Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2009, 15:17   #701
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht

• Een Certificaat van Zwartheid (desgewenst bij onszelf te verkrijgen, tegen een passend prijsje), een voldoende donkerheid van kleur aantonend op het ogenblik van de aanvraag. Twee weekjes Nice vooraf kunnen volstaan.
Zeer gewaardeerde bijdrage. Je bent in ieder geval bezig met deze zaken. Het is net als met kleine kinderen die een grote gebeurtenis verwerken door spelletjes, vingerverven, liedjes etc te maken. Soms sta ik stil bij het ingrijpende karakter van mijn beweringen, maar het enige alternatief is zwijgen, terwijl ik de OORZAAK VAN RACISME heb gevonden, wat meteen HET EINDE VAN RACISME INLUIDT. Zoals een andere Penicilline ontdekte! Opvallend is hoe men over de maanden steeds zorgvuldig de bronnen ontweek, zelf die te vinden zijn op het internet. Dit is nooit een rationele discussie geweest.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 15:19   #702
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[quote=Egmond Codfried;4293588]PERSOONSBESCHRIJVINGEN

HAYDN

http://www.cph.rcm.ac.uk/Virtual%20E...ydn/Haydn3.htm

De vraag is waarom Haydn, beschreven als 'swarthy' en 'a blackamoor' als een witte werd afgebeeld. En waar de zwarte kleur vandaan komt.

http://www.guitar-moonbeams.com/haydn-biography.html[/

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 november 2009 om 15:21.
Oud 13 november 2009, 15:55   #703
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polycarpe B. Brisset Bekijk bericht
En heeft niet Philippe de Bergame, in zijn De claris mulieribus, (1497), gezegd over haar: brevi statura, rusticana facie et nigro capillo?

NIGRO CAPILLO

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...&start=10&sa=N
http://images.google.nl/images?hl=nl...-8&sa=N&tab=wi
Oud 13 november 2009, 17:32   #704
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Marquise Yseult de Biacq de Bitroumieux, die de dochter was van de oude schatrijke Douairière de Biacq de Bitroumieux, geboren Vicomtesse de Bracquine Cappouillez d'Odoye.
http://www.google.nl/search?hl=nl&ei...emieux&spell=1

http://www.google.nl/search?hl=nl&so...meta=&aq=f&oq=
Oud 13 november 2009, 17:43   #705
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

[quote=Egmond Codfried;4440523]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
PERSOONSBESCHRIJVINGEN

HAYDN

http://www.cph.rcm.ac.uk/Virtual%20E...ydn/Haydn3.htm

De vraag is waarom Haydn, beschreven als 'swarthy' en 'a blackamoor' als een witte werd afgebeeld. En waar de zwarte kleur vandaan komt.

http://www.guitar-moonbeams.com/haydn-biography.html[/
Maar, de prins vondt het dus wel vreemd dat de zwartomoor iets bijzonders kon, de prins zelf en de rest van de adel was dus...
Oud 13 november 2009, 23:54   #706
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Ja en wat wilt u hiermee zeggen? Het feit dat zij niet op het net voorkomen komt wrsch omdat de familie waarvan de Douairière afstamt intussen uitgestorven is en de familie van de abdis, op de abdis zelf na, ook uitgestorven is. Beide familie's waren 1-niet zo uitgebreid, 2-blijkbaar niet zo belangrijk zoals Koninklijke familie's.

Je moet weten, Codrfriedje; er staatnog zoveel niet op het net. En chance! Wat een chance voor de abdis en haar moeder de douairière dat zij niet op het net voorkomen, of ze werden al door u genegerd. (Niet genegeerd, integendeel, maar genegerd. Wrsch een nieuw werkwoord. Dankzij jou, codfried.)
Oud 14 november 2009, 00:30   #707
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeer gewaardeerde bijdrage. Je bent in ieder geval bezig met deze zaken. Het is net als met kleine kinderen die een grote gebeurtenis verwerken door spelletjes, vingerverven, liedjes etc te maken. Soms sta ik stil bij het ingrijpende karakter van mijn beweringen, maar het enige alternatief is zwijgen, terwijl ik de OORZAAK VAN RACISME heb gevonden, wat meteen HET EINDE VAN RACISME INLUIDT. Zoals een andere Penicilline ontdekte! Opvallend is hoe men over de maanden steeds zorgvuldig de bronnen ontweek, zelf die te vinden zijn op het internet. Dit is nooit een rationele discussie geweest.
Mijnheer Codfried,

Vermits u de moeite doet om ditmaal niet onbeschoft te reageren, zal ik u bij wijze van uitzondering antwoord geven.

