![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Roodharigen, brildragers, mensen die tegen de openstelling zijn van het huwelijk voor koppels van hetzelfde geslacht, enz... zijn ook niet "normaal", dus met jouw argumentatie kan je hen even goed het recht om te huwen (of gelijk welk ander recht) ontzeggen... Iedereen voldoet wel niet aan een of andere "norm". Niet aan alle normen voldoen is heel normaal. Aan alle normen voldoen is pas niet "normaal".
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rationaliteit is niet aan jou besteed.
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ieder z'n goesting eens doet daarmee. Hoe meer homo's, hoe beter. Dan blijven er meer vrouwen over voor ons, niet-homo's.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het erfelijk koningsschap staat de gelijkberechtiging van iedereen in de weg. In een erfelijke monarchie hebben mensen die geen koning als vader hebben minder rechten dan mensen die wel een koning als vader hebben. De mens mag gerust blijven, de erfelijkheid van het staatshoofdschap houdt een discriminatie in van "niet-prinsen" en dus moet die wettelijke discriminatie afgeschaft worden.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 20 november 2009 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat mooi achterop je brommer, nietwaar?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Minister-President
|
![]() Neen, ze kunnen zich niet aan passen aan de norm, ze kunnen hun afkomst niet ongedaan maken, net zoals holebi's, slechtzienden, rosharigen, enz... hun "afwijken van een of andere norm" niet kunnen ongedaan maken.
Maar het afwijken van een of andere norm mag geen reden zijn om mensen meer of minder rechten te geven dan anderen. Dhr van Saksen-Coburg wijkt af van de norm door de zoon te zijn van een koning, maar dat mag niet betekenen dat hij daardoor meer of minder rechten krijgt dan gelijk wel andere burger.
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Minister-President
|
![]() Misschien kunnen ze het Vlaams Belang beter herdopen tot
"Bruin mannen tegen bruin mannen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu zal ik worden aangevallen en vliegen er weer termen als "fascisten" rond, om zo de discussie tot een gemakkelijk einde te brengen. Maar ik beweer toch ook niet dat ik die norm verheerlijk; nee! Als er een opvallende minderheid is, dan zijn die in zekere zin abnormaal.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 20 november 2009 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Gouverneur
|
![]() Das wel gemakkelijk, ja. Puur gevoelsmatige opmerkingen maken en als dan aan je gevraagd word om rationeel te zijn, komt de fantastische opmerking "rationaliteit is niet aan jou besteed". Zeg het dan niét, want met die intentie kun je niet debatteren. Dat is moddergooien.
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een minderheid is niet per definitie "abnormaal". Alles hangt er maar van af welke "norm" je hanteert. Een bepaalde seksuele voorkeur tot "norm" verheffen en al de rest als "abnormaal" bestempelen, is even idioot als "rechtshandigheid" tot norm verheffen en alle linkshandigen als "abnormaal" te bestempelen. Vormt het aandeel homoseksuelen een minderheid in de samenleving? Ja, uiteraard. Zijn homoseksuelen "abnormaal"? Volstrekt niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik niet gezegd hé schat. Maar iemand is niet "abnormaal" omdat hij of zij toevallig tot een minderheid behoort. Dan zouden er véél abnormalen zijn hoor. Motorrijders, om maar eens een lukraak voorbeeld te geven...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, ik denk niet dat "men" bedoelt dat homo's abnormaal zijn omdat ze een minderheid vormen. Kan het niet zijn dat het om het gedrag zelf gaat? |
|
![]() |
![]() |