![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ons in godsnaam de Nederlands-Vlaamse staat formeren en laat dan de overige gebieden (Wallonië en Luxemburg) kiezen of zij buren, partners of leden van deze succesvolle staat willen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 11 november 2009 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Gouverneur
|
![]() Ik woonde aan de grens en heb de BENELUX als iets enorms positief ervaren. Als tienjarige moest ik al een identiteitskaart hebben en ik ben door de marechausse achterna gezeten omdat ik zonder pas door het veld ging. Men kan er nu allemaal om lachen maar de BENELUX maakte eerst de samenvoeging van de grensposten mogelijk. Het was een van de dingen die direkt zichtbaar waren. Maar het werd altijd beter.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb nooit iets gemerkt van de benelux, en woon tegen de taalgrens. Laatst gewijzigd door Shadowke : 11 november 2009 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De veranderingen in vijftiger jaren waren nochtans opvallend. Later waren de veranderingen door Europa met het afschaffen van de binnengrenzen uiteraard nog spectaculairder.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
enkel punten dat franstalig belgie goed uit kwam werden toegelaten, de rest werd tegengehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zit immers de hele tijd thuis bij je moeder aan de computer warme melk te drinken en komt uw kot niet uit. U bent zelden of nooit over de nabije taalgrens geweest, laat staan iets weten van La Wallonie..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw bijdragen op dit forum hebben welgeteld geen waarde op dit forum. Misschien moet je eens deze site bezoeken: http://www.thuiswerkvacaturebank.be/.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 11 november 2009 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
snotneus zeggen wij hier tegen zo een gastjes gelijk gij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat maakt niets uit. Hij schrijft een persoonlijke aanval naar Shadowke. Daarom krijgt Dewaal er 1 van mij terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
- persoonlijke aanvallen - racisme - nihilisme - negativisme - negationisme - ... puur gefrustreerd omdat ze hun land zien uiteenvallen en ze zoeken een zondebok. maw echte bullebakken, pestkoppen, ... Laatst gewijzigd door Shadowke : 11 november 2009 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een uitspraak als ...enkel punten dat franstalig belgie goed uit kwam werden toegelaten lijkt weer op een proces van intenties. Het zou voor iedereen nuttig zijn moest men zakelijker blijven. Het thema 'al dan splitsen van België' is toch ernstig genoeg. Het is verkeerd er zich met slogans van af te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
en daarmee is de discussie gesloten. Laatst gewijzigd door Shadowke : 11 november 2009 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld wel, maar dat betekent nog lang niet dat niemand anders uw gal en gif op de korrel mag nemen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |