![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13381 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is Uw punt dus...... Citaat:
Een beetje traag van begrip dus volgens U,en toch te snel van aanname.... ![]() Citaat:
![]() Waar baseert U dat eigenlijk op...... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet om de toegang tot de cockpit te bewaken zeker..... Uw uitvluchten worden hier wel grotesk,en mijn beste hij bevond zich mét paspoort nog altijd in het toestel dat zich in de toren boorde..... Als men dat paspoort nu teruggevonden hadden ten oosten,zuiden of westen van de toren had dit aannemelijk kunnen verklaard worden... Nu vindt men dat paspoort in een straat voor het inslagpunt van de toren terug... Zowat de énige plaats waar volgens de wetten van de voortbeweging tijdens het impact én de daaropvolgende explosie van het vliegtuig nooit heen kan geslingerd worden .... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 november 2009 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13384 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Uw directe omgeving,of hélemaal achteraan het vliegtuig..... O ja er lag nog méér debris,voornamelijk van de toren zelf in die straat,erg logisch ook aangezien het vliegtuig die noordzijde moet doorboren..... En waar was volgens U die kaper mét zijn paspoort,toch in het vliegtuig zeker mijn beste... Of stond die volgens U met zijn paspoort in de hand op de bewuste verdieping van de toren zelf te zwaaien naar zijn aanstormende collega's per vliegtuig..... Want dan had zijn paspoort wél degelijk over het wtc 6 heen naar veseystreet kunnen vliegen aangezien het ontploffende vliegtuig zich dan achter hem bevond.... Nu moet dat paspoort temidden een object dat vliegt tegen 800km per uur Die hele voorwaarste snelheid omzetten in een tegenwaartse snelheid,en gelijktijdig zich door een explosie van duizenden liters kerosine heen banen om vrijwel ongeschonden de tegengestelde richting uit te vliegen.... Nogal straf voor een paspoort dat volgens de FBI doordrenkt was met kerosine..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13387 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, achteraan en van voor. Als er iemand achteraan staat kan deze heel makelijk zien wie er op staat of praat met anderen terwijl de mensen die zitten hem niet kunnen zien. En iemand van voor, voor als er dicht bij de cockpit iemand rechtstaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#13389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar stond gij om te kijken hoe hij zijn paspoort in zijn handbagage stak...... En waar ligt die zijn handbagage in dat geval,boven zijn zitplaats én binnenin het vliegtuig........ En waar zaten de kapers in het vliegtuig...... Meer vooraan mijn beste, nét zoals in vlucht 93 .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13390 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand kan het bewijzen!
![]() |
![]() |
![]() |
#13391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat hebben we in de film van vlucht 93 anders niet gezien..... Daar kwamen ze hoogstens tot in de helft.... Enig idee waarom ze per vliegtuig een andere tacktiek zouden toepassen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn punt is dat u het niet WEET en niet KAN WETEN. Niemand die momenteel leeft was in dat vliegtuig toen. Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne is er buiten dat paspoort van die kaper nog iets van de andere passagiers teruggevonden in de direkte geburen van dat paspoort voor het instorten van de torens..... Nee dus mijn beste...... En die zullen zich wél vrijwel zeker achteraan het vliegtuig bevonden hebben.... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 november 2009 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13394 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13395 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die film heb ik niet gezien. Ik hou niet van zulke verfilmingen. Nee, geen idee. Is dat effectief zo? Ik was nm in geen enkel vliegtuig aanwezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#13396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus moet volgens U die kaper zich achteraan bevonden hebben..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bevindt zich immers in een vliegtuig dat nét de tegengestelde richting uitgaat, in een gebouw verdwijnt en dan tot ontploffing komt... Indien het paspoort gaande in de zone van zuidoost over zuid naar zuidwest dus schuins links én rechts naast de toren en achter de toren was teruggevonden zou dit héél normaal geweest zijn aangezien de voortgang van het uiteenvallend object gevolgd door de explosie dit wiskundig gezien mogelijk maakt Nu lag het in de zone voor de toren..... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 november 2009 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13399 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Doordrenkt in kerosine? 2) Vindplaats van het document. 3) Vliegroute van de toestellen en in welke het document zat. 4) Welke explosies precies invloed hadden op het document en op welke manier. 5) Voor de rest zijn er bijkomende factoren welke niet bekend zijn zoals windsterkte, windrichting. Vanop zulke hoogte kan nm veel. Wat precies...weet ik niet. Kortom, teveel onbewezenheden om de conclusie te trekken dat het niet of wel kan.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 november 2009 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is uw bewijs dat de kaper dat paspoort op zijn lichaam had bijvoorbeeld? Waar is uw bewijs dat het paspoort doordrenkt was met kerosine voordat het door de vuurbal heen vloog. Waar is uw bewijs dat het paspoort niet in een tas zat die bijvoorbeeld nadat hij de grond raakte openscheurde/uit elkaar sprong of iets dergelijks? En zo kan ik nog lang doorgaan, maar snap je waar ik naartoe wil? |
|
![]() |
![]() |