Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2009, 15:08   #101
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Is dit je reactie op mijn post?

Volgens mij toon je al de eerste symptomen van je vaccinatie tegen varkensgriep: varkensgedrag!!!

idioot, iemand die zich vragen stelt in het belachelijke trekken.
Jij zou blindelings in een mijnenveld stappen omdat iedereen het doet.
Schapengedrag noemt men dit!

Maak je zelf belachelijk, voor ik mij vaccineer wil ik er eerst het fijne van weten en niet blindelings een gehypte media volgen.
Niet op jouw post. En ik maak die andere persoon niet belachelijker dan hij zichzelf maakt. Hij was degene die sprak over knoflook, levertraan en VitC, niet ik.

Hierop dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
Weiger het nemen van de Vaccin. Neem grote hoeveelheden, VItamine C, Uw dagelijke hoeveelheid Vitamine D3 (levertraan) en KNOFLOOK.

Dat zal U al veel beter sterken dan al die rommel die ze je willen inspuiten !
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:09   #102
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
om moedeloos van te worden ...
(oeps: slaat natuurlijk niet op lomeanor en De schoofzak)
2nd that.

Gelukkig dat iemand als Lomeanor de moeite wil doen om ertegenin te gaan.

Eigenlijk zou je mensen als JurgenD en Bluethunder hun gang maar laten gaan, op termijn zorgen hun idiote denkbeelden er indirect dan wel voor dat ze verwijderd worden uit de grote genenpoel van mensen.

Het is maar dat ze tegen die tijd al grote schade zouden kunnen aanrichten bij naasten.

Laatst gewijzigd door parcifal : 7 november 2009 om 15:10.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:10   #103
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Wat van de thimerosal en squalene in het vaccine? Ga je beweren dat zulke stoffen perfect gezond voor ons zijn? Dat het vaccine voor niemand serieuze bijwerkingen zal hebben?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:10   #104
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
De prof zegt in het zelfde interview nog: "De volledige studie zal één jaar duren, maar dat belet niet dat de vaccins al vroeger worden toegediend". In het interview wordt het vaccin trouwens ook 'nieuw' genoemd. Maar als u het beter weet...
Natuurlijk weet ik het beter dan een "interview" in "boekskes."

Citaat:
Het virus is voor het eerst geïsoleerd rond de maand juli.
Het virus is het influenza virus en dat kennen we al meer dan 100 jaar. En al tientallen jaren vaccineren we daartegen. Het is een vaccin tegen een ander type influenza dan het type van de seizoensgriep, geen "nieuw vaccin" tegen een "nieuw virus"

Laatst gewijzigd door lomeanor : 7 november 2009 om 15:10.
Oud 7 november 2009, 15:11   #105
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
wel een wat gevaarlijke houding, de medische sector klakkeloos vertrouwen die meer en meer gecontroleerd worden door de farma-industrie... ik zag vorige week nog via Belgacom TV een doc. waar een vooraanstaand professor zei dat de farma-bedrijven nu alle biotech bedrijven opkopen ( nano ) en die de absolute macht willen behouden... en zij gaan beslissen wat er op de markt komt en wat niet. Ook de banden tussen de farma en leden van de vorige Bush regering kan men moeilijk ontkennen, evenmin de banden van Sarkozy en de farmalobby.... o.a. http://www.highbeam.com/doc/1G1-140506546.html en niet dat ik alles geloof, maar zet mensen aan tot denken
Ik denk dat er belangrijker dingen zijn om over na te denken.

Als ik ziek ben vertrouw ik mijn huisarts en mijn apotheker, al 35 jaar lang.
Al wat ze me voorschreven en gaven heb ik geslikt.
Ik heb nog al mijn ledematen, mijn haar, lijd niet aan geheimzinnige ziektes, ben lichamelijk in betere conditie dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:13   #106
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Gelukkig dat iemand als Lomeanor de moeite wil doen om ertegenin te gaan.
Het is echter vechten tegen de bierkaai.
Als arts kan ik wel argumenten aanhalen, maar tegen dat soort blinde fanatici praat je als tegen een muur.

