![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#322 | |
|
|
Citaat:
Ons pensioen en onze welstand helpen ze naar de vaantjes ja.
|
|
|
|
#323 |
|
Banneling
|
Hoomer, dat persbericht, persmededeling, is een bericht dat het VB meedeelt aan de pers; m.a.w. een pamflet van het VB.
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#325 | |
|
|
Citaat:
Zij hebben dat schrijven ontvangen, geloof me vrij, zij kunnen zich echt niet veroorloven ook maar 1 insinuatie te maken.
|
|
|
|
#326 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Links die onze huidige welvaart voor iedereen heeft helpen opbouwen?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 november 2009 om 23:55. |
|
|
|
|
|
#327 |
|
|
Persberichten zijn geschreven door politieke partijen of andere drukkingsgroepen. Ze zijn in geen enkel geval (behalve de persberichten van het Vlaams Belang, uiteraard) een betrouwbare bron.
|
|
|
#328 |
|
|
Daar staan misschien geen strafbare zaken op. Of er geen leugens op staan is ene heel andere zaak.
|
|
|
#329 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het is hetzelfde als wanneer iemand beweert dat de maan van kaas gemaakt is en als bewijs X aantal artikels aanhaalt die 1 persoon citeren die ook beweert dat de maan van kaas gemaakt is. Dat een bewering X aantal keer gekopieerd wordt maakt ze niet meer of minder waar.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#330 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ang_Familiedag Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 november 2009 om 10:52. |
||
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een van mijn kinderen woonde en werkte zes jaar in Spanje, de papierhandel ken ik dus, wat is daar onduidelijk voor je aan? Graag uw bronnen als bewijs dat fraude met werkvergunningen en papieren om te stempelen in Spanje nooit voorkomen! U weet dit toch zo zeker? Ik niet! Laatst gewijzigd door alice : 2 november 2009 om 11:55. |
|
|
|
|
|
|
#332 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Je bent weer goed in vorm om stellingen te verdraaien! Heb jij nog enig idee waarover de discussie gaat? Mag ik nu nog weten over welk formulier je het hebt? Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals de bewering van JMDD dat elke geregulariseerde goed is voor 6 bijkomers zoals familie, "huwelijken" enz Stel dat er 50.000 geregulariseerden zijn dus goed voor 300.000 verrijkers in totaal binnenkort. Leuk vooruitzicht... De ocmw's, de sociale woningen en de gevangenissen zullen weer niet kunnen volgen! Mooie manier om weer mist te spuien! |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) 27/10/2009: 5 jongeren slaan man in mekaar en gooien hem op de spooren.
2) 28/10/2009: Man vermoord schoonbroer. 3) 28/10/2009: 4-voudige moord 4) 30/10/2009: 2-voudig moordenaar gijzeld cipier. 5) 02/11/2009: Doodsbedreigingen na uiting van kritiek op islam http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...cherming.dhtml
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoeveel er aan de nodige valse werkbewijzen enz zijn geraakt, hoeveel er effectief aan het werk zijn geraakt officieel en/of in het zwart, hoeveel er ondertussen "gekend zijn door het gerecht", hoeveel er eventueel gewoon wachten op de volgende "regularisatieronde" enz enz Ik vrees dat jouw wetgeving hen geen bal kan schelen...en noem dat maar gerust weer "insinuaties" en zo! Ik wacht vol ongeduld doch met weinig illusies... |
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Declerq, De Nul, Leo Delcroix, Willy Claes, Guy Coëme, Guy Spitaels, Serge Dassault , De Tandt , Lizin, Eddy Muylaert, Mario Di Paolo, André Flahaut, Fernand Koekelberg, Fontaine...... Nog nooit een dag gezeten. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 18:59. |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ze Spanjaard zijn van Marokkaanse afkomst, waarom zouden ze dan moeten rekenen op regularisatie? Ik ben blij dat je zelf weet wanneer je overgaat tot insinuaties, dan hoef ik jou er niet meer op wijzen. Laatst gewijzigd door artisjok : 2 november 2009 om 18:58. |
|
|
|
|
|
|
#338 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat was echter niet mijn punt, mijn vraag aan jou was; of jij het normaal vindt dat iemand die (al dan niet) een tijdje gewerkt heeft in Spanje 'recht' heeft op werkloosheidsuitkering in België, in een land waar die persoon géén cent heeft bijgedragen aan belastingen of wat dan ook - ook stel ik me de vraag of het louter toevallig is dat in België de 'uitkeringen' een stuk hoger liggen dan in Spanje - en mits een beetje slimme streken, levenslang van kunnen genieten, terwijl in Spanje enkel maar een beperkt aantal maanden 'genoten' kan worden van zo'n uitkering, daarna kan je nog wat 'subsidio' krijgen van om en bij de 400 € en dan is't OP, GEDAAN!...en dat ze daarom toevallig afzakken naar België - om werk te 'zoeken'??? Citaat:
Citaat:
Moest je nog wat weten, wat je dan kan verdraaien en citeren hoe het jezelf uitkomt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 2 november 2009 om 19:18. |
|||||
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
God en Klein Piertje mag weten wat we nog allemaal niet weten als brave belasting betalende burger van dit landje... Dat we voortdurend bedrogen worden en dat men voortdurend en onbeschaamd van ons profiteert, daar moeten we toch niet aan twijfelen zeker??? Dat we dat ook nog als aanvaardbaar en normaal en "wettelijk" moeten beschouwen, dat is wat anders... |
|
|
|
|
|
|
#340 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb je ook gevraagd of het vervalsen van het formulier E 301 het probleem is waarover bericht werd in de media Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan moet er ook massale fraude zijn in Spanje zelf, bij de werkloosheidsuitkering! Citaat:
|
|||||
|
|
|