![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar jouw debatterende kwaliteiten zijn dan ook niet bepaald van een ongekend hoog niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
waar schrijf ik dat schaduwke gek is.......... nu dat verwonderd mij niet van de hollanders, er is veel dat ze niet begrijpen en toch willen ze zich moeien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij weet dat uit ervaring, neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, want jij postte het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Schepen
|
![]() Dat zal wel niet in een opwelling zijn gebeurd, details zal ik niet naar vragen.
Maar hieruit kan ik concluderen dat je wel op eentje verliefd kan worden. Trouwens over zuinig gesproken in watvoor auto rijd je? Toch niet een Suzuki Alto daar zou ik niet eens dood in willen worden gevonden.
Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven / Een kinderhand is gauw gevuld. Laatst gewijzigd door Hertog Joost : 14 november 2009 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Henri1 ! Iiiieeeeuuuuwww!!! Vlaams met een hoofdletter! Ben je zeker dat alles in orde is?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
1. System 2. Henry1 3. ..
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spreken de Hollanders geen Hollands? En zelfs in het Frans begint u 'flamand' nu al met een hoofdletter te schrijven. Overigens hebben de Duitsers het over "Flämisch". Het weze u evenwel vergeven. Het zal wel de hoge koorts zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 november 2009 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ ja waarom niet, voor mij blijft nen mens een mens, ras of soort of huidskleur spelen toch geen rol daarin of denkt bij ook gelijk schaduwke dat ik een racist ben. 3/ neen, iets groter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Schepen
|
![]() Hangt van het model af. Het was volgens mij een oudere versie.
![]() |
#455 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In dat geval kunnen we de discussie op een genuanceerdere toon voeren. Je stijgt in mijn achting ![]()
Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven / Een kinderhand is gauw gevuld. Laatst gewijzigd door Hertog Joost : 14 november 2009 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Parlementslid
|
![]() In dat geval spreken ze in Quebec ook geen Frans.
Als er volledige overeenstemming is naar woordenschat en grammatica, is er sprake van een taal he. Wat uw stelling over die Fransen en Duitsers betreft: er is een tijd geweest dat 'Vlaanderen' een pars pro toto was voor de hele Nederlanden, en dat heeft zich doorgezet in de aanduiding van de taal. Vgl. met 'Hollands' als benaming voor zaken die uit het noorden komen. Wie anders dan de Vlaming weet welke taal de Vlaming spreekt? Laatst gewijzigd door Rogge : 14 november 2009 om 17:34. Reden: typfout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Schepen
|
![]() Dat dat doet me vermoeden dat je tussen de 50 en 60 lentes jong bent.
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een poging tot humor? Allez, ik ga er eens om lachen: :- Sorry, ik geraak niet verder dan dat. En 't is niet dat ik niet geprobeerd heb hé. Mijn kaakspieren doen er nog pijn van.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 november 2009 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |