Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2009, 12:56   #821
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
En tracht je nu te bewijzen dat mensen die zich zoals een 100%turkse moslim voordeed in het echt niet zouden bestaan ? Wake up. Maar dat is voor 'progressieven' natuurlijk te veel gevraagd.
Die zullen ongetwijfeld bestaan. Ik ken geen progressieven die dat ontkennen. Maar integendeel tot wat jij beweert vormen die mensen geen meerderheid (en zelfs geen significante minderheid) binnen de gehele moslimgemeenschap en kunnen ze van het merendeel van die moslimgemeenschap slechts afkeuring en zelfs misprijzen verwachten. Vandaar misschien dat hun voornaamste doelwitten steevast moslims zijn.

En jij, smiley, bent samen met je geestesgenoten op veel vlakken geen haar beter.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 13:08   #822
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Die zullen ongetwijfeld bestaan. Ik ken geen progressieven die dat ontkennen. Maar integendeel tot wat jij beweert vormen die mensen geen meerderheid
Waar ergens staat in mijn postings te lezen dat zij een meerderheid uitmaken ? Ook dit vooroordeel zit enkel in je hoofd. Het is wel zo dat die jihadis steunen op diegenen die zich moslim noemen of denken dit te zijn. Zodra de moslimgemeenschap ergens demografisch groot genoeg in aantal is geworden zij dan ook meer praat krijgen, en het zijn zij die de iSSlamitische bronteksten aan hun kant hebben de rest maakt zich blaasjes wijs.

Citaat:
En jij, smiley, bent samen met je geestesgenoten op veel vlakken geen haar beter.
Je zou die mensen (tesamen met vele ex-moslims) veeleer moeten bedanken, dat besef komt misschien later wel.

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 13:11.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 13:44   #823
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En tracht je nu te bewijzen dat mensen die zich zoals een 100%turkse moslim voordeed in het echt niet zouden bestaan ? Wake up. Maar dat is voor 'progressieven' natuurlijk te veel gevraagd.
Ik heb wel een paar van dergelijke sujetten leren kennen, salafisten (zo noemden ze zichzelf toch).

Het 'grappige' vond ik dat ze met veel sympathie over het toenmalige Vlaams Blok (ondertussen zal er wel een en ander veranderd zijn) praatten:

"ils veulent la même chose que nous, nous ne voulons pas d'intégration, eux non plus."

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 13:45.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 13:48   #824
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik heb wel een paar van dergelijke sujetten leren kennen, salafisten (zo noemden ze zichzelf toch).

Het 'grappige' vond ik dat ze met veel sympathie over het toenmalige Vlaams Blok (ondertussen zal er wel een en ander veranderd zijn) praatten:

"ils veulent la même chose que nous, nous ne voulons pas d'intégration, eux non plus."
Daarin vergissen zij zich. Het Vlaams Belang will dat mensen zich aanpassen, Vlamingen onder de Vlamingen worden iets wat zij uiteraard niet wensen. Dat staat hun koran immers niet toe. Ook staat het Vlaams Belang niet voor de iSSlamitisch soort van 'vrede' doch voor het behoud van onze democratische samenleving.
Oud 13 november 2009, 13:50   #825
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
De multiculturele samenleving is 1 grote flop.
Respect en solidariteit voor mekaar pff dat zijn oude termen, alleen achterlijke mensen houden zich aan dergelijke 20ste eeuwse begrippen. We zitten wel al in de 21ste eeuw hé. Ik hoef geen respect te hebben voor Belgen. Ik heb enkel respect voor en voel solidariteit met mensen die gemeenschappelijke kenmerken hebben met mij.
Ik voel daarom enkel respect voor moslims, voor Turken en voor mensen die rijden met een audi A4 2.0 tdi 118 Pk 16 cilinder bouwjaar 2004.
Sizin için çok üzgünüm.

Oud 13 november 2009, 13:53   #826
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarin vergissen zij zich. Het Vlaams Belang will dat mensen zich aanpassen, Vlamingen onder de Vlamingen worden iets wat zij uiteraard niet wensen. Dat staat hun koran immers niet toe. Ook staat het Vlaams Belang niet voor de iSSlamitisch soort van 'vrede' doch voor het behoud van onze democratische samenleving.
Het Vlaams Belang is toch niet hetzelfde als het Vlaams Blok, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Oud 13 november 2009, 13:55   #827
smiley

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang is toch niet hetzelfde als het Vlaams Blok, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik heb het programma van het Vlaams belang gelezen op de Vlaams Belang site. Niet datgene wat op de blockwatch site staat.
Oud 13 november 2009, 13:56   #828
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb het programma van het Vlaams belang gelezen op de Vlaams Belang site. Niet datgene wat op de blockwatch site staat.
Je zou de mensen van blokwatch dankbaar moeten zijn. Ooit komt dat besef misschien nog.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 13:57   #829
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Je zou de mensen van blokwatch dankbaar moeten zijn. Ooit komt dat besef misschien nog.

