![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | ||||
|
Banneling
|
Hier lees ik dat
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wil alleen weten waar je het haalt dat dit hier het probleem is waarover bericht werd in de media. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de topictitel was: "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" Dan zou de draad "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen onze machthebbers" beter gekozen zijn. Beiden uitspraken blijken overigens onwaar. De grote middenklase meute staat totaal onverschillig tegenover beide groepen. Zie de verkiezingsuitslagen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 20:38. |
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Schepen
|
Citaat:
idealisme is geweldig maar indien uw idealisme enkel wraakgevoelens tegenover de middenklasse meebrengt, dan zijn uw idealistische gevoelens enkel energievreters die nooit enige positieve verandering zullen teweegbrengen. en dat is spijtig vermits jij op vele (niét alle) gebieden 100% gelijk hebt. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alhoewel de volgevreten en zelfvergenoegde middenklasse-Vlaming zich na zijn werk weer angstig terugtrekt op zijn kavel koester ik in het geheel geen negatieve gevoelens tegen deze groep als geheel. Het blijven uiteraard ambitieloze, dociele en gezagsgetrouwe hazen hetgeen verklaart dat een aantal figuurlijke kankergezwellen in het land rustig kunnen doorwoekeren. Geen haat, wel meenemen in de analyse dus. |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Schepen
|
Citaat:
en weet je wat, je hebt het recht zo te denken maar mijn vraag aan jou is: wat wil jij daar concreet aan doen? ik maak me ook de bedenking dat jij wel een héél grote groep mensen tot die volgevreten middenklasse laat behoren. besef je wel hoeveel mensen daar tussen zitten die helemaal géén uitstaans hebben met witteboordcriminaliteit noch het goedkeuren? mensen die gewoon een rustig leven met hun kinderen willen opbouwen, weg van de stad. dat het leeuwendeel van die groep het leeuwendeel van de belastingopbrengsten ophoest in dit land en dat indien zij dat zelf ok vinden, jij dat daarom ook ok zou moeten vinden? ze zorgen er m.a.w. niet enkel voor dat zij zelf volgevreten zijn maar ook dat de parasieten het volle maag gevoel dagelijks mogen ervaren. |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelf zie ik dat als voordeel. |
|
|
|
|
|
|
#347 |
|
Schepen
|
da's wat flauw als reactie. je hebt jouw visie maar kan je niet inbeelden dat anderen er een ander idee op nahouden. je reageert niet op terecht aangehaalde punten. spijtig want indien je écht verandering teweeg wilt brengen, moet je na het passief vaststellen van de problemen (dingen die jij als probleem beschouwt) actief aan de slag.
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 22:06. |
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) 27/10/2009: 5 jongeren slaan man in mekaar en gooien hem op de spooren.
2) 28/10/2009: Man vermoord schoonbroer. 3) 28/10/2009: 4-voudige moord 4) 30/10/2009: 2-voudig moordenaar gijzeld cipier. 5) 02/11/2009: Doodsbedreigingen na uiting van kritiek op islam 6) 03/11/2009: Man doodgeschoten in snackbar http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF03112009_019
|
|
|
|
|
#350 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#351 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niemand zegt dat de keuze bij verkiezingen enkel gaat over dit onderwerp en dat mensen enkel hun keuze hierdoor laten bepalen.
|
|
|
|
|
#352 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je herhaalt gewoon mijn vraag! |
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Dit vindt ik wel kort door de bocht. Je hebt genoeg Belgen die ook ongepast reageren. Deze bv: http://www.youtube.com/watch?v=EoRF2JGnSBM Hij is wel hilarisch moet ik toegeven Laatst gewijzigd door Mcnab : 3 november 2009 om 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#357 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#358 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
idd, grappig.
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou het kunnen dat meer en meer mensen dus ook iets krijgen tegen bepaalde politiekers en partijen die dat allemaal mogelijk maken en toelaten,en er dus zoiets ontstaat als het VB, waarvan de leden straks misschien overstappen naar het NVa of LDD vanwege het "zeer democratisch cordon" en dan daar uiteindelijk dezelfde eisen zullen stellen? En die verkiezingsuitslagen? Tja, toen een paar jaar geleden 1/4 van het Vlaamse kiezerscorps VB stemde... liet men ze ook gewoon links liggen! De kruik gaat echter te water tot ze barst, en vanzelf lossen de problemen zich niet op, integendeel... dus, nog wat geduld misschien? De VLD staat niet erg in de gratie voor het ogenblik, de SPa nog minder, misschien vertrekt Van Rompuy naar Europa en komt er straks een nieuwe verkiezing omdat het nu al kompleet vastgeroest zit, misschien... |
|
|
|
|