![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3681 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=AmQPwgV-WbQ ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3682 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik zeg het zoals het is (vanuit mijn ervaringspunt) Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk de waarheid over drugsgebruik ....
luidde destijds (en nu nog) te titel van deze draad. En wat lezen we vandaag in de gazet van Antwerpen ? Juist. Dat leugenachtig spelleke, dat luistert naar de naam 'gedoogbeleid' in Nederland wordt duidelijk doorprikt. link: http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...oogbeleid.aspx titel: Nederland kondigt ommekeer aan in gedoogbeleid beetje tekst: (met een beetje van mijn kleur- en onderlijn-potloodje) Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 november 2009 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3684 |
Staatssecretaris
|
![]() Goed dat je dit topic naar boven brengt want ik vond het niet meer om deze link hier te plaatsen:
http://www.deredactie.be/permalink//1.639364 Zo, laat de pro canabissers maar hier maar weer eens goed tekeer gaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3685 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog altijd op de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3686 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh noes!
![]() |
#3687 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3688 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...orama/1.639364 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3689 | |
Minister
|
![]() Citaat:
EDIT: Mensen met aanleg voor psychosen moeten geen cannabis gebruiken. Al 1000 x gezegd.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 30 november 2009 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3691 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cannabis verbieden is als de lucht verbieden.
![]() |
#3692 |
Minister
|
![]() T'is niet omdat u duidelijk niet snapt wat ik schreef dat u daarom moet arrogant worden. Natuurlijk voorkwamen die coffeeshops die problemen, en net omdat we die niet meer binnenmogen... Kun je nog volgen, liberaaltje?
![]() |
#3693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom mag je ze nu niet meer binnen? Ze zijn nog altijd open en je kan er nog altijd je inkopen doen, nietwaar junkje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3694 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die Hollanders het maar begrijpen, dat is genoeg. Jarenlang hebben ze zichzelf voorgehouden dat ze goed bezig waren, terwijl heel het gedoogspelleke eigenlijk gewoonweg ambtenaren-luiheid was. Maar omdat het zo sjiek en vooruitstrevend leek, deed men maar verder. Men vroeg aan de grootste voorstanders van drugs aan de universiteiten om studies, zodat deze maar al te graag bevestigden hoe goed het allemaal wel was. Erg moedig van hen om nu het roer om te gooien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang er pastoors zullen bestaan, zullen er enkelingen onder hen zijn die kinderen misbruiken.
Je kan dan zeggen "priester-pedofilie verbieden is als de lucht verbieden". Maar zo werkt het niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3697 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat je geen argumenten hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3699 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge kunt onmogelijk een plant verbieden! Uiteraard, wat u daar uit het artikel plukte is een geheel ander verhaal dan wat ik bedoel bij verbieden. Dat men dat verbiedt, boeit mij niet. Maar een plant voor eigen gebruik verbieden is nu eenmaal als lucht verbieden. Een pedofiel randt de onschuld aan... Een teler houdt de onschuld onbevrucht. De onbevlekte heilige maagd Maria. Amen
![]() |
![]() |
#3700 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch ff meer on topic gericht.
Want ik had hier daarjuist een klein kapoeneke dat slecht dooke gedaan had. Enfin, kijk schoofzak: Wat had ge verwacht van het NL gedoogbeleid? Een coffeeshop mag x aantal gram wiet in huis hebben, maar er is geen enkele gelegenheid om aan die wiet te komen. Kweekte de staat ze? Waren er erkende growers waar de shop zich toe kon richten? Neen. Wat verwacht ge dan te krijgen? Iedereen wilt zijn stuk van de koek en begint te telen he, groen goud. Ik denk dat NL wel openminded genoeg was om zo'n gedoogbeleid te handhaven voor de nieuwe rechtse ingreep. Maar nu is dat simpelweg niet meer haalbaar. Onze samenleving vraagt om een hervorming. Beetje strikter hier en daar. Dit komt nu tot zijn vorm. En net daarom roep ik den Belgique op: Kweken voor commerciële doeleinden, ge moogt gerust van mijn parten tegen de lamp kletsen. Kweken voor eigen gebruik, laat ze dan toch maar gerust. Wat wint ge er eigenlijk mee zo'n mannen te pakken? Mee naar den bureau, procureur laat u beschikken, voorkomen en waarde nog heel goe binnen de lijntjes aan't kweken hoorde er mss nix meer van. Ik denk dat we ander prioriteiten hebben waarnaar de aandacht kan gaan. Ons Belgisch gedoogbeleid is eigenlijk nog vrij safe. En moest iedere blower voor zichzelf kweken, er was geheel geen overlast meer.