![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We gaan dus muggeziften. Islam wordt erkend maar niet gesubsidiëerd. OK voor mij geen probleem. Ik ben van oordeel dat elke religie z'n geld maar bij z'n aanhangers moet gaan halen. Dat wil dan natuurlijk ook wel zeggen dat ook de katholieke kerk geen subsidies meer ontvangt hé. Voor een of ander monument kan wel eens een uitzondering gemaakt worden maar zeker niet voor elke leegstaande dorpskerk.
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() O ja, Xnorf voor ik het vergeet bedankt hé.
Niet alleen om me tegemoet te komen op mijn verwachtingen maar ook om me op mijn vergetelheid te wijzen. Aan het feit dat ik niet correct geïnformeerd was over de standpunten van het vlaams blok, dat was ik inderdaad effe vergeten maar dat overlapt natuurlijk wel met de verkeerde "perseptie" THX m'n vriend.
#23 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Als jij je bezittingen afgepakt wordt door een regering en je slaagt erin nadien van de volgende regering schadeloosstelling te verkrijgen, dan blijf je daar recht op hebben. Een mogelijkheid is dat je dan in 1 keer alles hebt teruggekregen wat je gestolen werd. Een andere is dat je een maandelijkse rente verkrijgt, die met het gestolen bedrag overeenstemt. In het geval van de katholieke kerk moet de staat dus alle bezittingen terugbetalen, als hij zou de wettelijk vastgelegde schadeloosstelling verzuimen. Schadeloosstelling onder de vorm van een levensonderhoud ten eeuwigen dage van de "eredienstbedienaars". Aanhangers van sommige godsdiensten hebben wel degelijk al betaald voor hun religie. Andere niet en ze profiteren toch van dezelfde regeling. Mvg, h
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De staat zou natuurlijk ook alle moskeëen kunnen aanslagen! Dan staan ze op gelijk niveau.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ik denk dat het Blok meer vooroordelen heeft dan 10 ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Gouverneur