![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet mee eens. Links en rechts kunnen nog als relatieve begrippen gebruikt worden, extreem-links of extreem-rechts niet. Groen! kan perfect beschouwd worden als links van de VLD, extreem-links is het in geen geval.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 13 november 2009 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral de manier waarop die term ingevuld wordt die belangrijk is. 'Leuk links' plaatst zichzelf immers tegenover 'verzuurd rechts' om op die manier het debat te vervuilen en iedere afwijkende stem meteen de mond te kunnen snoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel 'leuks' is er alleszins niet aan. Als radicaal linkse discussieer ik alleszins liever met uitgesproken rechtsen die mij ook aan het woord laten, dan met vertegenwoordigers van die soort wazige wauwelaars.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou ook de vrt geen extreem-linkse omroep noemen. Wel een regeringszender, met vooral een linkse buitenlandse politiek, en een centrum-linkse binnenlandse politiek. Wel kan extreem-links er op meer sympathie rekenen, dan extreem-rechts. En ook komen veel van zijn journalisten, en hoofdredakteurs, uit het (extreem)linkse mileu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We moeten de zaak niet te moeilijk maken: de VRT-top heeft al meermaals laten uitschijnen een andere (discriminerende) houding tegenover 'extreemrechts' in het algemeen en het Vlaams Belang in het bijzonder aan te nemen. Op geen enkel moment zijn er echter nota's geschreven die dezelfde politiek tegenover 'extreemlinks' beogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Politieke neutraliteit van staatszenders is een illusie.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Zei de man die al 10 jaar pvda heeft verlaten en er toch er nog stemmen wil voor ronselen. Misschien afgebold omdat bij andere de mogelijkheid tot een plaatsje realistischer is/was?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 november 2009 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik bij mijn ouders op bezoek ben, en de TV staat op, ga ik gewoonlijk een wandelingetje maken, een boek lezen of wat op de laptop werken, want veel conversatie is er dan toch niet meer.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie nog niet zo gauw een staat belastinggeld spenderen aan een partij die openlijk ondemocratisch is of die de staat in kwestie wilt omverwerpen. Zoals ik dus al eerder opmerkte: neutrale berichtgeving van staatszenders is een illusie. Neutrale berichtgeving is dat ook.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 13 november 2009 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er dus moeilijk over mee praten. De meeste van mijn vrienden hebben geen TV, en diegenen die wèl TV hebben kijken er zelden naar, en al helemaal niet als ik er ben. Ik kan het immers niet laten non-stop commentaar te geven op wat er eventueel op TV te zien is. Het is gewoon sterker dan mezelf. Als ik op bezoek kom, valt er trouwens toch veel meer te beleven dan wat welke zender dan ook zou kunnen evenaren of overtreffen ![]() Dat weten die paar vrienden mèt TV ondertussen goed genoeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() We komen elke zondagavond bijeen om een Zonnegoddansje op te voeren rond Wouter Van Besien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |