![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Leterme heeft zijn kans gekregen en laten zien dat hij noch fysiek, noch psychisch tegen het uitoefenen van leiderschap is opgewassen. Dat hij maar met zijn geitje gaat spelen, anders krijgt hij het nog aan zijn tikker.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik heb de grote eer en het genoegen Yves Leterme niet persoonlijk te kennen, maar van op een afstand bekeken heb ik hem nog nooit iets zien doen of horen zeggen dat zelfs maar op een begin van bekwaamheid kan wijzen voor de functie van federaal eerste minister in België.
Dat gezegd zijnde, meen ik echter als democrate dat wie in een land met zo’n 10.600.000 inwoners, en dan nog slechts in één landsdeel, 800.000 voorkeurstemmen haalt, voldoende steun bij de bevolking heeft om zijn ambitie voor de functie te rechtvaardigen. Mijn raad aan Leterme is : blijf er met uw handen van af ; u zult niet slagen. Als hij het evenwel, en ondanks een volkomen mislukte eerste poging, koppig wil blijven proberen, tja, dan meen ik dat hij daartoe recht kan doen gelden. Méér dan een in krantenpapier verpakt niets kan Leterme niet bereiken, maar goed, blijkbaar is dat ook voor Van Rompuy het maximaal haalbare, en dat is nochtans de zogenaamde redder des vaderlands, voor wie de krantencommentaren uit Belgisch Franstalige hoek wil geloven. Ik ben er dan ook meer en meer van overtuigd dat het met Leterme niet noodzakelijk slechter zou zijn dan met Van Rompuy. Veel slechter dan een totaal geblokkeerd immobilisme kan immers niet. Maar goed, zoals hier reeds door sommige forumdeelnemers terecht werd gesteld : Van Rompuy is nog niet weg, hoor. Ik kan mij vergissen, maar ik schat diens Europese kansen eigenlijk niet al te hoog in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=_R7kBVeyFx4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Evenwel, leest u toch maar even de rest van mijn post, waarin ik stel dat Leterme het wellicht niet slechter zou doen dan Van Rompuy, al was het maar omdat nòg slechter eenvoudigweg niet kan. Mag ik daar aan toevoegen dat ik bovendien niet zo direct zou weten welke Belgische politieker het eventueel beter zou doen dan Leterme. In elk geval niemand in Franstalig België, dat is duidelijk. Maar ook in Vlaanderen of Brussel, voor zover u daar een onderscheid in wil maken, zie ik niemand. Tja, het ziet er allemaal niet erg goed uit, nietwaar….. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 18 november 2009 om 00:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je suis le fou �* clochettes Je suis le bouffon du roi Je ne sais que faire la fête Je ne sais pas marcher droit" Alleen clowns in de Belgische "politiek"! ![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 18 november 2009 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je gaat mij toch niet vertellen dat de man het verschil niet wist. Net zoals de vervanger van Dirk Van Mechelen die een reken fout maakte terwijl dat hij in terzake bekend maakte dat hij een uistekende leerling was in uitgebreid wiskunde. In het buitenland, in de pers daar moeten wij beter of weten. Mijn vriend de "Blankenbergse stalker" stelde in een intervieuw met het nieuwsblad dat iedereen Y.L. als voorbeeld mocht nemen, naar hem mag iedereen mailen zonder dat hij daarvoor klacht indiend. De volgende dag stond er in deze krant dat mijn vriend zou gezegd hebben dat zijn mailen allemaal de schuld zou zijn van Yves Leterme. Stel je voor wat voor een afwijking. En die zijn er constant. Voor mij is Y.L. een verstandig man die voor het algemeen belang wil handelen maar die niet vrij is van te handelen. Zelf in eigen partij heeft hij judassen. Maar, als het volk hem blijft steunen zal zijn tijd komen. Ondertussen leert hij elke dag bij over de negatieve en positieve kanten van deze wereld van de 21 eeuw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Leiden als iedereen tegen schok is...dat kan je alleen maar in het leger als generaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() ergeten we niet dat Verhofstadt vlaanderen volledig heeft uitverkocht, en nu in het europees parlement spreekt hij alleen nog frans, dus vind ik dat we als vlamingen ons veto moeten stellen tegen zo iemand.
wie het dan wel moet worden, ik weet het niet,Leterme of iemand anders, we zullen toch weer aan het kortste eindje trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je daar nu eens 'les Belges' van maakte?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven' Als je als kandidaat aan uw kiezers de hemel op aarde belooft op kosten van diegenen die niet op U kunnen/mogen stemmen krijg je veel stemmen. Vooral van de meerderheid die zonder kritiek alle leugens en halve waarheden slikken die in de media verschijnen. Als dan achteraf blijkt dat je uw beloftes van de verkiezingscampagne niet kunt waarmaken, omdat ze niet realistisch zijn, bewijst dat enkel dat je ofwel een bedrieger ofwel onbekwaam bent. Laatst gewijzigd door pajoske : 18 november 2009 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk dat leterme nooit zal proberen om zijn verkiezingsbeloften na te komen, en zoals gezegd veel beloven, enz....
Maar het zou de CD&V wel eens duur te staan kunnen komenbij de volgende verkiezingen, als nu toch maar de nationalistische partijen hun onderlinge vetes maar wilden bijleggen en zoals de franstalige partijen aan een zeel zouden trekken, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn, |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft nochtans niks met 'sentiment' te maken, hoor. Wèl met 'accuratesse'.
![]() |
![]() |