Citaat:
Eigenlijk zou je mensen als JurgenD en Bluethunder hun gang maar laten gaan, op termijn zorgen hun idiote denkbeelden er indirect dan wel voor dat ze verwijderd worden uit de grote genenpoel van mensen.
Dat klopt. Maar het is wel jammer dat ze met hun prietpraat anderen meesleuren in hun graf... Niet iedereen is intelligent genoeg om hun cirkelredeneringen te kunnen weerstaan.
Oud 7 november 2009, 15:15   #107
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

Ik heb nog al mijn ledematen, mijn haar, lijd niet aan geheimzinnige ziektes, ben lichamelijk in betere conditie dan de meeste van mijn leeftijdsgenoten...
Idd. Ieder heeft zijn vak, ieder heeft zijn kennis. En we moeten dat soort zaken overlaten aan de mensen die er verstand van hebben.

Ik ga als arts ook niet zitten verklaren dat ik wiskundige berekeningen beter kan maken dan wiskundigen, of dat ik meer inzicht heb in sterkteberekening van een woning dan een ingenieur...
Oud 7 november 2009, 15:18   #108
BlueThunder
Banneling

Standaard

waarom lachen met knoflook

http://www.netonline.be/gastronomie/detail.asp?id=351

http://www.stomverbaasd.com/de-medic...-van-knoflook/

http://www.nytimes.com/1990/09/04/sc...rs-garlic.html
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:20   #109
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Maak je zelf belachelijk, voor ik mij vaccineer wil ik er eerst het fijne van weten en niet blindelings een gehypte media volgen.
Maar jij volgt blindelings de media. De media zegt 'wit', dus ga jij er blindelings vanuit dat het 'zwart' moet zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:21   #110
De Pure Waarheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Haast en spoed is zelden goed. In een interview meldt professor dr. Leroux-Roels van het CEVAC (Centrum voor Vaccinologie) aan het Universitair Ziekenhuis van Gent:

"Omdat de nood aan vaccins tegen de Mexicaanse griep heel groot en hoogdringend is, besloten de instanties eerder al om de testprocedures voor het vaccin te verkorten. Daarom zullen ze bijvoorbeeld niet uitgebreid op proefdieren getest worden, maar werd vrijwel meteen gestart met klinische proeven bij de mens." De prof meldt ook nog dat "de volledige studie één jaar zal duren, maar dat dat niet belet dat de vaccins al vroeger worden toegediend".
Aan de studie nemen 128 (!) proefpersonen deel.

(Citaat uit 'Punt' het personeelsmagazine van de Universitair Ziekenhuis Gent).

De prof geeft dus onomwonden toe dat dit vaccin veel minder uitgebreid en lang is getest dan gebruikelijk, op een heel klein staal van vrijwilligers, en dat de testprocedure bovendien nog in volle gang is. Toch besluit hij: "wie zich de komende maanden laat inenten tegen de Mexicaanse griep, zal in elk geval op beide oren kunnen slapen: het vaccin is veilig en doeltreffend". Blijkbaar hebben ze een performante glazen bol in het UZ van Gent.
Wat ze gewoonlijk doen, maar dat zeggen ze ook liever niet, is dat al die vaccins en medicamenten eerst op dieren, en daarna op mensen in arme landen uitgetest worden. Gedurende een jaar of 2, om de eventuele bijwerkingen gade te slagen, en weg te werken, zo mogelijk. Vandaag worden de bewoners der westerse landen direct ingeënt. Waarom ? Mischien omdat door de crisis sneller geld verdiend moet worden ?
De Pure Waarheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:22   #111
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Weerstand

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Gans dat varkensgriep gedoe is ZWAAR overgehyped! Ik raad mensen sowieso aan zich NIET te laten vaccineren. Idem voor de gewone griep. 2 collega's van mij hadden zich laten vaccineren en nog geen week later zaten ze al thuis met.... juist ja, de griep. Sowieso moeten mensen maar eens terug wat weerstand leren kweken.
En laten we vooral ook niet vergeten welke miljoenenindustrie de geneeskunde is.
De nagel op de kop ! WEERSTAND kweken, daar komt het op aan.
Ik kom in kontakt met véél mensen. Ik heb van geen énkele gehoord dat iemand uit z'n familie of kennissenkring de M. Griep had.
Ik behoor waarschijnlijk tot de laatste generatie die in z'n jeugdjaren iedere dag een lepel levertraan moest drinken. Bah...
Nu ben ik naar de apotheker geweest en heb er een doos capsules levertraan gekocht. In een fles kon ook maar dat was wel een fles van 1 volle liter ! Brrr...
Ben benieuwd of ik zal bestand zijn...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:22   #112
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Wat dacht je van grijs Geert C? Je weet evengoed als ik dat ze de positieve kanten te veel benadrukken en de bijwerkingen onder de mat vegen uit vrees dat anders mensen zich niet gaan vaccineren. Ze zouden mensen natuurlijk verplicht kunnen vaccineren.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:25   #113
De Pure Waarheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zijn uw kleinkinderen ingeënt tegen de gangbare kinderziektes waartegen ingeënt wordt ?

post skrotum: voor ik begonnen ben met me jaarlijks te laten vaksineren tegen griep, had ik ook maar eens een griep om de tien of vijftien jaar.

Maar waartoe dient de vooruitgang, als ge er geen gebruik van maakt ?

Ik ben niet graag ziek, dus neem ik liever een spuitje.

Doe jij gerust wat jij wil. Behalve mensen bang maken voor een scheet.
50 jaar, en nog nooit griep gehad. Ook nog nooit een griepvaccin gehad, en dat zeker dit jaar ook niet. Wél al mijn kinderziektes gehad, daar werd je vroeger niet tegen gevaccineerd, en dat komt vandaag mijn gezondheid ten goede. Heb ik tijdens mijn kinderjaren lekker een goede immunitaire weerstand kunnen opbouwen.
Oud 7 november 2009, 15:27   #114
De Pure Waarheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zijn uw kleinkinderen ingeënt tegen de gangbare kinderziektes waartegen ingeënt wordt ?

post skrotum: voor ik begonnen ben met me jaarlijks te laten vaksineren tegen griep, had ik ook maar eens een griep om de tien of vijftien jaar.

Maar waartoe dient de vooruitgang, als ge er geen gebruik van maakt ?

Ik ben niet graag ziek, dus neem ik liever een spuitje.
Doe jij gerust wat jij wil. Behalve mensen bang maken voor een scheet.
Doen , man. De pharma-industrie heeft goedgelovige mensen als jij nodig om te blijven draaien. Laat het nu net diegenen zijn die ik het minst zal missen.
Oud 7 november 2009, 15:31   #115
De Pure Waarheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Idd. Een vaccinatie stimuleert je immuunsysteem gewoon op dezelfde manier als contact met een ziekte dat doet.
Het principe van vaccinatie word hier niet in vraag gesteld, door mij toch niet, en vaccinatie heeft reeds vele mensenlevens gered.
Maar het is deze specifieke vaccinatie, tegen deze Mexicaanse griep, die bekritiseerd word, wegens onvoldoende tests, en de aanwezigheid van ongewenste stoffen zoals squalene en kwikzilver.

Laatst gewijzigd door De Pure Waarheid : 7 november 2009 om 15:31.
Oud 7 november 2009, 15:33   #116
Another Jack
Banneling

Standaard

Behalve dat het mollen uit je tuin houdt, het lekker is met lamsvlees en je er een slechte adem van krijgt, heeft look volgens mij geen enkele geneeskrachtige werking.

