![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Ik zie hierin een jacht op winst. Volgens mij kan het de Hema of welk ander bedrijf geen haar schelen of de gemiddelde allochtoon zich hierdoor meer aanvaard voelt.
1) Hier is geld uit te slaan 2) Het publiek krijgt de indruk dat Hema een multicultureel bedrijf is en dat staat mooi. Maar verder is het 1 en al marketing.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ok, ok, ik geef eraan toe, ik bestel onmiddelijk een doos met deze letters: نكاح محمد
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2009 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een Arabische bijbel vind je hier.Gewoon wat doorklikken vanuit deze site.. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2009 om 18:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lust graag chocolade letters, ook als dat met de M van Mohammed is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 24 november 2009 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik krijg er letterlijk het vliegend schijt van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Schepen
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Michelle
Vergis je vooral niet, bij mij op school heb ik voldoende commentaar gehoord op 'Christelijke personen' en feesten. 'Ik ga Sinterklaas neuken' en 'Maria is een hoer' kwam wel meermaals voor. Het enige waar ze daar wel respect voor hadden zijn de schaapjes in de kerststal. Racisten? Absoluut niet, ze mogen toch allemaal binnen? moest het niet zo zielig zijn, ik zou het grappig vinden hoe zwak jouw reacties wel zijn wanneer iemand uit het leven gegrepen voorbeelden geeft en tevens is het spijtig hoe jij telkens weer probeert zo iemand belachelijk te maken en in alle eerlijkheid, de enige die voor paal staat, ben jij zelf en daar ben jij en jij alleen verantwoordelijk voor. mss heb jij absoluut geen uitstaans meer met de realiteit en waarschijnlijk sta jij niet meer met je voetjes op de grond maar de meesten van ons leven wél in de realiteit mét beide voeten stevig op de grond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Schepen
|
![]() niet alleen hema, maar ook nestlé is op diezelfde kar gesprongen: zij gaan halal voedsel op de europese markt brengen.
de richting die zo'n grote firma's uitgaan geven ons een héél duidelijk beeld van waar onze westerse samenleving naartoe gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, mensen, wat een discussie over zoiets onnozels als Arabische chocolade-letters. Als we dat gaan verbieden, zijn we even onverdraagzaam als het CGKR of vele moslims zelf.
Bovendien is het Arabisch op zich een interessante taal, jammer genoeg is ze de laatste decennia volledig vereenzelvigd met de islam, een fout van de fanatieke moslims zelf, vrees ik. Daardoor zijn we vergeten dat er ooit heel grote Arabische kunstenaars en wetenschappers waren - die niet zo fanatiek waren als velen van hun hedendaagse nakomelingen. Wat is de volgende stap? Vergeet niet dat onze cijfers ook uit het Arabisch afkomstig zijn! Gaan we die ook verbieden?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 november 2009 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Et alors?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door
Citaat:
Hier in 't NL: http://digiboek.50megs.com/koran/koran019.html Het waarheidsgehalte van die bewering is dus twijfelachtig. Citaat:
Jij had die loze bewering ook kunnen ontmaskeren, indien je ooit eens een koran had ingekeken ipv op vooroordelen te leven. Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2009 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloven dat moslims één van de belangrijke figuren uit ook hun eigen koran gaan beledigen is onwetendheid. Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2009 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |