![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Althans, volgens de hartspesialisten, die nota bene kontent zijn dat ze minder werk hebben. Dus aan de zogenaamde tegenstanders van vettig eten, stralingen, roet, fijn stof, veramerikanizering van kultuur, chinees eten, kondoomgebruik door 15-jarigen, islam-lovers en islam-haters, gemengde kloosterordes, woningleegstand, bedelaars, jagers, vissers, wielerterroristen, wijnslurpers, tv-presentatisses .... alstublieft, begin daarover uwen eigen draad. Dezen draad gaat over de komende wet in horeka-zaken waar niet meer gesmoord zal mogen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eindelijk eens iets concreets dat onze regering heeft gerealiseerd.
Hup Hup, rokertjes... ga al maar frakken kopen om op te vreten voor de tijdens de drooglegging ![]() want je gaat ze nodig hebben
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 14 november 2009 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn die rokers dan naartoe? En de passieve mee rokers...zaten die dan dag en nacht op café? Misschien daarom dat ze hartkwalen kregen? Zever in een pakske sigaretten is dat hier allemaal.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de lucht blauw blijft, zijn we tevreden, niewaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik denk het niet , elk weekend feest ! in privé sfeer roken binnen toegelaten en drank een stuk goedkoper .........
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samengevat: de landen met horeka-rook-verboden kennen sinds die verboden echt spektakulaire en lang-niet-op-voorhand zo groot verwachte dalingen van hartinfrakten. Men heeft zich zot gezocht achter andere mogelijke oorzaken; men heeft vergeleken met andere landen zonder die verboden ... en men heeft met rode kaken moeten toegeven: het ligt aan de rookverboden en dat we zoiets spektakulair goed nieuws niet op voorhand hebben zien aankomen ... is eigenlijk een blaam voor ons ... daarom dat die tsjiep van Spaanse oorsprong, die hartsjirurg, daar nu zo voor pleit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier zelf ook genoeg artikels liggen die het tegendeel aantonen dat een rookverbod de horeca weldegelijk schaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is niet omdat je eens een half uurtje op restaurant niet rookt dat je hart er met sprongen op vooruit gaat hé? En als al die passieve rokers er nu ineens zo gezonder van geworden zijn, dan moeten de rokers zeker en vast al 2 m onder de grond gelegen hebben. Men schijnt daar niet bij stil te staan...curieus genoeg.
![]() |
![]() |
#189 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Aangezien ik echter een fideel iemand ben - echt waar hoor - zal ik me even amuseren en tegelijkertijd jouw wensen en grillen tegemoet komen. Dus niet meer komen klagen he ? Citaat:
Dat jij beweert dat je even even veel werkt als je collega's, is reuzefijn voor je, maar toch wel een beetje moeilijk te controleren, niet ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat jij beschouwt als een onschuldig sigarettepeukje, betekent in de praktijk echter honderden miljoenen sigarettepeuken per jaar. Sigarettepeuken zijn chemisch afval die jaren nodig hebben om volledig afgebroken te worden. Dus ja, pure vervuiling. De mensen zijn het echter zo gewend om in alle straten honderden sigarettepeuken te zien liggen, dat men het niet meer merkt, maar per jaar zijn dat honderden miljoenen sigarettepeuken die erbij komen, boven de honderden miljoenen sigarettepeuken die er al lagen, stuk voor stuk slechts heel langzaam biologisch afbreekbaar. Da's wat meer he makker, dan een onschuldig peukje ? |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langer dan ze zullen stilstaan om jouw borstkas open te snijden, het borstbeen in twee te zagen van boven naar beneden, den boel open te trekken naar links en naar rechts, en uwen tikker stil te laten vallen om eraan te kunnen werken. Als 't ooit nodig zou zijn, wat ik u niet toewens natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Allez er zijn hier weer wat zelfverklaarde genieen die het menen beter te weten als een hartchirurg....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verslaggevers van de interne werking van een kongres van zo'n nivo, gaan niet uit hun nek gaan kletsen, want ze vallen nog vlugger door de mand met zo'n publiek, dan gij met uw lodderige ogen kunt knipperen. Er is hard en deftig gezocht naar mogelijke andere oorzaken, niet in het minst omdat de rezultaten zo buitensporig waren ... maar zogezegd met rode kaken moesten ze konkluderen dat er maar één mogelijkheid was: de daling is er dank zij de anti-rookwet, en dank zij die rookwet alleen, in ieder van de landen die hem invoerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw sarcasme is te fijn om door de massa geapprecieerd te worden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 november 2009 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anders mag je mij gerust eens de naam van het bedrijf geven waar men naar eigen goeddunken mag stoppen met werken om te gaan roken. Voor de rest blijf ik weg uit dit soort voorspelbare wespennesten. *maakt zich snel uit de voeten*
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij alle klanten waar ik als consultant kom, beslissen werknemers zelf wanneer ze een cigaretje gaan roken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |