![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
edit: foutje
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 15 november 2009 om 19:30. |
|
|
|
|
|
#742 |
|
Burger
|
Geleerde Collegae,
Een geschilderde afbeelding, van adel of niet, is inderdaad blanker dan de persoon zelf. Hier is Reynaldo Hahn, rond de eeuwwisseling 1900. Hoewel het "Codfried-effect" duidelijk is, gaat het hier weder om een persoon uit het grauw, en niet in de 1500-1789 periode.De observatie is zo slecht nog niet, maar de conclusie zit ernaast. Waar is het blauw bloed? Prof. Polycarpe Bienvenüe Brisset Historicus, Melanograaf, Egyptoloog
|
|
|
#743 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Historicus, Melanograaf, Egyptoloog ik hoop dat ik U met de hierna volgende opmerking niet beledig, noch dat U gaat denken dat ik aanstuur op een ontmoeting om U een lading lood in het lijf te pompen. Dat U in uw hoedanigheid van Historicus niet op de hoogte bent van de populariteit van promiscuïteit - in mijn volksmond ook bekend als 'neffens de pot pissen" - in kringen van hoge, midden, lage en helemaal geen adel wekt toch wel enige, niet geringe, verbazing, moet ik zeggen. In de hoop hiermede een aanzet te hebben gegeven tot het uit de wereld helpen van het mysterie omtrent de huidkleur van de heren Couperin, Lully en Hahn, groet ik U, met de meeste hoogachting, grauwe djimi plebejer, proletariër, punk
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 15 november 2009 om 20:35. |
|
|
|
|
|
|
#744 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dit is een baanbrekende ontdekking. Het toont duidelijk de relatie aan tussen de adel en de huidskleur, ofwel dat Blue blood automatisch Black blood als gevolg heeft. Ik buig voor uw inzet en intellect. |
|
|
|
|
|
|
#745 | |
|
Burger
|
Citaat:
Zoude het woord "anoblir" dan afkomstig zijn van "anubir", ofte "Nubiër worden"? De verheffing in de adelstand leidt dan tot verbruining. Mijn buren waren in Egypten en zagen daar overwinterende Duitsers, als Nubiërs zo zwart - van de zon zegt men - neen, van het nietsdoen, zoals de adel. Uw Polycarpe
|
|
|
|
#746 | |
|
Burger
|
Citaat:
Uw vrees dat ik U op de Lijst van Mijn Vijanden zou bijschrijven is niet gegrond. Vader Couperin, Lully en Hahn zoude ik, als ik U was, maar even uit de weg gaan, of hopen dat ze niet op dit forum verwijlen. Prof. Polycarpe B. Brisset
|
|
|
|
#747 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik dank U - heel nederig, dat spreekt voor zich - voor Uw generositeit en Uw bezorgdheid betreffende mijn fysiek welzijn. Zoals de volksmond mij vertelde: "een verwittigd man is er twee waard". djimi PS: ik wens U uiteraard ook veel succes bij het blijven uitoefenen van Uw ongetwijfeld erg belastende beroepsbezigheden.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#748 | |
|
|
Citaat:
Zo ver had ik het nog niet bekeken, maar nu je het zegt heb ik bij mijn laatste reis op Afrikaanse aarde ook Duits sprekende mensen ontmoet die duidelijk van een donkerder geaardheid blijk gaven. Eerst dacht ik dat het om Egyptenaren waren die een Duitse opleiding genoten hadden, maar het is inderdaad veel waarschijnlijker dat het Duitsers waren die terug in de adelstand aan het glijden zijn. Mijn dank om dit onder de aandacht te brengen. Uwe nederige dienaar Alboreto di mora y Aragorn. Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 november 2009 om 21:30. |
|
|
|
|
|
|
#749 | |
|
Burger
|
Citaat:
Onze Polycarpe is naar buiten, en dan kan ik u wel vertellen dat zó ene in huis hebben voor MIJ méér "belastende beroepsbezigheden" inhoudt dan voor hem. Zie dat hier nu eens liggen, zie, vol papieren en dictionnaires. En toen hij uw bericht zag, was zijn eerste reactie wél naar een envelop te grijpen "te openen in geval van verdacht overlijden", tis een vies karakterke. Als mijn Moeder niet in 1963 overleden was, zou ik teruggaan. Er blijft mij niets over dan een noveenkaars te branden. Uw Jeaninne, eenvoudige huisvrouw
