![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Minister
|
![]() Geen touw aan vast te knopen:
Turkije ondanks me, ik Emirdagli ... Ik houd Turkije, Emirdagli. Ja je krijgt, krijg je karakan, Hadi Hadi Ordan karsimdan toespraak. aldus Google vertaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hij weet jullie wel te motiveren zijn taal te leren
![]() Beginnen ze allen plots vollop te googlen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mahalingam goolget misschien. In deze weiger ik pertinent.
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Vreemdeling
|
![]() mensen geen paniek ik zal jullie turks leren lezen en schrijven , adami dellendirmeyin lean ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of Russisch want ik zie liever Rusland toetreden tot de EU dan Turkije.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 9 november 2009 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Partijlid
|
![]() [quote=alice;4431875]Zou het niet eenvoudiger zijn gewoon Nederlands te schrijven?[/QUOTE/
Het Turks is een bedreigde taalsoort in Belgie. Hoe langer hoe meer spreken Turken in Belgie Nederlands en steeds minder Turks. Ik vind dat zeer alarmerend, want zeg nu zelf, leven en laten leven is toch nobeler dan laten sterven? Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 9 november 2009 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 9 november 2009 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=100%Turk&Moslim;4432046]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denk je? Nee geen stoofvlees met friet, zoek de betekenis eens op van cultuur,dat is niets meer of minder dan de geschiedenis van een volk! Dus de emancipatie en gelijkheid van vrouwen, arbeidersstrijd,vrijheid van mening en pers, scheiding kerk en staat, rechten voor holebi's, behoren tot deze cultuur. En wie hier komt is welkom wanneer je deze cultuur van Vlamingen respecteert, eenvoudig niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
vrijheid van mening en pers: ik herinner me een paar weken geleden Nordin Taouill die gecriminaliseerd werd door de staatsveiligheid en de minister De Clerck omdat hij er een andere mening op na liet... scheiding kerk en staat: Is het niet minister DeCrem die terug aalmoezeniers in het leger wil ??? gelijkheid van vrouwen: is er pas met mondjesmaat NA de 2e wereldoorlog gekomen, tot de jaren 80 bestonden er vrouwonvriendelijke wetten! rechten voor holebi's: die zijn er pas eind jaren 90 gekomen! Hetgeen jij onder cultuur bedoelt bestaat hoogstens een tiental jaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Gouverneur
|
![]() Westerse cultuur lol !
Wat bedoel je daar mee ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, ze hebben heimwee naar de erfzonde van de Bijbel.
![]() |
#419 |
Gouverneur
|
![]() lol alles afschuiven op een duidelijk in het straatbeeld herkenbare groep.
Typisch rechtspopulisme noemt men dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Banneling
|
![]() Alleen door persoonlijke ervaring zal iemand als jij begrijpen wat het is.
Daarom moet je maar eens drie maand gaan overleven in Islamabad of Peshawar of Teheran. Kom daarna uw vraag nog eens stellen. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 9 november 2009 om 19:33. |
![]() |
![]() |