Het probleem is niet het feit dat u een eigen inzicht hebt omtrent één en ander, maar de wijze waarop u dit meent te moeten verkondigen, en de manier waarop u pleegt te reageren als iemand het aandurft tegen uw visie in te gaan. U blijkt daarbij onder andere te vergeten dat dit forum, zoals alle andere, een discussieplatform is.

In enkele van uw posts elders op dit forum lees ik zelfs dat u andere forumdeelnemers al dan niet vriendelijk adviseert om uit "uw" draden (ik noem het liever threads) weg te blijven.

Welnu, laten we erg duidelijk zijn :

1. Het enkel feit dat u hier ontelbare threads opstart, zij het dat deze onveranderlijk zowat hetzelfde onderwerp hebben, betekent NIET dat dit UW threads zijn. Het betekent enkel dat u, zoals wij allen, van de hier geboden mogelijkheid gebruik maakt om een discussie omtrent een bepaald onderwerp te openen cq. voor te stellen. Andere forumdeelnemers kunnen desgewenst middels hun eigen (eventueel totaal verschillende) mening aan de discussie deelnemen en deze derhalve aldus verderzetten, hetgeen althans de bedoeling is. Over het verder verloop van de discussie kunt u geen millimeter méér “rechten” doen gelden dan alle andere forumdeelnemers, en op de aard en inhoud van de posts hebt u geen enkel vat, anders dan uw eigen bijdragen tot de gedachtenwisseling.

2. Indien u, zoals blijkt, terstond zenuwachtig wordt en kennelijk niet kunt verdragen dat iemand anders dan uzelf in eender welke thread, inclusief deze welke u zelf hebt opgestart, een eigen mening post, dan is er voor u slechts één oplossing : neem op geen enkele wijze aan dit discussieplatform deel, en hou u thuis of elders met nuttiger en in elk geval voor u gezonder zaken bezig.

Sta mij toe te besluiten met een oprechte persoonlijke raad :

Uw inzichten zijn voor ons niets nieuws ; wij hebben dergelijke denkpistes al diverse keren gehoord en gelezen, dus wij kennen ze al langer.
Indien u niettemin van mening bent dat u iets wereldschokkends te verkondigen hebt, kunt u – in plaats van daarmee op uw gekende wijze diverse forums te bestoken tot u er onherroepelijk weggestuurd wordt - beter een boek schrijven, en dat desnoods zelf uitgeven. Ook al zou u dat, zoals mag worden verwacht, niet aan de straatstenen kwijt kunnen, dan nog kunt u het bijvoorbeeld op de vele alternatieve boekenbeurzen voorstellen en toelichten. D�*�*r ligt wellicht uw potentiële markt, maar niet hier.

Indien u dat te veel moeite lijkt, kunt u evenzeer een geheel eigen forum openen. Er zijn op het internet diverse sites waar u dit (zelfs totaal gratis) kunt doen. Aldus kunt u, binnen bepaalde grenzen, naar eigen inzicht en vermogen baas spelen over uw forum, en zult u er wellicht meer van mening kunnen wisselen met mensen die zich wegens eenzelfde predispositie makkelijker laten overtuigen.

Tot zolang zult u moeten verdragen dat wij, vermits de rede op u geen vat blijkt te hebben, onzin met onzin, en waanzin met waanzin zullen bestrijden.

U zij gegroet.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 00:59   #708
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Ik denk al ergens vernomen te hebben dat hij al een boek in eigen beheer geshreven heeft. Hij geeft ook lezingen ed. Hij is dus wel degelijk bezig reclame voor zijn zaak te maken. Of hij daarop veel respons heeft durf ik te betwijfelen, aangezien hij hier nogal veel frequenteerd.
Oud 14 november 2009, 10:29   #709
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Mijnheer Codfried,

Vermits u de moeite doet om ditmaal niet onbeschoft te reageren, zal ik u bij wijze van uitzondering antwoord geven.

Het probleem is niet het feit dat u een eigen inzicht hebt omtrent één en ander, maar de wijze waarop u dit meent te moeten verkondigen, en de manier waarop u pleegt te reageren als iemand het aandurft tegen uw visie in te gaan. U blijkt daarbij onder andere te vergeten dat dit forum, zoals alle andere, een discussieplatform is.