|
|
|
|
#750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ge verstao wel da 'k tegen u op een andere manier ga klappen als tegen uwen halven trouwboek, é? 'k moe zeggen, als wa da ge dao zo schreeft waor ies, dan lèv' ik toch wel mee u mee, zulle. as ge ooit ne schouwer van doen hebt om eens goe op te komme janken, lot mor iet weten. kem ier nog nen helen pak kleenexkes liggen (mee menthol, da riekt wel goe), ge moogt dus gerust uw sacoch thuis laoten (dan kan k uw portefoeliie ook nie pikken, é) sterkte, den djimi
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#751 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarde djimi, Uw bemerking inzake het bestaan van promiscuïteit in lang vervlogen tijden is zeer terecht. Bovendien bestond (nou ja) het DNA destijds nog niet, dus niets is heden nog met enige zekerheid na te gaan. Trouwens, ook “de” pil en andere behoedende toestanden bestonden nog niet. Welnu, het is een publiek geheim dat vele edelen van toen zonder schroom wel eens de pot van dienstboden en (meestal) vrouwelijk personeel durfden beroeren. En zegt u mij eens in welke familie er nooit sprake is geweest van één of andere verre voorouder die in een kasteel werkzaam was ? Misschien bent ook u wel, zonder het te beseffen, een deels adellijke plebejer, proletariër, of punk. Ik zou, als ik u was, de wereld voor alle zekerheid maar een beetje vanuit de hoogte beginnen bekijken : het zou best kunnen dat u dat aan uw stand verplicht bent. H. PS. Geef toe, in die redenering is geen speld tussen te krijgen. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 15 november 2009 om 22:06. |
|
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
puis-je commencer par exprimer mon éternelle gratitude envers Vous? Vous m'avez ouvert les yeux, ce que, jusqu'ici, personne n'a jamais su faire. Lorsque je m'admire dans le miroir, je constate en effet que je démontre bien certains aspects qu'on pourrait - sans d'ailleurs se tromper - appeler 'suspects'. Dès lors, je me permettrai donc l'arrogance que vous venez de me suggérer. Veuillez bien avoir la gentillesse d'accepter l'expression de mes sentiments les plus dévoués, entièrement �* Votre disposition, djimi plébéïen, prolétaire, puncque (mais, grâce �* Vous, bien fier de l'être)
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 15 november 2009 om 22:34. |
|
|
|
|
|
|
#753 |
|
Banneling
|
Waarde Confraters, Beste Collegae, Geacht Publiek,
Het kan niet anders dan ons allen plezier doen dat één onzer bij zichzelf de trekken ener ongetwijfeld adellijke afkomst heeft ontdekt. Ook voor onszelf is dit niet zonder betekenis : aldus verkeren wij in nòg beter gezelschap dan we al wisten. This calls for a drink. Bon, het is misschien een beetje moeilijk te organiseren zo van op afstand, maar we passen er een mouw aan. Dat eenieder hier aanwezig alvast een drankje en wat versnaperingen klaar houdt : de drink begint om 22h45 sharp. Nodigt u gerust vrienden en kennissen uit. Wil de ene of andere trouwens eens buiten kijken of ook de opstarter dezer thread niet in de geburen is ? Hij is uiteraard evenzeer uitgenodigd. U zult mij even verontschuldigen ; ik ga nu snel mijn opmaak wat bijwerken, en iets feestelijks aantrekken. Tot 22h45. H. |
|
|
|
|
|
#754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
party time ![]() schollebol !
|
|
|
|
|
#755 |
|
Banneling
|
Op uw aller gezondheid !
|
|
|
|
|
|
#756 |
|
Lokaal Raadslid
|
Gezondheid!
|
|
|
|
|
|
#757 |
|
|
Er is 1 glaasje Clynelish minder op deze wereld.
(ietwat verlate) schol! ![]() Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 november 2009 om 23:01. |
|
|
|
|
|
#758 |
|
Burger
|
Geleerde Collega's ,
Het is genoeglijk bekend dat het Zwarte Woud zijn naam ontleent aan de zwarte adel die daar de plak zwaaide. Met de zwarte adelaar als wapenschild, waren de Habsburgers daar één van de meest vooraanstaande families. Het doet ons genoegen te zien dat de familie zich weer koppelt aan haar oude nobele Keniaanse roots. Uw Polycarpe
|
|
|
#759 |
|
Gouverneur
|
Waarde confraters,
Fransen zijn geromaniseerde Ollanders Tot dit besluit ben ik gekomen door aandachtige studie van de theoriën van onze hypergeleerde Heer Codfried. Zoals hij reeds schitterend de wereld wist te overtuigen met een ongebreidelde en sluitende bewijsvoering dat de pyramides werden gebouwd door zwarte, elitaire, Ollanders en we dit dus als dogmatische waarheid mogen aanvaarden meen ik een schokkerende nieuwe vaststelling te moeten delen met deze geschiedkundige gemeenschap. Fransen zijn geromaniseerde Ollanders. Dit is zeer duidelijk vast te stellen door het L'ouvre te bekijken. De lofzang die de Fransen en dus de Ollanders hebben geplaatst voor het Louvre in de vorm van een Piramide is een duidelijke verwijzing naar hun glorieuze voorgangers. het loutere feit dat deze piramide er staat bewijst dus onomstotelijk de ware toedracht van mijn vaststelling. U begrijpt dat ik U allen uitnodig kennis te nemen van deze wetenschappelijke doorbraak en uiteraard is dit een uitnodiging aan u allen mijn onderzoek hieromtrent, gepubliceerd door mezelf en waarvan de eerste oplage reeds volledig is uitverkocht zijnde aan mijn grootmoeder, verder te zetten tot ongekende hoogten en nieuwe inzichten. Met oprechte Hoogachting, Tashunka |
|
|
|
|
|
#760 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoogedelgeboren Weledelgestrenge Confraters,
in de korte tijd dat ik deel mocht uitmaken van uw Hogere Kring, heb ik ook mij gekweten van de nobele taak der Herschrijving der Historie. Ik ben tot de vaststelling gekomen dat een wijk van de gemeente Molenbeek onmiskenbaar verwijst naar de ware toedracht van wat zich in deze contreien afspeelde in de jaren voorafgaand aan onze Nieuwe Tijdsrekening (het jaar Eén van deze nieuwe tijd beginnende op het ogenblik dat wij allen kennis mochten nemen van de theorieën van de Heer Codfried). De naam van deze wijk luidt: "Zwarte Vijvers", en daar is ook een metro-station naar genoemd. Moet er nog méér aan toegevoegd worden? Ik dacht het niet. Bovendien is het u allen wellicht ook al opgevallen dat zich in het zuiden van de provincie West-Vlaanderen een kleine heuvelrug bevindt. De bekendste terreinverheffing kreeg de naam Kemmelberg. Dit is ongetwijfeld een foutieve interpretatie van de w�*re naam van dit geografische verschijnsel: de Kemelberg (kemels oftewel kamelen zijnde het vehikel waarmede de welgestelden zich destijds verplaatsten. Paarden waren hier destijds immers onbekend, die zijn pas met de Hunnen ingevoerd). Een tweede 'berg' kreeg - niet toevallig - de naam "Zwarte Berg" (!). Wat mij in dezen verontrust is het feit dat een derde 'berg' door de plaatselijke bevolking "Rode Berg" wordt genoemd. Dit gegeven dwingt mij tot de volgende vraagstelling: waren hier ook Indianen aanwezig? Zo ja, welke van de vele stammen vond hier een pied-�*-terre? De Apachen? De Cherokee? De Mohikanen? Wie zich geroepen voelt aan een desbetreffend onderzoek te beginnen kan ik wel aanraden eerst een cursus West-Vlaams te volgen. Het is immers algemeen bekend dat de inboorlingen geen Nederlands spreken; vandaar de ondertiteling wanneer één hunner ooit op TV komt, wat gelukkigerwijze niet al te vaak voorvalt. Het is al erg genoeg gesteld met de pulp die voortdurend de ether mag vervuilen. Waarde Heren, Geachte Dames, ik ben er met de passende onbescheidenheid van overtuigd dat ik met deze opmerkelijke revelaties ongetwijfeld een bijdrage heb mogen leveren aan de verdere deconstructie van de Vervalste Geschiedenis die onze kinderen heden ten dage nog steeds door de strot wordt geramd. Bij dezen salueer ik u allen, Son Altesse Altéré, djimi plébéïen, prolétaire, puncque *tikt aan z'n hoed en maakt een kleine, nauwelijks merkbare buiging*
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 17 november 2009 om 17:16. |
|
|
|