![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "welke rang heeft u nu gekregen?"
"Ridder in de grooterorde van... woehoe... ik weet het eigenlijk niet!" Welverdiend, schatje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijd het nieuws vandaag als je je tv nog een paar jaren wil houden. Ik heb mezelf kunnen inhouden omdat het om mijn computerscherm ging.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 november 2009 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het op het nieuws gezien, ze komt bij de koning met haar kind op de arm en die kleine die moet al direct overgeven, heel de vloer onder.
Het volgende beeld is dan van een paar meter verder getrokken, zij, met de koning aan het praten en haar man, een neger, op zijn handen en knieen de vloer aan het kuisen. Er zat er daar een slecht karater bij mij die er een opmerking over maakte die ik hier maar niet zal herhalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarna kwam Tia. Hilarisch die beelden en de gezichten van de "prominenten" bij deze lamastreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat krijgen we nu? Juicht u lintjes en dergelijke rommel toe?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tof toch, zo een negertje. Eigenlijk zouden we er allemaal zo eentje moeten hebben. Was dat je gedachtegang misschien? Laatst gewijzigd door Garry : 17 november 2009 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf ik dat ergens?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt een échte Vlaming die al heeft gepresteerd waar véél andere vlamingen van dromen....... ![]() ![]() ![]() Ge ziet ze ,en ge kotst er gelijk op.....Een standbeeld voor die kleine AUB.... Laatst gewijzigd door Svennies : 17 november 2009 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat beweer ik ook niet. Was gewoon bedoeld als," ook ik vind al dat titeltjes uitrijken dikke zever en..." Maar een kinderhand is snel gevuld he? Ik vraag me alleen af, zoals ik zijn er ongetwijfeld nog vele die er zo zullen over denken en nu gaan ze toch niet gaan beweren dat er daarvan geen enkele zijn kat zal sturen. Ik in ieder geval zou ze feestelijk bedanken voor de moeite. Dus, daar van uitgaande, maar daar hoor je nooit iets over. Moet zijn dat ze dat wel degelijk niet aan de grote klok zullen hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Jullie vergeten iets....
Het gaat hier om "verdienstelijke Belgen". Landgenoten die 40 jaar in de bouw hebben gewerkt zijn dat dus niet he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Landgenoten die 4 jaar in de loopgraven hebben gevochten wel. Een sportmannetje (of -vrouwtje) NATUURLIJK niet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 november 2009 om 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben die "verdienstelijke Belgen" dan gedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaggenfetisjisme.
|
![]() |
![]() |