Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 28 april 2004, 00:38   #21
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George

Ach man geef toch gewoon toe dat ge me niet van antwoord kunt dienen. Trouwens, moest mijn ma een iman zijn zou ik hem pa noemen. Dat geloof is namelijk even seksistisch als het traditionele westerse.
Alee nu , ik geef u ne persoonlijke aanval waar ge om vraagt en t is weer niet goe

Ik heb je tekst maar half gelezen en in de eerste helft zie ik al een flagrante fout staan...

Het Vlaams Blok erkent de islam WEL als godsdienst maar is geen voorstander om deze via de staatskas te subsidiëren , wat ik ook volstrekt normaal vind.

U kan best eens de 10 vooroordelen van het Vlaams Blok lezen op de website van Hans Verreyt. Zeer leerrijk voor u.
Wat een proces al niet doet hé. In elk geval interessanter dan de gevolgen van het arrest maar soit.

We gaan dus muggeziften. Islam wordt erkend maar niet gesubsidiëerd. OK voor mij geen probleem. Ik ben van oordeel dat elke religie z'n geld maar bij z'n aanhangers moet gaan halen. Dat wil dan natuurlijk ook wel zeggen dat ook de katholieke kerk geen subsidies meer ontvangt hé. Voor een of ander monument kan wel eens een uitzondering gemaakt worden maar zeker niet voor elke leegstaande dorpskerk.

Lamzakl
George is offline  
Oud 28 april 2004, 01:37   #22
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

O ja, Xnorf voor ik het vergeet bedankt hé.

Niet alleen om me tegemoet te komen op mijn verwachtingen maar ook om me op mijn vergetelheid te wijzen. Aan het feit dat ik niet correct geïnformeerd was over de standpunten van het vlaams blok, dat was ik inderdaad effe vergeten maar dat overlapt natuurlijk wel met de verkeerde "perseptie"

THX m'n vriend.

Lamzakl
George is offline  
Oud 2 mei 2004, 01:13   #23
Hendrik GORIS
Burger

Hendrik GORIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:

Alee nu , ik geef u ne persoonlijke aanval waar ge om vraagt en t is weer niet goe

Ik heb je tekst maar half gelezen en in de eerste helft zie ik al een flagrante fout staan...

Het Vlaams Blok erkent de islam WEL als godsdienst maar is geen voorstander om deze via de staatskas te subsidiëren , wat ik ook volstrekt normaal vind.

U kan best eens de 10 vooroordelen van het Vlaams Blok lezen op de website van Hans Verreyt. Zeer leerrijk voor u.
Wat een proces al niet doet hé. In elk geval interessanter dan de gevolgen van het arrest maar soit.

We gaan dus muggeziften. Islam wordt erkend maar niet gesubsidiëerd. OK voor mij geen probleem. Ik ben van oordeel dat elke religie z'n geld maar bij z'n aanhangers moet gaan halen. Dat wil dan natuurlijk ook wel zeggen dat ook de katholieke kerk geen subsidies meer ontvangt hé. Voor een of ander monument kan wel eens een uitzondering gemaakt worden maar zeker niet voor elke leegstaande dorpskerk.
Je vergeet ff een niet onbelangrijk iets, de katholieke kerk (en miscchien ook de protestantse?) heeft wettelijk recht op staatssteun, ter compensatie voor de verbeurdverklaring van haar bezittingen door plaatselijke aanhangers van de franse revolutie.

Als jij je bezittingen afgepakt wordt door een regering en je slaagt erin nadien van de volgende regering schadeloosstelling te verkrijgen, dan blijf je daar recht op hebben. Een mogelijkheid is dat je dan in 1 keer alles hebt teruggekregen wat je gestolen werd. Een andere is dat je een maandelijkse rente verkrijgt, die met het gestolen bedrag overeenstemt. In het geval van de katholieke kerk moet de staat dus alle bezittingen terugbetalen, als hij zou de wettelijk vastgelegde schadeloosstelling verzuimen. Schadeloosstelling onder de vorm van een levensonderhoud ten eeuwigen dage van de "eredienstbedienaars".

Aanhangers van sommige godsdiensten hebben wel degelijk al betaald voor hun religie. Andere niet en ze profiteren toch van dezelfde regeling.

Mvg,
h

Willem De Zwijger.
Hendrik GORIS is offline  
Oud 2 mei 2004, 07:24   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De staat zou natuurlijk ook alle moskeëen kunnen aanslagen! Dan staan ze op gelijk niveau.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 2 mei 2004, 12:31   #25
alain26100
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

ik denk dat het Blok meer vooroordelen heeft dan 10
alain26100 is offline  
Oud 2 mei 2004, 15:04   #26
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain26100
Citaat:

ik denk dat het Blok meer vooroordelen heeft dan 10
Inderdaad ,het is gewoon een greep uit het assortiment

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be