In enkele van uw posts elders op dit forum lees ik zelfs dat u andere forumdeelnemers al dan niet vriendelijk adviseert om uit "uw" draden (ik noem het liever threads) weg te blijven.

Welnu, laten we erg duidelijk zijn :

1. Het enkel feit dat u hier ontelbare threads opstart, zij het dat deze onveranderlijk zowat hetzelfde onderwerp hebben, betekent NIET dat dit UW threads zijn. Het betekent enkel dat u, zoals wij allen, van de hier geboden mogelijkheid gebruik maakt om een discussie omtrent een bepaald onderwerp te openen cq. voor te stellen. Andere forumdeelnemers kunnen desgewenst middels hun eigen (eventueel totaal verschillende) mening aan de discussie deelnemen en deze derhalve aldus verderzetten, hetgeen althans de bedoeling is. Over het verder verloop van de discussie kunt u geen millimeter méér “rechten” doen gelden dan alle andere forumdeelnemers, en op de aard en inhoud van de posts hebt u geen enkel vat, anders dan uw eigen bijdragen tot de gedachtenwisseling.

2. Indien u, zoals blijkt, terstond zenuwachtig wordt en kennelijk niet kunt verdragen dat iemand anders dan uzelf in eender welke thread, inclusief deze welke u zelf hebt opgestart, een eigen mening post, dan is er voor u slechts één oplossing : neem op geen enkele wijze aan dit discussieplatform deel, en hou u thuis of elders met nuttiger en in elk geval voor u gezonder zaken bezig.

Sta mij toe te besluiten met een oprechte persoonlijke raad :

Uw inzichten zijn voor ons niets nieuws ; wij hebben dergelijke denkpistes al diverse keren gehoord en gelezen, dus wij kennen ze al langer.
Indien u niettemin van mening bent dat u iets wereldschokkends te verkondigen hebt, kunt u – in plaats van daarmee op uw gekende wijze diverse forums te bestoken tot u er onherroepelijk weggestuurd wordt - beter een boek schrijven, en dat desnoods zelf uitgeven. Ook al zou u dat, zoals mag worden verwacht, niet aan de straatstenen kwijt kunnen, dan nog kunt u het bijvoorbeeld op de vele alternatieve boekenbeurzen voorstellen en toelichten. D�*�*r ligt wellicht uw potentiële markt, maar niet hier.

Indien u dat te veel moeite lijkt, kunt u evenzeer een geheel eigen forum openen. Er zijn op het internet diverse sites waar u dit (zelfs totaal gratis) kunt doen. Aldus kunt u, binnen bepaalde grenzen, naar eigen inzicht en vermogen baas spelen over uw forum, en zult u er wellicht meer van mening kunnen wisselen met mensen die zich wegens eenzelfde predispositie makkelijker laten overtuigen.

Tot zolang zult u moeten verdragen dat wij, vermits de rede op u geen vat blijkt te hebben, onzin met onzin, en waanzin met waanzin zullen bestrijden.

U zij gegroet.
[egmond]Ik kan u maar beter gaan negeren.[/egmond]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 10:29   #710
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Pareltje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 12:02   #711
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Ik zou best wel een boek van Egmond willen hebben, ik verzamel namelijk literaire rariteiten en "gevaarlijke" teksten.
Oud 14 november 2009, 12:13   #712
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Ik zou best wel een boek van Egmond willen hebben, ik verzamel namelijk literaire rariteiten en "gevaarlijke" teksten.
Pas daar maar mee op.

Ik zou niet te enthousiast reageren als ik u was.

Voor dat ge 't goed en wel beseft doet ge Egmond denken aan de moordenaar van John Lennon!

