![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar het is inderdaad wel bedenkelijk grappig dat ik de vaccin heb geschreven ipv het. Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 november 2009 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik woon niet in een arm land. Ga op een ander uw domme fabeltjes vertellen. En wat betreft Pandemrix, dat vanaf vandaag in Belgie gebruikt wordt : dat is geen nieuw vaccin. Het is gepantenteerd door GSK in 2007. Nu gij. Laatst gewijzigd door parcifal : 7 november 2009 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Lees dit eens Jack: http://www.cbsnews.com/stories/2009/...n5246940.shtml
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Squalene is een bestanddeel van levertraan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Boduo> Lees eens wat over de materie... Lucht adem ik ook in maar ik raad je toch af om lucht in je aders te spuiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens als er een pandemie is, dan beslist de WHO wat er gebeurd en NIET België, Vlaanderen, zelfs Europa. Dat is zo overeengekomen in een afspraak enkele jaren terug. Nogmaals als er een pandemie is kunnen zijn volledig beslissen wat er wel en niet gebeurd. En voor diegene die zo iets tegen België, zelfs Europa hebben. De WHO is onderdeel van de VN. Het plan is dat er een wereldregering komt, waarin onder andere organisaties zoals WHO de plak zullen zwaaien en iedere gemeenschap, land zich zal naar moeten schikken. Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 november 2009 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() QUOTE=lomeanor;4428026]Jukes: het is ook geen "nieuw vaccin", het is gewoon een griepvaccin.
En als het vaccin te laat is heeft het helemaal geen nut meer.[/quote] Het is GEEN gewoon vaccin. Geleive eens goed de youtubes van die Spaanse non door te nemen. a) Het is onvoldoende getest. b) Er zijn proefdieren die gestorven zijn na vaccinatie in de labo's van Baxter. c) De aerosol versie voor kinderen bevast levende bestanddelen van het virus d) Het virus bevat gevaarlijke bestanddelen die evengoed met een ander adjuvant zouden vervangen kunnen worden. Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 november 2009 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=cuhzrrp-WFQ Squaleen is geen bestanddeel van levertraan. Je moet eens dringend die youtubes volgen van de non (dokter) die uitlegt wat Squaleen is, de chemische verbinding en dat het de oorzaak is van het Golf Syndroom bij de Amerikaanse soldaten van Irak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Bedoel je dit JurgenD?
Afkomstig van de WHO site: http://www.who.int/csr/resources/pub...uCheck6web.pdf Meer specifiek wil ik dit deel aanhalen. --------------------------- 1.5.1 Legal issues Rationale During a pandemic, it may be necessary to overrule existing legislation or (individual) human rights. Examples are the enforcement of quarantine (overruling individual freedom of movement), use of privately owned buildings for hospitals, off-license use of drugs, compulsory vaccination or implementation of emergency shifts in essential services. These decisions need a legal framework to ensure transparent assessment and justification of the measures that are being considered, and to ensure coherence with international legislation (International Health Regulations). --------------------------------------- En wat heeft België nu net weer gedaan? Oh ja, juist dat wettelijk kader dat de WHO nodig heeft hebben ze ingevoerd: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw....5323/1.616699 Zijn de vaccinaties voorlopig vrijwillig? ja, maar ze kunnen met de knipv an een vinger om het zo te zeggen verplicht worden. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 7 november 2009 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwikzilver is er ook veel te veel in. Informeer je eens wat, kerel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ken geen enkel medicijn dat mensen geneest. Het is steeds het metabolisme van de mens dat de taak in orde zet. En als dat faalt, kan men nog de zaak een beetje rekken, maar het lichtje gaat uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist. Laatst gewijzigd door De Pure Waarheid : 7 november 2009 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() Dan heeft u zeker alle vertrouwen in die afdeling van het UZ. Waarom doet u de uitspraken van de professor die er de leiding heeft, dan af als nonsens? Vreemde logica.
Ik heb diverse artsen in mijn kennissenkring, en geen enkele - ik herhaal: geen enkele - zal het in zijn hoofd halen om proefpersoon te spelen bij farmaceutische testen. Uw blind vertrouwen is als arts misplaatst. Enige gefundeerde argwaan is de basis van alle gezond denken. Dat moet u toch weten?