Het Vlaams Belang is nog de enige partij die nog verzet pleegt tegen de iSSlam(isering) van onze samenleving. Vandaar ook dat ex-moslim Peter Velle alleen daar nog zijn stem kwijt kan. Voor de rest (progressief vlaanderen) is hij opgejaagd wild. Stel u zelf eens de vraag hoe dat komt ? Ook een Koenraad Elst die vroeger voor linkse blaadjes schreef kan sinds hij de nare waarheid over iSSlam begon te vertellen alleen nog zijn stem kwijt bij brussels journal. Ook prof Urbain Vermeulen dient tegenwoordig zijn mond te houden. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...vermeulen.html
Wie zijn de werkelijke nazis ?

Het bevestigt mijn ervaring dat sommige mensen mij schuwen sinds ik me in het openbaar over de islam uitspreek. Sindsdien ben ik namelijk een slecht mens, die ergens tussen het fascisme en het populisme thuishoort. Net als de islam kent links geen genade jegens afvalligen. Benno Barnard
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=F82G9H6M

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 14:06.
Oud 13 november 2009, 14:05   #830
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
smiley, dat is niet echt een antwoord op mijn vraag, hé.

Die salafisten over wie ik het had, heb ik ontmoet toen VB nog voor Vlaams Blok stond, en het al 'vreemdelingen buiten' was wat de klok sloeg.

Ik heb die mensen al lang niet meer gezien, en eerlijk gezegd, ik ben daar niet echt bedroefd om.

Ik kreeg het nogal op m'n heupen van die gasten, maar dacht toen nog dat ik ze kon 'redden' (ja, ik weet het, ik was toen nog èrg naïef) door er vaak mee te discussiëren.

Omdat ik hen verteld had dat ik de Koran aan 't bestuderen was, kon ik wel op enige belangstelling hunnentwege rekenen (misschien dachten ze een bekeerling van mij te kunnen maken, ik weet het niet).

Oud 13 november 2009, 14:15   #831
smiley

Standaard

Citaat:
smiley, dat is niet echt een antwoord op mijn vraag, hé.

Die salafisten over wie ik het had, heb ik ontmoet toen VB nog voor Vlaams Blok stond, en het al 'vreemdelingen buiten' was wat de klok sloeg.
Schreewde het blok toen ook niet 'aanpassen of terugkeren' ?

Citaat:
Ik heb die mensen al lang niet meer gezien, en eerlijk gezegd, ik ben daar niet echt bedroefd om.
Maar wees gerust, (of beter ongerust) ze zijn er nog.

Citaat:
Ik kreeg het nogal op m'n heupen van die gasten, maar dacht toen nog dat ik ze kon 'redden' (ja, ik weet het, ik was toen nog èrg naïef) door er vaak mee te discussiëren.
Die gasten redden, die kunnen ompraten ? Forget it ! Die zijn nog gevaarlijker dan de nazis destijds waren. Die gasten, in de iSSlam geindoctrineerden leven voor de dood, hun paradijs in het hiernamaals, hun hoerenkast, en zijn tot alles in staat. iSSlam is als een drug. Een gevaarlijke drug.

Citaat:
Omdat ik hen verteld had dat ik de Koran aan 't bestuderen was, kon ik wel op enige belangstelling hunnentwege rekenen (misschien dachten ze een bekeerling van mij te kunnen maken, ik weet het niet).
Natuurlijk. Ga enkel met ongelovigen om als je er voordeel uit kunt halen of als je kans ziet hen tot '1 van ons' te maken, zoniet blijf ervan weg anders ben je '1 van hen' en dat is een grote zonde. Doe niet mee aan hun feesten, maak hen niet tot vriend enz.
Oud 13 november 2009, 14:48   #832
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...

Die gasten ... leven voor de dood ...
Dat zeiden zij mij ook, en net d�*t was de reden waarom ik ze uiteindelijk begon te mijden, om het contact tenslotte helem�*�*l af te breken.

Zo'n deprimerende bende was ik nog niet vaak tegen het lijf gelopen, eerlijk gezegd.

Muziek = haram, dansen = haram, gewoon wat onschuldige lol maken = haram, ...

Ik begréép dat dus ècht niet, en ik begrijp dat nog altijd niet.

Maar anderzijds moet ik wel zeggen dat de moslims die ik nog steeds tot mijn vrienden reken wel hélemaal �*nders zijn. Die maken leuke grappen en dansen en zingen en maken muziek met synthesizers en zo.

Oud 13 november 2009, 14:57   #833
smiley

Standaard

Citaat:
Dat zeiden zij mij ook, en net d�*t was de reden waarom ik ze uiteindelijk begon te mijden, om het contact tenslotte helem�*�*l af te breken.

Zo'n deprimerende bende was ik nog niet vaak tegen het lijf gelopen, eerlijk gezegd.

Muziek = haram, dansen = haram, gewoon wat onschuldige lol maken = haram, ...