Steeds tot uw dienst,

djimi ziekegeest

-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 12:41   #713
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Heel goed lieverd! Er bestaan inderdaad veel 'obscure' boeken, hoewel dat ook een kwestie van perspectief is. Ooit bracht ik enkele gezellige uren door bij een tweede hands boekverkoper in Alanya, en kreeg zelf een kommetje soep en het adres van mensen in Amsterdam die ik zou moeten ontmoeten.
Daar kocht ik een boek over beroemde schrijfsters, artiesten die over drugs schreven, onder invloed van drugs schreven, onderzoek hadden gedaan naar drugs. Hij kwam hiermee op de proppen nadat ik vertelde dat Maria Susanna Du Plessis (1739-1795) een 'klein flessie met een glazen stoppertje' in haar bezit had. Ik dacht dat zij morphine gebruikte, en misschien daarom zo een bekendheid genoot. Intussen lees ik dat zij aan het eind van haar leven heel ziek was en met een kruisje ondertekende. Maar haar slechte reputatie had wellicht meer te doen met de poliieke strijd van haar familie tegen Nederland.
Oud 14 november 2009, 12:42   #714
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijnheer Codfried,

.

[Hotel du Peyrou te Neuchatel, Zwitserland]

http://fr.wikipedia.org/wiki/Pierre-Alexandre_Du_Peyrou

En dit is uw vriendelijke brief?

Hoewel ik uit eigen ervaring, maar ook door mijn onderzoek bewust ben van vete's tussen intellectuelen, had ik toch de hoop dat wij intellectuelen via internet een soort salon konden houden.

Barones Isabelle de Charriere (1739-1805) wisselde dagelijks een briefje uit met mijn landgenoot Pierre-Alexander du Peyrou (1728-1794). Toen ging het nog per voetman die dagelijks de afstand Coppet naar Neuchatel en vice versa moest afleggen. Wij hebben internet.

Inplaats van eenvoudig weg op mijn stellingen in te gaan ben je geobsedeerd met mij weg te sturen, manieren te leren of elementaire kennis over de verspreiding van ideeën bij te brengen. Is dat niet het toppunt van aanmatigheid?

In mijn ogen identificeer jij je meer met het plebs hier. Straatvegers en koffiedames die menen op hoge toon mee te moeten praten over zaken waarvan ze geen kennis hebben omdat die in dikke boeken staan geschreven, terwijl zij mij juist vragen zouden moeten stellen.

Als je gaat reageren, praat over een bron die ik postte, want dat persoonlijke is een verspilling van tijd. Verder wil ik dolgraag weten welk onderzoek jij naar zwarten in de Europese adel deed. Probeer je commentaren dus daartoe te beperken.

Egmond Codfried

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 november 2009 om 12:56.
Oud 14 november 2009, 14:01   #715
Ambiorix

Standaard

Is die onzin nu echt een surrogaat voor een nuttige hobby?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:06   #716
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Is die onzin nu echt een surrogaat voor een nuttige hobby?
Vertel ons aub over nuttige hobbies.
Oud 14 november 2009, 14:11   #717
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Vertel ons aub over nuttige hobbies.
nuttig voor uzelf bedoel ik. Poëzie, literatuur, muziek, kunst, sport, koken, reizen,..
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:22   #718
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:

[Hotel du Peyrou te Neuchatel, Zwitserland]

http://fr.wikipedia.org/wiki/Pierre-Alexandre_Du_Peyrou

En dit is uw vriendelijke brief?

Hoewel ik uit eigen ervaring, maar ook door mijn onderzoek bewust ben van vete's tussen intellectuelen, had ik toch de hoop dat wij intellectuelen via internet een soort salon konden houden.

Barones Isabelle de Charriere (1739-1805) wisselde dagelijks een briefje uit met mijn landgenoot Pierre-Alexander du Peyrou (1728-1794). Toen ging het nog per voetman die dagelijks de afstand Coppet naar Neuchatel en vice versa moest afleggen. Wij hebben internet.

Inplaats van eenvoudig weg op mijn stellingen in te gaan ben je geobsedeerd met mij weg te sturen, manieren te leren of elementaire kennis over de verspreiding van ideeën bij te brengen. Is dat niet het toppunt van aanmatigheid?

In mijn ogen identificeer jij je meer met het plebs hier. Straatvegers en koffiedames die menen op hoge toon mee te moeten praten over zaken waarvan ze geen kennis hebben omdat die in dikke boeken staan geschreven, terwijl zij mij juist vragen zouden moeten stellen.

Als je gaat reageren, praat over een bron die ik postte, want dat persoonlijke is een verspilling van tijd. Verder wil ik dolgraag weten welk onderzoek jij naar zwarten in de Europese adel deed. Probeer je commentaren dus daartoe te beperken.

