![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En ja dat gebeurt, of zou toch gebeuren in overleg met een VB-mandataris. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Gouverneur
|
Het VB is een bende bange wezels geworden. Vroeger zouden ze met plezier zijn ingegaan op zo'n uitnodiging waarna de journalist(e) in kwestie gewoon onder tafel werd gepraat en half Vlaanderen aan de VB'er z'n lippen hing bij wijze van spreken. Het VB is bang geworden van de media.
|
|
|
|
|
|
#105 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 december 2009 om 20:48. |
||
|
|
|
|
|
#106 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
Daar zijn ze nochtans voor veroordeeld
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
Vraag ik politiek op vrt of vtm krijg ik entertainment van woestijnvis
En als ik zie welke zuurpruimen er bij het VB zitten, tja geef ik hem geen ongelijk.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich Laatst gewijzigd door k9 : 1 december 2009 om 21:05. |
|
|
|
|
|
#109 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 december 2009 om 21:21. |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zal er mss eens een topic over openen in K&K Dit is hier niet de gepaste plaats. Laatst gewijzigd door De Prof : 1 december 2009 om 21:40. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |||
|
|
[quote]
Citaat:
Dit is geen lapsus meer. Effe herhalen Jij + Hij is stam + T in de tegenwoordige tijd. Ik beweer dat inderdaad omdat er voor iedereen te lezen staat. Citaat:
A propos: met uw truukje van "nu" moet je nog 31 dagen wachten...wedden dat al die blokkertjes dan geen voorbeeld kunnen vinden van hetgeen NU, dat jaar dus, is gebeurd ivm het CM... nog zoiets: Hoflac, nota "VRT en de democratische samenleving", veroordeling van VRT, weigering van verkiezingsreklame in de geschreven pers, enz...was dit jaar Citaat:
Het zal wel aan mij liggen maar van deze zinsconstructie heb ik geen knijt begrepen...santé zou ik zeggen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 december 2009 om 21:47. |
|||
|
|
|
|
|
#112 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Fieseler;4471527]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Je kan toch lezen? Betwijfel ik echt nu hoor 4e keer in politieke programma's op vrt en vtm.
|
|
|
|
|
#115 | ||||
|
|
[quote=Fieseler;4471527]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals bij de VLAAMSE verkiezingen van het jaar 2009 (dit jaar dus) heb ik geen enkele keer gemerkt dat bij verkiezingsdebatten het VB op vrt of vtm (vrt heb ik ze zowat allemaal gezien vtm maar en deel) dat het VB er niet was. Als JIJ dit ontkent door te zeggen dat de vrt nog steeds een CM tegen het VB heeft hiervoor kom dan met cijfers af.
||||
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
|
[[quote]QUOTE=k9;4471618]neen...het was gewoon te genant aan het worden.
Citaat:
Niet alleen is het pathetisch om (sommige) tegenstanders van het VB nu hun CM te zien ontkennen terwijl ze er jarenlang zo fier mee gepraald hebben, het is effenaf genant te moeten vaststellen dat sommige zielen (akkoord: in iedere ideologie heb je de gebruikelijke verloren zielen) zelfs blind durven blijven onder de topzware bewijslast die men geeneens moet opzoeken maar zo voor het grijpen ligt. Ziekelijk wordt het echter als men de fraude blijft ontkennen als de fraudeurs zelf publiekelijk hun misdaad toegeven.
|
|
|
|
#118 | |
|
|
Citaat:
Zoals ik al zei: "Nooit gezegd, maar ik weet dat zal je niet stoppen om te doen also van wel." Hey ik moet de lotto eens gaan voorspellen, was dat maar zo simpel als voorspellen wat VB adeptjes gaan schrijven. Ik zal het nog maar eens herhalen: nope heb ik nooit gezegd puur verzonnen en gelogen van jou. Dus nog eens : Nogmaals bij de VLAAMSE verkiezingen van het jaar 2009 (dit jaar dus) heb ik geen enkele keer gemerkt dat bij verkiezingsdebatten het VB op vrt of vtm (vrt heb ik ze zowat allemaal gezien vtm maar en deel) dat het VB er niet was. Als JIJ dit ontkent door te zeggen dat de vrt nog steeds een CM tegen het VB heeft hiervoor kom dan met cijfers af.
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
De VRT weigerde zich echter bij deze uitspraak neer te leggen en ging in beroep bij de Raad van State, maar kreeg ook daar nul op het rekest. Ook daar luidde het oordeel dat de openbare omroep haar verplichting tot onpartijdigheid niet was nagekomen en de kiezer heeft misleid. “De onpartijdigheidsverplichting bij informatieve programma’s, essentieel vanuit democratisch oogpunt, brengt de verplichting met zich mee, zeker voor een openbare omroep als de VRT, correcte informatie weer te geven, niet ongenuanceerd te berichten en de kiezers niet te misleiden zoals door de kamer werd vastgesteld aangaande de indruk die gewekt werd over de daadwerkelijke inzet van de verkiezingen”, zo staat in het arrest te lezen. De uitspraak toont in ieder geval aan dat de kritiek van onze partij op de partijdigheid van de VRT wel degelijk gegrond was… en nog steeds is. Vandaag geeft overigens niemand minder dan Kris Hoflack, hoofdredacteur duiding van de VRT, zélf toe dat “we het Vlaams Belang duidelijk niet [hebben] behandeld als een andere partij”. (Knack, 23.09.2009) Hoflack was daarmee niet aan zijn proefstuk toe, zoals hij verderop in het interview met Knack zelf aangeeft. In de jaren negentig werd het Vlaams Blok steeds groter en “dat konden we toch niet zomaar laten gebeuren. (…) We moesten iets doen”, aldus de VRT-hoofdredacteur. Dat resulteerde niet alleen in de gekende mediaboycot van het Vlaams Blok/Belang, maar ging nog een flinke stap verder. “Zelfs de problemen die door die partij worden aangekaart, werden aanvankelijk doodgezwegen, uit politieke correctheid”, aldus de letterlijke bekentenis van Hoflack. Naar eigen zeggen heeft hij zelf in ieder geval geen moeite onverlet gelaten om onze partij resoluut van de openbare omroep te weren: “Ik heb vijf jaar geleden, toen ik aan het hoofd van de duidingprogramma’s kwam, ook gedacht: ze komen er niet meer in.” Dat bleek weliswaar net iets te ver gegrepen, wat geenszins betekent dat het Vlaams Belang ondertussen behandeld wordt als andere partijen. “Zo genormaliseerd is onze relatie met het VB niet”, benadrukt Hoflack. En als het van de VRT-hoofdredacteur afhangt, zal dat ook morgen niet het geval zijn. “Bij de kanseliersdebatten zijn we blijkbaar juridisch wat te ver gegaan. (…) We gaan onze houding ten gronde niet aanpassen. Wel moeten we nog voorzichtiger zijn.”, zo luidt het vandaag weinig belovend in De Standaard.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 1 december 2009 om 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|