![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onderneming vraagt aan de arts die bij haar werkt, wat zij wil (in ontwetendheid). Vragen staat vrij. Maar als de arts antwoordt: ik moet dat vaksin stelen, want momenteel kan je het niet kopen, dan is de kous af. Als de onderneming dan toch aandringt of dreigt, dan is er sprake van medeplichtigheid. Dus ik blijf erbij: de arts van de voetbalklub heeft gestolen; en hij heeft de medische deontologie niet gerespekteerd (volgorde van risiko-pasiënten ...). Voor de onderneming, moet er eerst nog iets bewezen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die zijn nog niet geleverd. Ik dacht dat B. het tweede land ter wereld was die kon beginnen met vaksineren. In ieder geval heeft onze huisdokter ons verteld, naar aanleiding van onze seizoensgriepprik, dat in onze gemeente er onvoldoende vaksins zijn op dit ogenblik, voor alle huidige prioritaire risiko-gevallen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat een maffe propagandastunt. Hier sluit ik me volledig bij aan: ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen zijn er trouwens al gestorven aan dat stomme griepje? 7 ofzo? Niet meer dan anders, doe dus niet zo dramatisch door te stellen dat er nu honderden onschuldige kindjes gaan sterven door die stoute voetballers. Ten laatste, een voetbalmatch kunt ge niet laten uitstellen omdat er teveel spelers ziek zijn. Die Van Ranst is trouwens zelf een fascistische kwal, ten tijde van de Titanic vond men het o zo schandalig dat de verdeling van de reddingssloepen volgens klassen gebeurde. Meneer doet net hetzelfde, namelijk hij gaat bepalen wie een vaccin krijgt en wie niet. Altijd dezelfde shit met die zogenaamde "zwakkeren" in de maatschappij, zelf dragen ze geen fluit bij maar als het is om iets te krijgen eisen ze wel altijd voorrang op alles en iedereen.
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laat hun maar vaccineren, dan zien we es in de media wat het vaccin doet. Dat is exact Van Ranst zijn probleem.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tweedens: ik walg van jou maatschappelijke vizie. Voor mij blijft diefstal diefstal. En voor mij blijft de volgorde van een demokratische beslissing omtrent volgorde van een (tijdelijk) schaars vaksin te respekteren, zelfs door artsen van rijke voetbalklubs. Ik laak de houding van minister Onkeldinges, die het gerecht niet ingeschakeld heeft; en ik laak de houding van het gerecht, dat geen inisiatief neemt om dit te onderzoeken, terwijl klubartsen en klubvoorzitters in voorlopige hechtenis zitten zodat ze geen bewijzen kunnen verdoezelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Want volgens die nieuwe wet van België als er echt gevaar blijkt te zijn krijgen dictoriale machten . En kunnen ze de politie en het leger in zetten voor verplichte vaccinatie. Tenzei dak weer Hoax info geleze heb :'( |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik dacht iets van 0.01 %. Da's toch niet zo heel dramatisch ? Evenveel als auto-ongelukken ?
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of hoeveel dagen moeten we wachten tot er doden vallen, volgens jou?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar da's kwestie van een paar weken tot een maand, nee ?
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in die periode is er met belastingsgeld een bestelling geplaatst, en krijgen de prioriair gestelde mensen eerst het vaksin, en nog wel gratis. Wanneeer de volledige levering eraan komt, dan krijgt iedereen het vaksin, mits betaling. Hoe dan ook, binnen de periode van schaarste, worden artsen verondersteld a) geen diefstallen te plegen of mee te werken aan de oplichting van het riziv en b) de prioriteiten van voksgezondheid te respekteren. Dat minimum mogen wij toch verwachten in een ontwikkeld land ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |