![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik flink doorgezopen hebben dan zou ik Vlaams-Nationalist zijn met een lidkaart van LDD op zak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik ook. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laat ons met de kaakslagen over en weer duchtig overdrijven, hoe meer hoe liever hoe rapper Belgie barst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En een bank achteruit.
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2009 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als een Franstalige partij een democratisch politieke meerderheid wil verwerven dan moeten nu eenmaal een aantal Vlamingen voor deze ideëen stemmen. Het afschaffen van de democratie omdat je als minderheid geen meerderheid bent, is dictatuur. Hou je toch aan echte democratie dan is scheiden de boodschap.
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie schreeuwde ook alweer "Brüssel Vlaams? Ca jamais!" Wie verzette zich met hand en tand tégen een tweetalig statuut voor héél Belgique? "Wie wind zaait, zal storm oogsten."
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2009 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik ben benieuwd naar de manier waarop dat dreigement in praktijk zal worden gebracht. Denkt u soms dat 'wij' ons niet kunnen verdedigen? Als ik zo'n Frans-talige was, zou ik toch twee keer nadenken over die interest. Vraag maar eens aan Philippe Moureaux wat de door hem uitgebrachte 'kaakslagen' hem hebben opgebracht. 3. Ofwel is het de enige ofwel de veruit snelste manier, maar beide tegelijk kan moeilijk. Overigens is het optrekken van ijzeren gordijnen allerminst my cup of tea. Ook glazen plafonds breek ik liever af. Overigens ben ik niet de énige Vlaming die zich in Brussel is komen vestigen, en ik zweer het u: er is nog méér dan plaats genoeg. Als we de royals buiten krijgen, en de villawijken beginnen te herverkavelen, kan het Vlaamse platteland voor een groot stuk teruggegeven worden aan de landbouwers en de bedreigde diersoorten die er nog zijn. 4. In mìjn plaatje passen zowel allochtonen, expats als Frans-talige Vlamingen. En ik doe wèl moeite om die mensen voor 'mijn zaak' te winnen. Met succes, zelfs. Nu nog de rest van de Vlamingen meekrijgen. Zie je het zitten méé te doen? Zo neen, waarom niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2009 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen met FDF en N-Va gedachten zijn nu al aan het zoeken hoe ze verder ruzie kunnen stoken. Die leven daarvan en Maingain en BDW moeten nog vele jaren mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Dat zou een tiep zoals jij wel willen, he?
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een splitsing van BHV is een simpele politieke procedure die de staatsinrichting/kieswetgeving van dit land in overeenstemming brengt met de Grondwet. Dit is 2009, en 'we' zitten in de EU, hé. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
|
![]() Citaat:
en blijven dromen hé. Als we de royals buiten krijgen, en de villawijken beginnen te herverkavelen, kan het Vlaamse platteland voor een groot stuk teruggegeven worden aan de landbouwers en de bedreigde diersoorten die er nog zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom ik mij dan nog door Maingain zou moeten laten opjutten. BDW zal dan héél hard zijn best mogen doen om mij zover te krijgen dat ik nog naar hem ga luisteren. Voor de eeuwige ruziemakers kunnen we ergens in de Noordzee wel een kunstmatig eiland bouwen. De Waalse steengroeven-exploitanten kunnen er alleen maar wel bij varen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet hier nu ècht vechten tegen de neiging om op het rode driehoekje te drukken, zie.
Ik vind het erg vervelend dat ik als 'links radicale' geassocieerd zal blijven worden met iemand die zo'n smerige insinuaties durft posten. Tedju toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
|
![]() Citaat:
Kinderen = kassa kassa voor ruziestokers. zo kunnen de emoties hoog oplopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom terug, trouwens. Het is altijd fijn wanneer er ook iemand is waarmee ge tenminste deftig ruzie kunt maken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn Vlamingen soms Untermenschen, misschien? Hoe zit het trouwens met het VL-schooltje in Komen? Is daar al wat vooruitgang geboekt? Zijn onze edelmoedige, hoog-beschaafde en groothartige FR landgenoten aldaar al een beetje geëvolueerd?
|
![]() |
![]() |