Ik begréép dat dus ècht niet, en ik begrijp dat nog altijd niet.
Om dat te begrijpen moet je je eens wat meer in iSSlam verdiepen. Begeef je onder moslims, moslimgroepen/fora zijn daar goed voor. Vooral Engelstalige fora (zoals moslimgroepen op yahoo) zijn uitstekend om gedachten, (hoe die denken) moslims van over de hele wereld te leren kennen. In de meeste groepen dien je je aan te melden vooraleer je de gesprekken tussen de moslims onderling kunt volgen die elkaar met koranverzen om de oren slaan. Kom er niet tussen, lees alleen maar. Je zal je ogen opentrekken. En je zal beginnen begrijpen. En je zal vanaf dan ook ons beginnen te steunen in onze strijd tegen iSSlam.

Citaat:
Maar anderzijds moet ik wel zeggen dat de moslims die ik nog steeds tot mijn vrienden reken wel hélemaal �*nders zijn. Die maken leuke grappen en dansen en zingen en maken muziek met synthesizers en zo.
Dat zijn moslims in naam. Dat zijn mensen die wij willen bereiken. Dat zijn de mensen die men kan ompraten zodra men hen hun eigenste nare iSSlamitische bronteksten voor de neus schuift. Waarom wij dit doen heb ik eerder al gezegd.. omdat de ware moslims, de jihadis, op deze mensen steunen. Wat zou het ons anders kunnen schelen wat mensen nu wel of niet geloven.

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 14:58.
Oud 13 november 2009, 16:38   #834
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Respect en solidariteit voor mekaar pff dat zijn oude termen, alleen achterlijke mensen houden zich aan dergelijke 20ste eeuwse begrippen. We zitten wel al in de 21ste eeuw hé. Ik hoef geen respect te hebben voor Belgen. Ik heb enkel respect voor en voel solidariteit met mensen die gemeenschappelijke kenmerken hebben met mij.
Ik voel daarom enkel respect voor moslims, voor Turken en voor mensen die rijden met een audi A4 2.0 tdi 118 Pk 16 cilinder bouwjaar 2004.
Wanneer u geen respect heeft voor Belgen dan ook niet voor onze wetgeving...solidariteit is daar een belangrijk beginsel bij...ik stel voor dat u uw Belgische identiteitskaart die u vast heeft inlevert bij de gemeente, en afstand doet van de voordelen die u hiervan heeft, want u respecteert de Belgische wetgeving niet, en dus heeft u geen recht op de Belgische identiteit!
Trouwens, de meeste Turken uit Emmerdag zijn Kemalisten, die kotsen u uit! U bent waarschijnlijk thuis in de Milli gorusbeweging en zelfs die maakt u ten schande...heeft u eigenlijk wel vrienden of koopt u die ook, zoals u uw vrouw koopt?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 16:47   #835
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze bijdrage doet mij sterk vermoeden dat u gewoon een 'construct' bent, wellicht iemand van 'Stormfront' of iets dergelijk.

Oud 13 november 2009, 16:49   #836
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer u geen respect heeft voor Belgen dan ook niet voor onze wetgeving...solidariteit is daar een belangrijk beginsel bij...ik stel voor dat u uw Belgische identiteitskaart die u vast heeft inlevert bij de gemeente, en afstand doet van de voordelen die u hiervan heeft, want u respecteert de Belgische wetgeving niet, en dus heeft u geen recht op de Belgische identiteit!
Trouwens, de meeste Turken uit Emmerdag zijn Kemalisten, die kotsen u uit! U bent waarschijnlijk thuis in de Milli gorusbeweging en zelfs die maakt u ten schande...heeft u eigenlijk wel vrienden of koopt u die ook, zoals u uw vrouw koopt?
Ik ben voor het Turks Belang, respect voor eigen Turks volk eerst !!!
Eerst respect voor Turkse mensen !!!
Eigen volk eerst !
Eigen Turks cultuur eerst !
Solidariteit voor het eigen Turks volk !

O dierbaar Turkije,
in Glorie zult Gij bloeien
in Victorie zult Gij kraaien
in Soevereniteit zult Gij bestaan
en nimmer zult Gij wedergaan

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 13 november 2009 om 16:56.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 16:52   #837
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben voor het Turks Belang, respect voor eigen TURKS volk eerst !!!
Eigen Turks volk heeft voorrang !!
Eigen volk eerst !
Wel, er bestaat zo een land waar de grote meerderheid van de bevolking daar achter staat.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 17:31   #838
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik ben voor het Turks Belang, respect voor eigen Turks volk eerst !!!
Eigen volk eerst !
Eigen Turks cultuur eerst !
Solidariteit voor het eigen Turks volk !

O dierbaar Turkije,
in Glorie zult Gij bloeien
in Victorie zult Gij kraaien
in Soevereniteit zult Gij bestaan
en nimmer zult Gij wedergaan
Hahaha die gozer is geweldig
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 20:26   #839
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Hahaha die gozer is geweldig
Inderdaad.

Volgens mij is dat een Vlaams Blokker die een in zijn ogen stereotiep beeld van een Turk neerzet.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 20:46   #840
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Inderdaad.

Volgens mij is dat een Vlaams Blokker die een in zijn ogen stereotiep beeld van een Turk neerzet.
Hij kan anders wel erg goed overweg met de Turkse taal, moet ik zeggen.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be