Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2009, 17:39   #13401
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Op de videos zie je zelfs puin de tegenovergestelde richting op gaan , dus waarom kan dat niet opgaan voor dat paspoort ?
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 17:43   #13402
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
In lockerbie hebben getuigen het vliegtuig in de lucht zien ontploffen,en ook daar heeft men onderzoek gedaan naar wat er juist was gebeurd....

Wat is Uw punt dus......
Dat er voor het onderzoek is afgerond nog veel onjuist of onduidelijk is , ook voor de autoriteiten.

Citaat:
Rumfsfeld heeft die uitspraak jaren later gedaan.....
Bron ??

Citaat:
Man,man ,man ,U doet precies of een doorgewinterd politicus zich nooit kan verspreken....

Waar baseert U dat eigenlijk op......
En elke verspreking is volgens u automatisch de waarheid ??
Het tegenovergestelde is eerder waar .
Oud 23 november 2009, 17:45   #13403
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Het was niet enkel de us die dat zei, maar de rest van de intel wereld ook. Weinig organisatie, ik dacht het niet, dat is geen plan van vandaag op morgen uit te voeren he. Ze werden nb al een jaar op voorhand ervan verwittigd.

Maar nu u toch over de corrupte politiek bezig bent, wat dan met de corruptie in de commissie om er ook maar enig belang aan hechten gezien oa de belangenvermeningen. Dat is dan plots ineens zwart op wit, niks aan het handje opnieuw?

Er is vanalles aan de hand , maar dat heeft met de inside job , explosieven in de torens en gebouw 7 , no plane at the pentagon enz.. niets te maken.

Bovendien is het 9/11 commission report slecht één van d ebestaande officiële raporten over 9/11

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 17:46.
Oud 23 november 2009, 17:51   #13404
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nogmaals
Citaat:
Jullie beweren dus weer doodleuk dat de piloten voor de camera aan het liegen zijn , dat ze eigenlijk hadden moetenzeggen "we shot down flight 93"?
Op die verspreking van Rumsfelt ga ik niet eens meer in , want het maakt niet uit wat hij dacht bedoelde of niet bedoelde , bewijs zal het nooit worden.

en dan nog het volgende :
Bij het Pentagon verwacht u wel dat er veel puin in de tegengestelde richting vliegt en voor het Pentagon terecht komt !!
Bij impact vanvliegtuigen vliegt er altijd puin in tegengestelde richting ! Actie =-reactie.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 november 2009 om 18:18.
Oud 23 november 2009, 17:58   #13405
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Op de videos zie je zelfs puin de tegenovergestelde richting op gaan , dus waarom kan dat niet opgaan voor dat paspoort ?
Komt nog bij dat de believers jaren aan het beweren zijn dat er zogoed als geen brand was in de torens...
Stel dat het paspoort in een tas zat en door de inpakt dus ergens in de toren is beland en bij de instorting van de toren op straat...het kan. Pas op, want ik voel ze al komen de believers... het kan! Ik zeg niet dat het zo is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 19:18   #13406
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
en telegeleide vliegtuigen die was ik nog vergeten
Technologie is voor het eerst gebruikt in 1976 ... so what?
Oud 23 november 2009, 19:21   #13407
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de 14 minuten die daar op volgden is de FAA samen met NORAD naar het toestel gaan zoeken
Hoe?
Wat?
Waar?

Zoeken zeg jij?

Gewoon op het scherm kijken ...
Oud 23 november 2009, 19:24   #13408
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bullshit er zijn GEEN bewijzen voor de inside job!!!!!!!!!!
Juist
Oud 23 november 2009, 19:26   #13409
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij een controlled demolition worden de explosies altijd direct opgevolgd door de instorting van het gebouw.
Kwatch, en ik maak me sterk dat ook jij dat weet ... ga op youtube eens wat CD filmpjes bekijken ...
Oud 23 november 2009, 19:29   #13410
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die zat op het doosje volgens U....Last van de schijterij of zo....
Om een project als 9-11 te realiseren zou ik ook zenuwachtig worden en misschien ff de wc moeten gaan opzoeken

Laatst gewijzigd door Gun : 23 november 2009 om 19:30.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 19:31   #13411
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Daar gaat het allemaal niet om.
Mijn punt is dat u het niet WEET en niet KAN WETEN.
Niemand die momenteel leeft was in dat vliegtuig toen. Of niet?
Niemand die toen leefde ook niet
Oud 23 november 2009, 20:47   #13412
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nogmaals

Op die verspreking van Rumsfelt ga ik niet eens meer in , want het maakt niet uit wat hij dacht bedoelde of niet bedoelde , bewijs zal het nooit worden.
ja écht typisch ,negeer het maar weer.......

Citaat:
en dan nog het volgende :
Bij het Pentagon verwacht u wel dat er veel puin in de tegengestelde richting vliegt en voor het Pentagon terecht komt !!
Bij impact vanvliegtuigen vliegt er altijd puin in tegengestelde richting ! Actie =-reactie.
En vertel mij eens hoeveel hebben ze van de inzittenden én hun paspoorten van dat vliegtuig in het gazon vóór het pentagon teruggevonden bij inslaghoogte van praktisch 0 meter....

En welke grote puinhoop lag er ook alweer meters voor het pentagon in het gazon verspreid....
Voornamelijk puin van het pentagon zélf ...
Juist ja.....

Natuurlijk mijn beste vloog er puin in de tegengestelde richting ,het vliegtuig ontplofte immers binnen de toren op een hoogte van méér dan 300 meter ....

Brokstukken van de toren zélf en stukken meubilair én papier die zich op de bewuste etages buiten het toestel bevonden....

Het paspoort bevond zich mét zijn eigenaar binnenin het toestel mijn beste.....

Net zoals het vliegtuig binnenin het pentagon ontplofte.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 20:48   #13413
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Om een project als 9-11 te realiseren zou ik ook zenuwachtig worden en misschien ff de wc moeten gaan opzoeken
Hehe, en vandaar uit kan hij natuurlijk iederéén perfect in de gaten houden.....
Oud 23 november 2009, 21:06   #13414
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat puin wordt eerst verbrijzeld en vervolgens naar buiten geslagen samen met alle lichtere voorwerpen en papieren door de drukgolf van het zich snel voortbewegend toestel op het moment dat dit in de in de toren boort
Op dit moment is het paspoort nog altijd in romp van het toestel waarvan de neus wordt vernietigd tijdens het impact en tijdens de explosie van de kerosine die daarop volgt wordt de hele romp van de toestel opengescheurd én kan dat paspoort nooit in tegengestelde richting door die grote explosiewolk terug de toren uit vliegen mijn beste...

Een met kerosine doordrenkt paspoort gaat dan onherroepelijk in vlammen op...
Oud 23 november 2009, 21:29   #13415
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat puin wordt eerst verbrijzeld en vervolgens naar buiten geslagen samen met alle lichtere voorwerpen en papieren door de drukgolf van het zich snel voortbewegend toestel op het moment dat dit in de in de toren boort
Op dit moment is het paspoort nog altijd in romp van het toestel waarvan de neus wordt vernietigd tijdens het impact en tijdens de explosie van de kerosine die daarop volgt wordt de hele romp van de toestel opengescheurd én kan dat paspoort nooit in tegengestelde richting door die grote explosiewolk terug de toren uit vliegen mijn beste...

Een met kerosine doordrenkt paspoort gaat dan onherroepelijk in vlammen op...
But could the passport have escaped destruction? Explosions are unpredictable things, it’s surprising what can survive, and there are accounts of personal effects being retrieved from other passengers. Here’s one from Flight 175.

"Orange County, CA., Sept. 11 - Lisa Anne Frost was 22 and had just graduated from Boston University in May 2001 with two degrees and multiple academic and service honors. She had worked all summer in Boston before coming home, finally, to California to start her new life. The Rancho Santa Margarita woman was on United Flight 175 on the morning of Sept. 11, 2001, when it became the second plane to slam into the World Trade Center...

Her parents, Tom and Melanie Frost, have spent two years knowing they will never understand why.

A few days before the first anniversary of our daughter's murder, we were notified that they had found a piece of her in the piles and piles of gritty rubble of the World Trade Center that had been hauled out to Staten Island. It was Lisa's way, we believe, of telling us she wasn't lost.

