![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Vandaag al mijn geld van de belastingen teruggekregen. Mijn dag kan niet meer stuk!
![]() ![]() Zeg nu nog eens dat de ambtenaren niet werken ![]() Laatst gewijzigd door audrey : 30 oktober 2009 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het teruggekregen, je te veel afgegeven beschermingsgeld.
En alles? Ik betwijfel het, heb je je BTW teruggekregen, de extra taksen op verbruiksproducten als water, voedsel, energiedragers; etc etc...?
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Moet GVD nog tienduizenden euros terugkrijgen van die zeikers en ze staan hier al voor mijn onroerende voorheffing.
Ze kunnen die grondlasten maar aftrekken van wat ze mij nog moeten. Eikels.
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Vandaag ook aanslagbiljet gekregen: 2000 euro opleggen. Bert Bibber kan met zijn jacht weer een uur of zes varen aan kruissnelheid (300 l/uur) . Joepie!
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ecologische voetprint kan dat tellen... he, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Ze zijn toch echt rap dit jaar? Minder leuk voor degenen die moeten betalen natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Na mijn scheiding kreeg ik eerst 80000bf terug, kocht een volledige surf-uitrusting, plus een paarandere leuke speelspulletjes, en moest na een klacht van mijn ex het volledige bedrag terug afstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat is waar, en van depressie teveel negatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik in NL belast werd, ging er tussen aangifte door mijn accountant, afrekening en terugstorting, inclusief rente op hetgeen ze teveel afgehouden hadden, zowat 1,5 maand voorbij. Dat ze daar eens een voorbeeld aan nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
tja, het wordt nu digitaal ingegeven. zij moeten enkel de resultaten uitprinten en misschien een paar steekproeven doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vrouwen he, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze zomer eerst een herziening gekregen van het aanslagjaar 2005 inkomsten van 2004 dus.... Nadat ze mij destijds serieus lieten bijbetalen, blijkt dat ik nu een deel terugtrek... Dan volgde er één maand later wéér een herziening,dit keer van het aanslagjaar 2006,inkomsten van 2005 dus... Nadat ik toen ook eerst een pak had moeten bijbetalen blijk ik hier ook wéér geld teveel te hebben betaald wat nu wordt terugbetaald.... Snél zegt U...... Man,man,man..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de belastingsinspecteur blijkbaar voldoende om mij die 80000bf weer af te strippen. Ik heb ook geweigerd om samen met mijn ex bij hem op kantoor te verschijnen.Ik wou hem en haar niet zien. Daardoor heb ik mijn hele surf boeltje weer kunnen verkopen. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 november 2009 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een idee. Jij geeft mij €1000 en dan geef ik je €500 terug. Ben ik dan ook ne goeie?