagen onbekend en dit is een openbaar discussieforum! Als u dan toch vrienden heeft in Brussel moet u daar eens uw licht opsteken, anders dan Antwerpen zal de situatie niet zijn!U weet toch dat in probleemwijken steevast radicale moskees actief zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er staat inderdaad (zionist) voor 'juice'.
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al even interessante bron...
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en Uw bronnen zijn...???
Citaat:
Die borden op dat filmpje zijn niet allemaal hetzelfde, niet allemaal me stift geschreven, óók wéét je niet of die mét stift, om dezélfde stift gaat, er is dus al helemaal geen vergelijking met jouw voorbeeld van 3 X hetzelfde bord. ...en nee, er kán niet bewezen worden of het om islamieten gaat, maar net zomin kan jij bewijzen dat het NIET om islamieten gaat, je maakt gewoon wat veronderstellingen en de kous is af voor jou - en daarna ga je anderen vragen naar ... 'bronnen'! ![]() ...maar je hebt gelijk, dat is niet spontaan, maar wel degelijk georganiseerd, wees maar gerust dat zulke dingen altijd georganiseerd zijn!!! ...door wie, dát is de vraag...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we hem samen eens gaan ontleden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel uw argumentaties in vraag en tot nog toe, heb je geen enkele keer inhoudelijk op mijn vragen geantwoord maar telkens mijn "begrip" in vraag gesteld. Ik wil best geloven dat u gelooft dat "salafisten-inbraken" uit de pan reizen (neen, u heeft dat woord niet gebruikt, maar de argumentatie leek me belangrijk genoeg om het als actueel probleem te beschouwen). Nu opnieuw andere vragen = welke gesprekken zijn dat? welke organisatie? en moet ik nu geloven dat zij uit de biecht gaan spreken tegen u? (tegen iemand anders?) U heeft gewoon helemaal geen referenties, dat is wat ik denk. Hier wat aan stemmingmakerij komen doen is niet moeilijk, maar besef dat het _mensen_ zijn welke u angstig maakt. |
|
![]() |
![]() |