Egmond Codfried
Heer Codfried,

Wil van mij aannemen dat er, tegengesteld aan wat her en der wordt verkondigd, op dit forum geen intellectuelen actief zijn. U en ik behoren, samen met alle andere forumdeelnemers alhier, en in voorkomend geval ondanks wat getuigschriftjes, diploma’s of academische titels, tot de overgrote meerderheid geheel gewoon volk.

Niemand van ons is in staat om de wereld totaal nieuwe inzichten te verschaffen. Wij – u en enkele andere zeldzamen uitgezonderd - proberen dit dan ook niet te doen, en al zeker niet via dit of een ander forum.

Wij verkondigen hier allen al eens een eigen mening, pikken elkaar al eens in de kuif, durven een ander forumdeelnemer al eens de les spellen, en hebben er bij tijd en wijle al eens plezier in om iemand een tijdje te jennen. Méér hoeft u er niet achter te zoeken.

Of toch, misschien : sommigen – waaronder ondergetekende – leren hier iets bij, kunnen genoegen vinden in de gevatte wijze waarop anderen hun mening uitdrukken, kunnen leren respect opbrengen voor de soms totaal tegengestelde visie van anderen, en zijn niet te min om te aanvaarden dat wijl niemand de wijsheid in pacht heeft, sommigen toch in staat zijn een degelijke analyse te maken van een in oppervlakkigheid of een politiek rookgordijn gehulde realiteit.

Wij willen U hier niet weg, en wij willen ook uw welgekende afwijkende visie niet weg, maar we hebben onderhand ruim voldoende (ik herhaal : RUIM voldoende) begrepen wat deze inhoudt : bede deze hier dus niet te pas en te onpas vijfduizend maal te herhalen. Dat u dit toch meent te moeten doen leidt niet enkel tot een vervelende pollutie van het discussieplatform, maar is tevens een aanslag op en een miskenning van ons aller intelligentie, hoe beperkt deze ook moge wezen.

Waarmee ik zowat alles heb gezegd wat ik ten uwen aanzien wou zeggen, en ik u, zonder verdere rechtstreekse repliek nu of later, derhalve een gezellig jaareind en een nuttig verder leven toewens.

U kunt zich nu als definitief gegroet beschouwen.

H.

Laatst gewijzigd door Hallebarde : 14 november 2009 om 14:23.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:38   #719
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij willen U hier niet weg, en wij willen ook uw welgekende afwijkende visie niet weg, maar we hebben onderhand ruim voldoende (ik herhaal : RUIM voldoende) begrepen wat deze inhoudt : bede deze hier dus niet te pas en te onpas vijfduizend maal te herhalen. Dat u dit toch meent te moeten doen leidt niet enkel tot een vervelende pollutie van het discussieplatform, maar is tevens een aanslag op en een miskenning van ons aller intelligentie, hoe beperkt deze ook moge wezen.
.
Wie bedoelt u met 'wij?'

Dit forum is blijkbaar het eigendom van een groep genaamd 'wij' waartoe ik niet behoor en wellicht nooit deel van mag worden.

Hoewel er tal van aanstootgevende opinies op dit forum langskomen zijn het blijkbaar de mijne die het allerergste zijn. Waarom?

Het gaat niet erom dat men doodgewoon mijn draden mijdt, maar mijn aanwezigheid schijnt een groot probleem te zijn.

Ondertussen geef ik informatie maar krijg ik ook inzichten hoe sommigen denken, en waarom mijn theorie niet leidt tot een rationele discussie.

Bijgevolg zal ik geen dialoog meer zoeken met witte mensen, want zij hebben geen belang bij mijn vernieuwende kijk op de geschiedenis en zijn dik tevreden met de achterlijke verklaringen voor termen als blauw bloed, Moren, het ontstaan van witten, de kleur van de boeren uit Azie van 6000 jaar geleden.

Het probleem is ook wat men onder beschaving verstaat, datgene wat u naar mij toe heeft verwoord over mijn aanwezigheid hier op dit forum, namelijk dat mijn afwijkende opinies weg moeten.

Egmond Codfried
Onderzoeker & schrijver
te Den Haag
Oud 14 november 2009, 14:39   #720
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
nuttig voor uzelf bedoel ik. Poëzie, literatuur, muziek, kunst, sport, koken, reizen,..
Forumdiscussies?
Wat maakt u tot een deskundige wanneer het mijn zaken betreft?
Waarom, waarvoor bent u zelf wel hier op dit forum?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be