![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het verder uitstellen of toegeven aan eisen is electorale zelfmoord. Laatst gewijzigd door Shadowke : 22 november 2009 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kwestie van geven en nemen dus om tot een aanvaardbare concensus voor beide partijen te komen... Nu begint U echter over koehandel..... U kan dus géén enkel bewijs aanbrengen om hetgeen U over ruilhandel tussen de gewesten en zélfs de gemeenten onderling te staven... Dat is hier dan alvast genoteerd mijn beste..... Verkoop Uw gebakken lucht maar ergens anders.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht U soms dat in de tweede wereldoorlog het verzet hier al was georganiseerd alvorens de duitsers hier binnenvielen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat niet zal beletten dat de franstalige olievlek meer en meer zal uitbreiden,..maar wees gerust tot Mechelen zal het nooit komen. Meer dan 30 jaar geleden gingen de Vlaams nationalisten Brussel vervlaamsen,.....als ik vandaag het resultaat van deze operatie zie, laat me toe toch eens lachen. Een paar jaar later gingen diezelfde nationalisten de rand zuiveren van alle franstalig gespuis,...wel goe gedaan zou ik zeggen er wonen er vandaag 4 maal meer dan toen,....mag ilk nog eens lachen misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps weet je nu al wie de cd&v zwaargewichten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
die hadden geen karakter en zijn, dankzij smeergeld en corruptie (maw de fundamenten van den belziek), belgicisten geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen de gemeenten Hofstade,Zemst,Elewijt én Hever U iets mijn beste... Die vallen dus allemaal in het gebied dat zij opeisen,en ééntje daarvan op minder dan 200 meter van mijn voordeur,Hever dus.... Het franstalig zooitje heeft er destijds de taalgrens doorgedrukt mijn beste,dat zij nu maar leren respecteren wat zij er destijds doorgedrukt hebben..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de voorzitster en Peeters, Van Deurzen en indirect het ACW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Sc...n_Dictatorship http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Schmitt#Nazi_period Noem het dan een staatsgreep. In de jaren '70 dacht het Vlaams patronaat wel eens in die richting (gelukkig waren ze onderling niet akkoord) Dank je, geef mijn deel maar aan de hond. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 november 2009 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() (daarna Kopenhagen, Stockholm en Oslo, natuurlijk) Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 november 2009 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep voor de komst van de Thalys hadden ze het over sinaalsappesap nu over jus d'orange. Ge ziet hoe snel het allemaal kan gaan. Voor je het weet draaien ze hun vlaggen 90 graden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 november 2009 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een echte kaakslag voor Frankrijk. Ik denk dat als de Franstaligen dat zouden horen hun goesting om te "verfransen" snel over zal zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
de universiteit van Leuven was F R A N S T A L I G en men is er wel degelijk in geslaagd dat ongedaan te maken. Probeer toch eens verder te kijken dan uw neus lang is, en probeer u enig historisch besef bij te brengen. Het kan geen kwaad zo te zien. voor het overige mag u giechelen zoveel uw wil. Maar kom niet klagen als men u nergens serieus neemt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 november 2009 om 23:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() Brusselaren spreken zelf als moedertaal vaak met zodanig een Brabants accent dat ze klinken alsof ze Frans geleerd hebben. Een Hollands-Frans, hoe dat zou klinken, dat is een raadsel.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 november 2009 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwah, het tij kan altijd keren. Nog honderd jaar extra België sluit ik niet uit. Vandaag met een Waalse gesproken die met haar vriend in Brussel is gaan wonen.
![]() Ze spreekt wel vloeiend Nederlands, een magere troost misschien?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 23 november 2009 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Meer dan 30 jaar geleden gingen de Vlaams nationalisten Brussel vervlaamsen,.....als ik vandaag het resultaat van deze operatie zie, laat me toe toch eens lachen. Een paar jaar later gingen diezelfde nationalisten de rand zuiveren van alle franstalig gespuis,...wel goe gedaan zou ik zeggen er wonen er vandaag 4 maal meer dan toen,....mag ilk nog eens lachen misschien? Citaat:
![]() |