![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13441 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, jou niveau
Laatst gewijzigd door illwill : 24 november 2009 om 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#13442 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13443 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13444 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar beledig ik jou dan?
|
|
|
|
|
#13445 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerst dit van Svennies:
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#13446 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. Waarom zou Osama Bin Laden een zo vernuftigde operatie op poten zetten als 9-11 (logistiek een meesterwerk) [/quote] Waarom is 9/11 een logistiek meesterwerk ?? |
|
|
|
|
|
|
#13447 |
|
Banneling
|
9/11 was een meesterwerk.
Ongemerkt met bommen, wapens etc op het vliegtuig geraken op verschillende luchthavens. Getuigt van infiltratie of intel spionage of helpend handje. Al het geld dat dat gekost heeft, aan vlieglessen,... is geen ordinaire kamikaze vinden en hem ergens laten ontploffen. Dat was jaren voorbereiding. Anders zouden ze het wel wekelijks doen. Helaas is geen enkele terreurbeweging daartoe in staat. Dus wie heeft deze geholpen en gefinancieerd? Tot op heden nog steeds geen antwoord. Hopelijk vernemen we later meer op het proces van enkele beschuldigden |
|
|
|
|
|
#13448 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13449 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Infiltratie en intel spionage? Vliegtuiglessen enorm veel geld? Je maakt een olifant van een vlieg.
|
|
|
|
|
#13450 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13451 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13452 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) Doordrenkt in kerosine? 2) Vindplaats van het document. 3) Vliegroute van de toestellen en in welke het document zat. 4) Welke explosies precies invloed hadden op het document en op welke manier. 5) Voor de rest zijn er bijkomende factoren welke niet bekend zijn zoals windsterkte, windrichting. Vanop zulke hoogte kan nm veel. Wat precies...weet ik niet. Kortom, teveel onbewezenheden om de conclusie te trekken dat het niet of wel kan.
|
|
|
|
|
#13453 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het volgende dus....
Citaat:
Mijn reactie op Uw post die ik hier gelijk mee citeer Hieronder Uw citaat Citaat:
Citaat:
En dan linkt U twee verschillende posts die over twee verschillende zaken aaneen en laat U uitschijnen dat ik mijzelf zou tegenspreken.... Bent U al zo laag gevallen mijn beste, dat U alles uit zijn context gaat trekken én zodanig verdraaien om Uw opponent ongeloofwaardig te willen maken... De geijkte methode van de non-believers zeker.... En dan komt U af met het volgende..... Citaat:
Dan zou U beslist ook consistenter overkomen..... Laatst gewijzigd door Svennies : 24 november 2009 om 18:23. |
||||
|
|
|
|
|
#13454 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Breng jij maar eens bulletproof bewijs dat er op de vluchten 11, 175 en 77 kapers waren. Zie je da's net het punt. "conspiracytheoristen" of hoe jullie ze ook noemen moet alles bewijzen, Bush en co moeten niets bewijzen, die geloven jullie zonder meer. |
|
|
|
|
|
|
#13455 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13456 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.debunk911myths.org/topics...ines_Flight_11 2 : So we have "in the vicinity of Vesey Street", "several blocks" from the crash site, "a few blocks" from the crash site. The problem is, these are either in the wrong direction, or are the wrong distance. The Vesey Street or front of 7WTC claims have the passport travelling in exactly the wrong direction, http://www.takeourworldback.com/911/911passport.htm 3 :vanuit de noordzijde natuurlijk ,kan U overigens zélf prima checken als U maar wil... en AL Suqami is volgens de auroriteiten ingecheckt op vlucht 11 ... 4 : hoeveel explosies waren er dan volgens U.... 5 : wat de windrichting betreft....bekijk eens naar welke kant de rook afdrijft in één van de talloze filmpjes die er van de noordtoren te vinden zijn... Laatst gewijzigd door Svennies : 24 november 2009 om 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#13457 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik weet niet wie u bent.
ik drink niet, noch rook ik. Maar misschien kan je eens ingaan op de inhoud van mijn post en BEWIJS posten dat er kapers waren op de drie betreffende vluchten. Laatst gewijzigd door Big Slick : 24 november 2009 om 19:02. |
|
|
|
|
|
#13458 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Wat sommigen hier maar niet willen snappen is dat je onmogelijk bewijs voor een insidejob kan aanbrengen zolang de verdachten ervan niet kunnen ondervraagd worden, (lees: geconfronteerd worden met hun leugens). |
|
|
|
|
|
|
#13459 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|