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We gaan zoetjes aan over in de handen van een Wereldorganisatie, waar landen, zelfs regio's totaal niks meer te zeggen hebben en waar grote multinationals zullen dicteren wanneer er iets zal gebeuren en wat uiteindelijk ons lot zijn zijn. En wees maar gerust dat ze voldoende wetenschappelijke kennis hebben (communicatiewetenschap) om de zaak zoetjes aan in te lepelen bij de naieve bevolking die meestal enkel zijn drijfveer kent door angst, dan door het volgen van gezond verstand en logica. En aangezien alles op deze wereld draait rond geld, macht en commerciële belangen worden de mensen gezien als een productiemiddel. Eigenlijk zijn ze allemaal een nummer, de een al meer belangrijk dan de ander, maar eigenlijk allemaal, sorry Vlaams belangers de woord uit het Frans zijn the schoon, 'quantité négligeable'. We moeten dan ook eens stilstaan wat er zal gebeuren als effectief iROBOT op de markt komt. Dan pas zullen ze gaan snoeien in de bevolking. Want iROBOT zal met zijn artificiële intelligentie niet gaan betogen. Die gaat braaf zijn werk doen. Zonder zelfs ziek te vallen, en als er een herstelling nodig is, wel in een paar uur staat er daar wel een andere cloon. Gezien onze wereld volledig draait op een economisch model, met mensen die zo hypnotiseerbaar zijn door reklame, conditioneringen en dan nog willoos zijn om te groeperen en te zeggen 'stop'. Dan zie ik de toekomst heel somber in. De techniek van verdeel en heers. De bevolkign vecht tegen zichzelf, en de Elite lacht in het vuistje. Want uiteindelijk is een verdeelheid een zwakte, hebben ze geen macht, en inderdaad, de Elite zal de gewone mensen ofwel grotendeels uitmoorden (er zijn teveel mensen om het economisch model de doen rond draaien), ofwel gaan ze ze brain-dead maken. En de naievelingen zullen in koor zeggen, dat het allemaal fantasie is en allemaal zo'n vaart niet zal lopen. Totdat ze er met hun twee voeten in zullen zitten, maar helaas, zullen hun hersentjes het niet meer begrijpen. Want ze zullen gedeformeerd zijn door technieken zoals deze Vaccinatie, of zaken zoals kortegolf apparaten, zoals GSM. We weten allemaal dat GSM gebruik zogenaamd veilig is voor onze regering. Wel een onderzoeker heeft zijn bloed onder de microscoop gestoken. Kun je eens volgen welke deformaties er op treden na X aantal minuten gebruik van de GSM. http://www.youtube.com/watch?v=YniujnK53io U ziet hier genoeg waar ze mee bezig zijn. Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 november 2009 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Squaleen geen bestanddeel van levertraan ??? Als je dit haalt bij Fox, rechtstreeks of onrechtstreeks, weet ik genoeg. Het is WEL een bestanddeel van levertraan. Informeer je, man !!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 7 november 2009 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Dat verklaard natuurlijk veel !
Citaat:
Maar heel veel medicijnen uit de apotheek bevastten dan ook natuurlijke extracten uit kruiden. Het kreeg alleen, een schone wetenschappelijke naam. Knoflook bevast Allicine, Sint-Janskruid wordt gebruikt voor zalven en tegen depressie. Straks ga je nog zeggen dat Vitamines ongezond zijn zekerst ? Tenzij je natuurlijke chemische Vitamines neemt die in de meeste goedkope vitaminepreparaten wordt verkocht, zou ik het aannemen. Je moet inderdaad de natuurlijke (duurdere) vitamines hebben. Maar ls je zegt dat deze zaken brol zijn, wel dan gaat iedere geneesheer je de laan uitsturen. Inderdaad eet maar eens een ajuin als je verkoudheid bent. Je kunt natuurlijk ook voor 8 euro een fles hoestsiroop gaan halen bij de pillendraaiers. Ik zou zeggen, volg jij maar alvast de wit-jassen en hun chemische brol. Ik ga het inderdaad bij de oude school houden, want de nieuwe school denkt alleen maar aan macht, vuile zaakjes en platte commerce. Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 november 2009 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Zegt de persoon die beweert dat deze stof inspuiten geen kwaad kan. Spuit aub ook zuurstof in je aderen, je zal daar ook gezonder van worden.
|
![]() |
![]() |