![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13581 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik heb ondertussen al geprobeerd om via de oven theorie dit te verklaren, maar de temperaturen zijn gewoon te hoog. En hier zou thermiet wel een verklaring kunnen zijn.
|
|
|
|
#13582 |
|
Banneling
|
Report says Al Qaeda leader was unquestionably within reach of U.S. troops in the mountains of Tora Bora when American military leaders made the crucial and costly decision not to pursue the terrorist leader with massive force.
http://news.yahoo.com/s/ap/20091129/...FwLzIwMDkxMTI5 Dat doe je natuurlijk niet tegen CIA agenten |
|
|
|
|
|
#13583 |
|
Banneling
|
Newly decoded data provided by an independent researcher and computer programmer from Australia exposes alarming evidence that the reported hijacking aboard American Airlines Flight 77 was impossible to have existed. A data parameter labeled "FLT DECK DOOR", cross checks with previously decoded data obtained by Pilots For 9/11 Truth from the National Transportation Safety Board (NTSB) through the Freedom Of Information Act.
On the morning of September 11, 2001, American Airlines Flight 77 departed Dulles International Airport bound for Los Angeles at 8:20 am Eastern Time. According to reports and data, a hijacking took place between 08:50:54 and 08:54:11[1] in which the hijackers allegedly crashed the aircraft into the Pentagon at 09:37:45. Reported by CNN, according to Ted Olson, wife Barbara Olson had called him from the reported flight stating, "...all passengers and flight personnel, including the pilots, were herded to the back of the plane by armed hijackers..."[2]. However, according to Flight Data provided by the NTSB, the Flight Deck Door was never opened in flight. How were the hijackers able to gain access to the cockpit, remove the pilots, and navigate the aircraft to the Pentagon if the Flight Deck Door remained closed?[3] Founded in August 2006, Pilots For 9/11 Truth is a growing organization of aviation professionals from around the globe. The organization has analyzed Data provided by the National Transportation Safety Board (NTSB) for the Pentagon Attack, the events in Shanksville, PA and the World Trade Center attack. The data does not support the government story. The NTSB/FBI refuse to comment. Pilots For 9/11 Truth do not offer theory or point blame at this point in time. However, there is a growing mountain of conflicting information and data in which government agencies and officials along with Mainstream Media refuse to acknowledge. Pilots For 9/11 Truth Core member list continues to grow. Dit kwam ik tegen, wie kan dit bevestigen, ontkennen? |
|
|
|
|
|
#13584 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13585 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die waarnemingen zijn op geen enkele wijze te relateren aan een gecontroleerde sloop !!! Wie dat wel beweert mag dat onderbouwen Laatst gewijzigd door atmosphere : 29 november 2009 om 17:55. |
|
|
|
|
|
|
#13586 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Pilots for the truth member list continues to grow " weer diezelfde onzinnige misleidende methode om mensen te doen geloven dat ze met heel veel zijn . Laatst gewijzigd door atmosphere : 29 november 2009 om 18:01. |
|
|
|
|
|
|
#13587 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
1. Het is een feit, géén conspiracytheorie, dat ca 100 dagen na 11 sept, de ruines van het WTC nog steeds rookten. Ik ben er geweest tussen 23-10 en 28-10 en heb dat persoonlijk kunnen vaststellen. 2. Het is een feit dat meer dan 10 dagen na 11 sept. er temperaturen zijn gemeten van ca 800°C. en dit aan de oppervlakte van de puinhoop. Getuigen in overvloed zijn er dat de temperaturen dieper in in de ruines nog hoger lagen. Met deze twee vaststellingen in mind, kan je de volgende bedenkingen plaatsen. 1.De temperaturen waren het hoogst diep onder de ruines. Dit tracht men dan te verklaren door ondergrondse branden, maar er schort een en ander aan deze uitleg. Vooreerst, het WTC bestond uit 110 etages, 410 meter hoog. Een 4 a 5 tal etages, heel hoog in gebouw, hebben vuur gevat. Dat betekent dat ca 4% van de totale structuur brandde, de overige 96% was vuurvrij. En nu komt het gekste. Volgens de officiele theorie is het gebouw vloer op vloer ingestort. Nu, hoe zijn in hemelsnaam die 5 brandende etages vanboven helemaal onder in de kelders geraakt??? Hebben zij tijdens hun val al de rest van het niet brandende gedeelte ingehaald?? Onmogelijk! Dus hoe is het brandend gedeelte helemaal onderaan de ruines terecht gekomen? Tot heden toe heb ik nog niemand hierop een fatsoenlijk antwoord weten geven. En dan die zogezegd ondergrondse brand. Vuur heeft zuurstof nodig. In een van lucht afgesloten ruimte dooft vuur heel snel uit. En dan nog, laten we nog aannemen dat het vuur heeft verder gebrand. Hoe kan het dat meer dan een week na datum, nadat de ruines constant bewaterd werden, er nog steeds temperaturen heersten die hoger waren dan de temparatuur die een normale brand bereikt??? Ook hierop blijkt niemand een antwoord te hebben. Zie, ik ben bijna 30 jaar brandweerman (bijberoep) geweest en heb dus heel wat branden gezien. Toen ik in NY was destijds heb ik meermaals mensen zichzelf horen afvragen: What's coocking there under the ground? En terecht. Kijk, waneer een brand is uigedoofd/geblust, dan zie je nog enkele uren nadien restanten van rookontwikkeling. Doch, een dag later is dat weg. Kijk bvb maar naar de foto's van het Windsor in Madrid. Dat gebouw heeft 24 uur aan een stuk gebrand als een toorts. Echter, de volgende dag toen het vuur was gedoofd zie je nergens nog sporen van nasmeulende rook. Doch, in NY smeulden de ruines 2 maanden nadien nog steeds!!! Dit extreem onwaarschijnlijk fenomeen kan onmogelijk te wijten zijn aan de gevolgen van de brand die er heerste in de gebouwen. W�*t dan wel verantwoordelijk was, daarover spreek ik me niet uit. Echter, als je weet dat nanothermiet in staat is temperaturen van om en bij de 5000°C te creeeren......... |
|
|
|
|
|
|
#13588 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#13589 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Een vraagje, met hoeveel moeten ze volgens U zijn vooraleer u aandacht gaat besteden aan wat ze zeggen? 100? 1000? 10000? Meer?