Misschien moet in het vervolg wanneer u iemand gaat bezoeken in het ziekenhuis, in plaats van druiven, hem of haar een vlecht look schenken.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 november 2009 om 15:33.
Oud 7 november 2009, 15:33   #117
JurgenD
Staatssecretaris

JurgenD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
dus als ze een vaccinatieprogramma opstarten is het een schande (pharma enzo)
als ze geen vaccinatieprogramma opstarten dan zouden ze ook nix doen en slecht bezig zijn (zakkevullers).

tsja, zo kunt ge het inderdaad nooit goed doen.
zijt ge ne risico groep (oud, baby, chronisch ziek) laat ge u inenten, zijt ge gezond dan pakt ge een tas kippesoep bij evtl. ziekte.

da kan toch elke mens onthouden?
aan al die complottisten. laat uwen bullshitdetector eens nazien en eventueel updaten indien nodig
Uw taalgebruik toont alvast Uw niveau.

Ik heb niet gezegd dat ik iets tegen vaccinatie heb. Ik heb gezegd dat er rommel in het vaccin zit tegen de Mexicaanse griep.

Ik hoop dat JIJ alvasrt het vaccin neemt. De wereld kan er enkel maar beter op worden.

Citaat:

Ik vind mijn gezondheid het belangrijkste voor mezelf. En als Jij dat anders ziet, volg dan de raad hierboven.

Dat er belangrijker zaken zijn is ronduit gezever. Dat is afwijken van prioriteiten. Zeker als men weet welke neveneffecten er zijn van deze vaccinatie. Er zullen hoe dan ook doden vallen. Wat U dan nog belangrijk vind, zal mij een moer wezen.

God, Ge kunt niet verwachten van mensen die alleen maar naar de Apotheker voor hun pilletjes dat ze ook daadwerkelijk weten wat de werkzame bestanddelen zijn. Heel vaak worden extracten van knoflook (allicine), Sint Janskruid, noem maar op gebruikt in medicijnen. Die mensen weten van niet beter. ZOu je ze hun puur vergif geven in een chemische benaming zouden ze het nog niet eens weten, laat staan begrijpen wat de gevolgen zijn.

Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 november 2009 om 15:38.
JurgenD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2009, 15:35   #118
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Pure Waarheid Bekijk bericht
Doen , man. De pharma-industrie heeft goedgelovige mensen als jij nodig om te blijven draaien. Laat het nu net diegenen zijn die ik het minst zal missen.
Mensen die het degelijk gaan krijgen, zullen volgens mij tijdens hun ziekte nog meer opbrengen voor de farma-industrie..
Oud 7 november 2009, 15:38   #119
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
Uw taalgebruik toont alvast Uw niveau.

Ik heb niet gezegd dat ik iets tegen vaccinatie heb. Ik heb gezegd dat er rommel in het vaccin zit tegen de Mexicaanse griep.

Ik hoop dat JIJ alvasrt het vaccin neemt. De wereld kan er enkel maar beter op worden.

Ik vind mijn gezondheid het belangrijkste voor mezelf. En als Jij dat anders ziet, volg dan de raad hierboven.

Dat er belangrijker zaken zijn is ronduit gezever. Dat is afwijken van prioriteiten. Zeker als men weet welke neveneffecten er zijn van deze vaccinatie. Er zullen hoe dan ook doden vallen. Wat U dan nog belangrijk vind, zal mij een moer wezen.
Doden door het vaccin???
Wanneer zullen die vallen??
In 2012, tegelijkertijd met de zondvloed?
Oud 7 november 2009, 15:39   #120
JurgenD
Staatssecretaris

JurgenD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doden door het vaccin???
Wanneer zullen die vallen??
In 2012, tegelijkertijd met de zondvloed?
Uw niveau van verdediging is momenteel wel heel laag !
Ik denk dat Jij alvast je porties aluminium binnen hebt.

Nooit gehoord van Alzheimer ?
JurgenD is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be