![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Sinds wanneer moet iets iedereen interesseren om op het forum geplaatst te mogen worden? 3. Sinds wanneer bepaal jij hier wie, waar, wanneer en over wat er mag geschreven worden? Het interesseert me niet om anderen tijd te besparen. Wie op dit onderwerp klikt en het gevoel heeft dat hij na het lezen ervan tijd verloren heeft, heeft dat louter en alleen aan zichzelf te danken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 november 2009 om 18:55. |
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Ik heb geen enkele dubbelnick, 3. Ik heb je franke mond dreigmail naar mij naar de mods doorgestuurd destijds, er is dus een papertrail van, 4. Ik heb nog nooit foto's of eender welke file doorgestuurd hier op PB sedert ik hier 5 jaar actief ben, dus ook dat verwijt is pure nonsens. Dus Illwill, stop met liegen en trek alle leugens mbt bovenstaande NU maar in, of ik zet woord bij daad en zal de mods vragen het bovenstaande officieel te bevestigen., waarvoor jij dan ook verantwoordelijk zal gesteld worden voor de tijd die ze erin moeten steken. |
|
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Mij heeft onze lieve vriend Illwill ook nog bedreigd per PB.
Vroeger kon ik me daar enigzins over opwinden waardoor onze sjoe mij ook eens een ban heeft opgeleverd. Nu ben ik gelukkig meer Zen en zijn de schrijfsels van Illwill niet meer dan mismaakte luizen op een dode rat die voorbijdrijft op de rivier van politics.be Gelukkig zit er wel nog af en toe een lekkere vis in die rivier. Spijtig van die dode rat wel. |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante topic. Hoe de vork aan de steel zit, hoef ik niet te weten. Maar de naam van dat bedrijf interesseert me uitermate! Geef toe, een bedrijf waarvan de manager niet eens in staat is zonder dt-fouten te schrijven, zal wel een zekere kwaliteit te bieden hebben???
|
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elk woord bij hem kan alle mogelijke betekenissen hebben en alle mogelijke vormen, dt-regels of niet. Voorwaar een bewijs van grote creativiteit of grote verwarring . ![]() |
|
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares.
![]() |
![]() |
#273 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Heb hier blijkbaar het een en ander gemist. ollwil bedrijf runnen? Misschien dat die het tot ploegbaas heeft geschopt in de beschutte werkplaats maar zelfs dat lijkt me zeer twijfelachtig.
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 22 november 2009 om 14:39. |
![]() |
![]() |
#275 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch grappig dat degene die zeggen dat ze mij negeren er toch steeds zo snel bijzijn om wat modder te gooien. LOL
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, mogen wij hier projectielen naar forummers zwieren?
![]()
![]() |
#278 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geef u eerst een kans uw onnozele beschuldigingen terug in te trekken vooraleer ik de mods zal vragen hun tijd erin te moeten steken. Dus: antwoord eens laat ge uw leugens en provocaties staan, of neemt ge ze terug?
Normaal laat ik het zo, maar voor u laat ik het niet zo, gezien jij zowat de grootste kanker bent op dit forum. En ik weet dat de forumleiding iets aan het afglijden wil doen. Het gaat niet op dat forumtrollen zoals gij hier de boel kunnen verpesten terwijl kwalitatief sterke forumleden constant verbannen worden, al dan niet door provocaties van psychopaten zoals gij. Laatst gewijzigd door straddle : 22 november 2009 om 19:52. |
![]() |
![]() |
#279 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Illwill
Ik heb u destijds zelfs voorgesteld elkaar te negeren. Constructief. Jij weigerde (vandaar uw dreigbrief) , dus bewijs je dat het voor jou enkel om provocatie en herrieschoppen te doen is hier. |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh please. stop het. kindertjes.
|
![]() |