In February, the day of the Columbia tragedy, we got word they'd found her United Airlines Mileage Plus card. It was found very near where they'd found a piece of her right hip. We imagine that she used the card early on the morning of Sept. 11 to get on the plane and just stuck it in her back pocket, probably her right back pocket, instead of in her purse. They have found no other personal effects".
http://216.239.59.104/search?q=cache...OC/M324557.asp

hier is alvast een van de vele andere voorbeelden
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 21:34   #13416
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
en telegeleide vliegtuigen die was ik nog vergeten
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Technologie is voor het eerst gebruikt in 1976 ... so what?
en die hebben ze volgens jou gebruikt om in torens te vliegen ? die kapers waren waarschijnlijk figuranten dan
Oud 23 november 2009, 21:50   #13417
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
But could the passport have escaped destruction? Explosions are unpredictable things, it’s surprising what can survive, and there are accounts of personal effects being retrieved from other passengers. Here’s one from Flight 175.

"Orange County, CA., Sept. 11 - Lisa Anne Frost was 22 and had just graduated from Boston University in May 2001 with two degrees and multiple academic and service honors. She had worked all summer in Boston before coming home, finally, to California to start her new life. The Rancho Santa Margarita woman was on United Flight 175 on the morning of Sept. 11, 2001, when it became the second plane to slam into the World Trade Center...

Her parents, Tom and Melanie Frost, have spent two years knowing they will never understand why.

A few days before the first anniversary of our daughter's murder, we were notified that they had found a piece of her in the piles and piles of gritty rubble of the World Trade Center that had been hauled out to Staten Island. It was Lisa's way, we believe, of telling us she wasn't lost.

In February, the day of the Columbia tragedy, we got word they'd found her United Airlines Mileage Plus card. It was found very near where they'd found a piece of her right hip. We imagine that she used the card early on the morning of Sept. 11 to get on the plane and just stuck it in her back pocket, probably her right back pocket, instead of in her purse. They have found no other personal effects".http://216.239.59.104/search?q=cache...OC/M324557.asp

hier is alvast een van de vele andere voorbeelden
Héél slecht voorbeeld ten eerste was het géén papieren paspoort maar het overblijfsel van een plastic card.....

Ten tweede is het niet gevonden buiten het gebouw op straat alvorens de toren neerging.....
Dit is tussen de puinhopen na de instorting teruggevonden....

U bent dus terug bij af mijn beste....

Laatst gewijzigd door Svennies : 23 november 2009 om 21:51.
Oud 23 november 2009, 21:56   #13418
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja écht typisch ,negeer het maar weer.......

En vertel mij eens hoeveel hebben ze van de inzittenden én hun paspoorten van dat vliegtuig in het gazon vóór het pentagon teruggevonden bij inslaghoogte van praktisch 0 meter....

En welke grote puinhoop lag er ook alweer meters voor het pentagon in het gazon verspreid....
Voornamelijk puin van het pentagon zélf ...
Juist ja.....

Natuurlijk mijn beste vloog er puin in de tegengestelde richting ,het vliegtuig ontplofte immers binnen de toren op een hoogte van méér dan 300 meter ....

Brokstukken van de toren zélf en stukken meubilair én papier die zich op de bewuste etages buiten het toestel bevonden....

Het paspoort bevond zich mét zijn eigenaar binnenin het toestel mijn beste.....

Net zoals het vliegtuig binnenin het pentagon ontplofte.....
http://www.debunk911myths.org/t/imag...onremains1.jpg een plaatje om het goed duidelijk te maken
Oud 23 november 2009, 22:04   #13419
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Héél slecht voorbeeld ten eerste was het géén papieren paspoort maar het overblijfsel van een plastic card.....

Ten tweede is het niet gevonden buiten het gebouw op straat alvorens de toren neerging.....
Dit is tussen de puinhopen na de instorting teruggevonden....

U bent dus terug bij af mijn beste....
tiens sinds wanneer is een paspoort een papiertje laatste maal dat ik zo iets zag leek dat toch steviger hij had misschien zijn paspoort verloren tja dan is het inderdaad een papiertje

nog straffer die kaart heeft niet alleen de kerosine en de crash overleefd maar ook de instorting
Oud 23 november 2009, 22:23   #13420
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tiens sinds wanneer is een paspoort een papiertje laatste maal dat ik zo iets zag leek dat toch steviger hij had misschien zijn paspoort verloren tja dan is het inderdaad een papiertje

nog straffer die kaart heeft niet alleen de kerosine en de crash overleefd maar ook de instorting
Vele paspoorten die ik toen nog onder ogen kreeg waren nog steeds niet meer dan papier. De meeste gesofisticeerde zijn allemaal gecreëerd na de 9/11.
En vertel me eens hoe een geplastificeerde paspoort doordrenkt kan zijn met kerosine.
Gerekend met wat kracht het weg geslingerd moet zijn.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be