![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft een heel ander programma dan het VB. Doe je de moeite om het te lezen of doe je de moeite niet, mij om het even, maar stellen dat N-VA een VB Light is, dat is een brug te ver.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 21 november 2009 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we niet gewoon over dat NVA-programma praten zonder het VB erbij te betrekken? Is uw (het NVA) programma separatistisch of niet? Gewoon ja of nee aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga gewoon door op de discussie, ik kijk niet wie antwoord op hetgeen ik schrijf. De discussie hier is dat er gesteld wordt dat de N-VA een VB light is. Ik wil hier best verder over discussieren. Wat de N-VA betreft, de vraag stellen is ze beantwoorden.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is uw (het NVA) programma separatistisch? Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 november 2009 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Wie is geloofwaardiger, jij of Audenaert? Dan volgt de vraag, waarom een fascistisch programma kennen?
Klinkt bijna alsof je er nog trotst op bent. nog even wachten en NVA wordt verboden en de dotaties worden afgenomen. leve de democratie en hun instellingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou de N-VA een "VB-light" zijn? Omdat er gestreefd wordt naar een onafhankelijk Vlaanderen? Of waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() De NVA lijkt me net zoals het VB separatistisch, dat maakt ze nog niet automatisch 'extreem rechts'. Verder zijn ze eerder (rechts) conservatief en rechts ja, maar echt extreem zoals VB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() Elke rechtsdenkende persoon in dit land wordt altijd maar als een racist/facist gezien .
Zegt veel over de mensen die dat vinden . Ik vraag mij af wat Hitler met Vlaams-Nationalisme te maken heeft . Laatst gewijzigd door Busse87 : 22 november 2009 om 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben al naar meer dan 10 debatten geweest en telkens ik nv-a'er bezig hoor of ldd'er hoor ik veelal overgenomen vb praat met her en der een ander tintje,een iets andere manier om het te zeggen maar het grotendeels op hetzelfde neerkomt natuurlijk.Er zijn verschillen maar leunen zeer zeker dicht aan dan wat wij al al die jaren zeggen. Uiteindelijk zijn die van de nv-a de nichten van de cd&v.Zitten en zwijgen,nu opeens horen we ze nog nauwelijks die van uwe nv-a,ttss. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burgemeester
|
![]() En het VB ? Ook amper een krantenknipsel .
Soit . Het is nu een geschikte moment om hun grote mond eens open te zetten . |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jawel, maar dat doe ik niet. Het is niet dat als je iets kan dat je het ook moet doen.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, maar ik ben het beu om op niet terzakedoende discussies te antwoorden, wetende dat mijn antwoord automatisch een volgende vraag teweeg brengt. Ik ben er al eens een keer ingetrapt, op het laatst beweerd deze persoon dan dingen die ik helemaal niet beweer omdat hij dingen uit zijn context trekt. Dan moet ik weeral gaan beginnen met een verdediging op te bouwen enz........
![]() |
![]() |
#79 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met dank ook aan de VRT om Bart Dewever wekenlang onbetaalbare publiciteit te bezorgen op TV ("het is niet gepast dat politici aan allerlei spelletjes mee te doen" dixit Geert Bourgeois) Bende hypocriete postjespakkers! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik val u niet aan en ik trek niets uit context. |
|
![]() |
![]() |