![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, dat was wat JIJ schreef hé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, daar zeg je zo wat...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, ik ben niet aansprakelijk voor wat jij denkt...
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet al erg laag gevallen zijn om schrijffouten dan anderen aan te grijpen als laatste strohalm omdat je anders niks inhoudelkijks te vertellen hebt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#347 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#348 | ||||
|
Banneling
|
Dan had ik je oproep om sereen te blijven compleet verkeerd begrepen.
Je schreef het in deze context "Ik denk eerder dat je een semantisch spelletje probeert bij gebrek aan degelijke tegenargumentatie. Maar dat zal ook selectief zijn zeker? Een klein beetje sereen blijven hé?!" Citaat:
Als ik stel "De realiteit, neen; geen enkele krant. Een realiteit dat wel; gekleurd door de selectie die een krant doorvoert." En jij maakt daarvan "Ik zie niet in waarop jij je baseert dat de kranten zouden liegen, noch welk voordeel zij daarbij zouden kunnen hebben..." Dan noem ik dat het verdraaien van woorden. Indien je dit niet begrijpt moet je hoognodig opzoeken wat het woord "liegen" betekent! Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Negationisme van het zwaarste kaliber." "Niet op Artisjok-logica reageren Daiwa. Het is echt de moeite niet waard. Tenzij je veel zin voor medelijden hebt. "Ze doen me denken aan zware alcoholisten die maar blijven ontkennen al staan de pinten onder hun neus." "Omdat je reageert zoals sommige tegenpruttelende vrouwen. Nee, nee kirren, maar ja, ja bedoelen." "Jouw vooringenomen mening is zo ongeloofwaardig dat niemand ze deelt." "De boodschap van artisjok is duidelijk : als de pesters moslims zijn moet er in alle talen over gezwegen worden. Als de pesters daarentegen niet-moslims zijn, dan maakt niet uit." "Ik vraag me af of ze die jihadisten-in-spé gestraft hebben" "... om dan nog te zwijgen over zijn extreme paranoia. Van iemand die meent te weten wat "sereen" betekent! "Artisjok trekt alles in twijfel. Zelfs boeken die ze niet gelezen heeft." "Ik heb het hier dan ook enkel over Raf he "Als homo is Raf het gewend om..." "Och de grote verbeteraar is weer bezig. Hoe aandoenlijk en vriendelijk. " "Blijf dan weg. " "tja. En daar sta je dan in je blote kont... |
||||
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je 'levenswerk' is eindelijk af! Over tot de orde van de dag, die islamitische pesters... Zouden die kinderen niet beter thuishoren in een of andere madrassa, daar is niemand die eet tijdens de ramadan, en al zeker geen salami of hesp! Daar kunnen ze hun intolerante monoKul ideologie tenvolle en zonder hinder van de 'ongelovige hond' (of varken) beleven!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles om u te plezieren hé Paulus.
Raf.
|
|
|
|
|
#351 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik wil nu niet de partypooper uithangen, maar het is duidelijk dat niemand hier weet wat de Australische Daily Telegraph is. Het is een tabloidkrant van een beduidend lager niveau dan HLN. Van mij mag iedereen berichten waarover hij wil, maar wel graag de dingen in een juist kader plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo begint het namelijk overal...eerst wat pesten...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#353 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jammer... Niettemin, met alle respect voor uw mening en motivatie om niet te antwoorden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 november 2009 om 20:04. |
||
|
|
|
|
|
#354 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat haar levenswerk van rondjes rond de pot draaien echt nog niet af is. Mijn klein vingertje zegt me dat ze nog 's een zaag gaat spannen over van alles, als het maar niet ter zake is. Het was uiteraard anders geweest had het artikel het woord 'moslimkinderen' niet vermeld. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 19 november 2009 om 20:14. |
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meer uitleg , aub ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#357 |
|
|
Nog enkele leuke weetjes over immigratie in Australië:
![]() Deze medaille dateert uit 1906. Ik vraag me af welke kindjes toen gepest werden. ![]() Onder deze vlag woedden er in Australië gewelddadige protesten tegen Chinezen in de periode 1860-1861. Chinese kindjes werden toen niet gepest, maar gewoon vermoord. Tussen 1901 en 1973 voerde de Australische overheid een beleid onder de naam "White Australia Policy". Twee keer raden welke kindjes toen gepest werden. In 1988 (!!) pleitte John Howard nog voor de One Australia policy, die stelde dat Aziaten moesten geweerd worden en die ook tegen een overeenkomst was met de Aboriginals. Je weet wel, de oorspronkelijke bevolkingsgroep waarvan de Britten het land gejat hebben. De Aboriginalkindjes werden ook gepest, vooral nadat zij werden geroofd bij hun ouders (een praktijk die tot 1970 gebeurde!). Dit is trouwens de huidige opmaak van de Australische bevolking: "The 2001 Australian census results indicate that many Australians claim some European heritage: English 37%, Irish 11%, Italian 5%, German 4.3%, Scottish 3%, Greek 2%, Dutch 1.5%, Polish 0.9%. Australians of some non-European origin form a significant but still relatively small part of the population: Chinese 3.2%, Indian 0.9%, Lebanese 0.9%, Vietnamese 0.9%. 2.2% identified themselves as Indigenous Australians. 39% of the population gave their ancestry as "Australian". The Australian census does not classify people according to race, only ethnic ancestry. (Note that subjects were permitted to select more than one answer for this census question.)" (Bron: wiki) |
|
|
|
|
|
#358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo lang de 'mensheid' - of beter gezegd; het 'mensdom' bestaat zijn er nogal wat 'foute' dingen gebeurd - enfin 'fout' naar onze huidige waarden en normen, indertijd had men waarschijnlijk niet zo'n behoefte aan zelfculpabilisering, die 'dingen' heten 'geschiedenis, dat wordt neergeschreven in boekskes, vooral om van te leren, maar er komt een moment dat men de bladzijde eindelijk mag omdraaien, in Vlaanderen heeft men daar blijkbaar wat last mee, met bladzijden omdraaien - andere landen weer wat minder, maar poco zorgt er meer en meer voor dat bladzijden nooit omgedraaid kunnen worden, dat eeuwige schuldgevoel zal en moet blijven tot in der eeuwigheid, in islamitische landen schijnt men echter geen last te hebben van schuldgevoelens en geen nood te hebben aan zelculpabilisering, men begraaft er zijn schuldgevoel samen met de slachtoffers.
Men kan er vooral van leren hoe het niet (meer) moet, hoe men zich niet (meer) laat koloniseren of onderdrukken of overheersen of wat dan ook, door ... vul zelf maar in! Ik zei dus; het begint óveral met wat 'pesten'...
Laatst gewijzigd door SDX : 19 november 2009 om 21:15. |
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Je zou dat hier beter ook doen, zijn we van dat eindeloos gezeik vanaf. Of was de rede meer omdat je niet kon/wou antwoorden uit schrik je ongelijk te moeten toegeven? Dat zal het wel zijn. |
|
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Pesten doet men,héél dikwijls omdat men ook gepest is,en nu wraak wil nemen.Zolang we niet in een maatschappij leven,waar iedereen gelukkig is,met degene en hetgene men heeft,zal dit verschijnsel niet verdwijnen,tot spijt van velen. Dit gegeven dient bij gevolg,meer bestudeerd te worden,en de diepe oorzaken moeten aan de oppervlakte komen,wilt men door bewustmaking dit verschijnsel van pesten verminderen. |
|
|
|
|