Laatst gewijzigd door Big Slick : 29 november 2009 om 18:13. |
|
|
|
|
|
#13590 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13591 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En over WTC 7 , die stortte niet in na één uur , en daar had u het over . Laatst gewijzigd door atmosphere : 29 november 2009 om 18:23. |
|
|
|
|
|
|
#13592 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13593 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Dus een verwijzing naar dat rapport heeft weinig zin, ingedachten houdend dat je een waarheidszoeker bent. Btw, AL de eerdere officiele rapporten en statements claimen dat het het vuur was, dat de buildings heeft doen instorten. NB. In een van m'n laatste posts staat nog een fimpje waarop de Nist woordvoerder domweg doet alsof het BEWIJS van gesmolten staal niet bestaat. Hoe kan je een "onderzoek" dat gevonden bewijs gewoon straal negeert nog ernstig nemen. Laatst gewijzigd door Big Slick : 29 november 2009 om 18:36. |
|
|
|
|
|
|
#13594 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat NIST verteld gaat hoe dan ook over de tijd voor de collapses , toen is er nergens staal gesmolten , daar zijn ook geen getuigen van of bewijsmateriaal . Ook niet de vonken regen die uit de hoek van de toren kwam. De grote hitte onderin de puinhopen weken na 9/11 is een ander verhaal . Gaarne dit onderscheid te maken . Ook al zou er thermiet zijn afgegaan op 9/11 ,dan verklaart dit totaal niet dat de hitte anderhalve maand later nog steeds zo groot was onderin de puin hopen . Met zekerheid kun je stellen dat er gedurende die periode steeds nieuwe hitte is toegevoerd , waardoor is vervolgens de vraag |
|
|
|
|
|
|
#13595 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over dat filmpje geef ik in mn post hierboven al een verklaring. Tot dusver heb ik juist op het inhoudelijke vlak nog geen serieus onderbouwde weerlegging gezien van de alternatieve theoristen. Er is echter wel genoeg wetenschappelijk onderbouwt commentaar gegeven door anderen, op het rapport , maar dat had met controlled demolition niets van doen . Wanneer het aan de US government had gelegen was het NIST rapport er nooit gekomen . Het is mede dankzij de nabestaanden van de slachtoffers dat het onderzoek kon worden gefinancierd. De meesten hebben geen flauw idee hoe , door wie , en waarom het NIST rapport is samengesteld en wat er gedurende het onderzoek allemaal heeft plaatsgevonden. |
|
|
|
|
|
|
#13596 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Jezus man.
NA de collapses. heb je m'n vorig antwoord niet gelezen?? En nogmaals, wat is verschil??? Citaat:
Hoe is dat vuur daar terecht gekomen? Hoe verklaar je de extreem hoge temperaturen? PS, ik heb aangaande die hitte onderin nog een vraag. Enig idee over hoeveel meters onderin m'n praat? Hint. Het was NIET in de kelderverdiepingen, het was dieper. Nu, het WTC was gebouwd op een immense bedrock van gewapend beton. U kan cijfers opzoeken over de hoeveelheid cubieke meters. Nu, waarom is, zoals je zou verwachten, het gebouw niet gewoon gevallen en blijven liggen op die ondergrond? Maar neen, al die beton was..........weg. Nu, ik denk toch niet dat er iemand is die zo dom is te geloven dat louter het vallen van het gebouw genoeg is om los door die betonnen ondergrond te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#13597 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenslotte komt die hittevorming pas goed in beeld na de collapse... Was ze er dan niet voor de collapse mijn beste,en de grote oorzaak dat de fundamenten het begaven gezien de valsnelheid van de toren.... Citaat:
Dacht je écht dat er onder die héle berg nog voldoende zuurstof aanwezig was om als aanjager te fungeren..... Dat verklaart nog altijd niet het gesmolten staal mijn beste,om staal te smelten heb je een hoogoven nodig.... Of de juiste chemicaliën natuurlijk.... En nét dat geeft zo te denken.... De brandstoffen in de voertuigen onderin de kelders zijn van het type koolwaterstof die zuurstof als aanjager nodig hebben en die maximaal 800 a 900 graden temperatuur kunnen halen.... Nog altijd vér onder het smeltpunt van staal.... |
||
|
|
|
|
|
#13598 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#13599 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermiet
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 29 november 2009 om 21:34. |
|
|
|
|
|
|
#13600 |
|
Gouverneur
|
En ik, Svennies, Michelle ook niet.
|