![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is erg OT, maar 'evolutie' en 'mutatie,' wat albinisme in feite is, zijn niet hetzelfde. Is een witte roos superieur aan een rode roos? Neen, men kiest wat bij de sofa en de gordijnen past. Alleen bij de mensheid wordt kleur een politiek hangijzer en willen mensen bepaalde onvervreemdbare eigenschappen en rechten ophangen aan het fenotype. De zwarte adel achtte zich biologisch superieur aan het Grauw; de Europese witten, en witten vandaag die afstammen van albino's en lijken op albino's, voelen zich superieur aan zwarten. Sommige zwarte onderzoekers zeggen onomwonden 'dat alle witten leugenaars zijn.' Ik ga daarin niet mee, maar verwonder mij erover dat 99.999% procent van de personen die op mij reageren ONTKENNEN dat witten op albino's lijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bronnen spreken van 25.000 prostituees in Nederland. Ik heb begrepen dat de goedkoopste euro 25 per wip vragen. Hoewel je ook heroinehoertjes hebt die ver onder de prijs hun klanten tussen de struiken afwerken. Is het je ook opgevallen dat waar ik mij voortdurend baseer op de bronnen op het internet, het plebs hier gewoon slap uit de nek aan het lullen is? Is achterlijkheid een deugd? De stelling die ik hier verdedig is dat vrouwen in Nederland tweede rangs mensen zijn want er wordt gehandeld in vrouwen, waardoor zij ook legaal verkracht kunnen worden door brave Nederlandse bugermannen, wat verder inconsistent is met de gedachte dat Nederland een beschaafd land is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Wij hebben dus van doen met een Staat die vrouwenhandel faciliteert, een handenafhakkend koloniaal verleden heeft, bekend staat als een mislukte staat, bekend is vanwege vele financiele schandalen, koploper is in spectaculaire ontsnappingen per helicopter uit gevangenissen, pedofielen hoofdstad van de wereld etc.
Maar de moslims en de zwarten hebben het gedaan! Daar is de consistentie waar je om vraagt, dunkt mij! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp je mijn gedachtegang? Hier heb je de kans voor het eerst werkelijk van gedachte te wisselen met een geinformeerde zwarte. Maak er gebruik van. Overigens heb ik ook een draad die zegt dat zwarten en moslims ALTIJD ongelijk hebben en mogelijk ben jij het daarmee ook eens. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Stel u voor dat je iets in je eigen land zou willen veranderen...
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zeg Egmond, de onfeilbare autodidact, waar zijn jouw berichten gebleven die altijd gesupplementeerd waren met een of andere homoprent ?
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer mag ik iets zeggen over hoe mijn Nederlandse regering zich gedraagt en wat er met mijn belastinggeld gebeurt? Mag ik alleen praten als ik blauwe ogen en blond haar heb? Hebben zwarten en moslims altijd ongelijk? Waarom zijn linkse en rechtse Hollanders het altijd met elkaar eens wanneer de neger in het geding is; hij moet altijd zijn bek houden? Waarom zijn vrouwen niet 24 uur per dag bezig om hun verhandelde, verkrachte hoerenzusters te bevrijden en zitten ze hier op het forum om mij aan te vallen terwijl ik het juist voor ontvoerde vrouwen opneem en de oorzaak van racisme heb gevonden en dat jullie straks mijn gat gaan likken omdat ik de mensheid heb bevrijd van de gesel van racisme en sexisme? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level. Laatst gewijzigd door KaliYuga : 4 november 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.orlandoweekly.com/blog/cu...th=6&year=2008 Een homofobische idioot die om homoplaatjes vraagt! Kan het nog gekker? Er zijn van die moslims die homo's tegen betaling neuken omdat zij 'honger' hebben.' Dan heeft de koran het toegestaan! Sommige hetero's worden altijd 'lastig gevallen' door homo's; maar lieverd, wat heb je om drie uur op de zaterdagnacht te zoeken in het donkerste gedeelte van het park? Wat voor een rare hetero ben je? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 4 november 2009 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom ben je niet bezig je ontvoerde, verkrachte zusters te bevrijden. Wat houdt je tegen? Sorry voor die grote dreigende lul, waarmee mannen vrouwen domineren, het is niet voor jou bedoeld, maar voor die idiote hetero die zich hier zit af te trekken op mijn educatieve plaatjes. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De eerste stap naar de gelijkheid tussen man en vrouw, is een samenleving die de kans geeft dat mannen en vrouwen evenveel werken en evenveel in het huishouden doen.
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 4 november 2009 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |