![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Staatssecretaris
|
![]() Schaterlachen. Ik heb Turks gestudeerd uit respekt voor mijn collega's. Laat me wel duidelijk zijn: Turken die respekt verdienen, dat wil zeggen dat ze hun legerdienst in Turkije hebben gedaan, niet het soort lafaards dat zich 100% Turk noemt, maar in werkelijkheid gewoon een dweilmentaliteit heeft.
Terzijde: voor het Westen is Turks een lelijke taal, door de harde en doffe klanken. Geen Shakespeare of Voltaire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Partijlid
|
![]() De Turkse mensen zijn beter dan de Belgische.
De Turkse cultuur is superieur aan de Belgische. |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist, daarom komen ze hier bedelen.
![]() |
#486 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Terzijde: voor het Westen is Turks een lelijke taal, door de harde en doffe klanken. Geen Shakespeare of Voltaire." Ik ben dan wel 'het Westen' niet, maar ik vind Turks, samen met Fins, Hongaars, Baskisch, Grieks en Lingala wel één van de mooiste talen die ik ooit al hoorde. Als ik wat meer tijd had, studeerde ik ze allem�*�*l, maar ik zal al heel blij zijn als ik er één van onder de knie krijg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Vreemdeling
|
![]() de turkse taal heeft een geschiedenis en het is één van de rijkste talen kwa woordenschat, vraag me niet hoeveelste nederlands staat , engels zal ik zelfs niet durfen noemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die woordenschat durf ik betwijfelen, maar net zoals iedere taal zal er geschiedenis zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we hier en nu al kunnen beginnen: Hoe zeg ik 'vrijheid, gelijkheid, broederlijkheid' in het Turks?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe zeg je vroedvrouw in 't Turks? Turkentrekker.
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 11 november 2009 om 02:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oef, weer een illusie armer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een heel erg lange, en o zo grijze ...
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Partijlid
|
![]() Mensen migreren niet naar Europa voor de cultuur, maar enkel voor de welvaart. En de welvaart is er gekomen door eeuwenlang kolonisering en uitbuiting van andere volkeren en hun grondstoffen, door het internationale kapitalisme dat grote mondiale ongelijkheid in welvaart heeft teweeggebracht. Moest de wereld een land zijn, dan was de revolutie allang uitgebroken. Wij komen hier tenminste profiteren zonder de macht hier te willen grijpen, jullie gingen naar andere landen om er te onderdrukken en de macht over te nemen. Vluchtelingen zijn tenminste geen kolonisators. Kolonisators en imperialisten zijn nog erger, en dat zijn jullie. Wat jullie andere volkeren allemaal hebben aangedaan, en nog noemen jullie jezelf moreel superieur? Aleen voor jullie zelf , maar niet voor de mensheid en de aarde die jullie kapotmaken.
Dat alle gekoloniseerde en uitgebuitte volkeren maar naar het Westen migreren, dat recht geschiede! Ik ga alvast mijn steentje bijdragen, ik ga een bruid vanuit Turkije huwen, en later delen van haar familie meebrengen. |
![]() |
![]() |