![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Als dat begin er al is en niemand een ander gaat kloten voor zijn eigen plezier zullen er veel minder frustraties zijn waardoor er veel minder bendes/groepen crimineeltjes zullen zijn die zich willen verzetten tegen wie de orde moet handhaven, want het blijft niet zonder gevolgen. Respect dwingt respect af, frustratie veroorzaakt frustratie, dacht ik toch, of ben ik zo ontzettend mis? De basis ligt -volgens mij- in alle geval bij het consequent handelen rondom criminaliteit op alle niveau's. Niet enkel lastig doen door grafittispuiters op te pakken, maar ook diegene die de leraar fysiek bedreigt of die kerel om de hoek die een handtas stal van een oude dame en als toetje een bank ging overvallen. Mijn idee dus. Misschien helemaal niet wat een ander denkt, maar voor mij is het het toch waard om te overwegen het te realiseren, al is het maar om uit de fouten te leren. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dachteerst toute lezen , euh , dus redeneerde .... stoute
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Schepen
|
Citaat:
streng maar rechtvaardig. alleen....we zullen een pak gevangenissen moeten bijbouwen... indien kinderen zich niet goed gedragen, ouders aanpakken want daar begint alles. ouders leren dat een hoop kinderen hebben en ze niet opvoeden, dat dat een vlieger is die niet meer opgaat. desnoods financieel straffen. ik viseer daarmee trouwens ALLE mensen die in belgië wonen. probleem is dat we met een bende softies zitten die moord en brand schreeuwen wanneer er iemand nog maar 'n hardere aanpak voorstelt! en spijtig genoeg maken zachte heelmeesters écht wel stinkende wonden..... komt er nog bij dat bepaalde bevolkingsgroepen onze zachte aanpak als een zwakte beschouwen....eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat het dat achteraf ook blijkt te zijn.... |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Twee Zwarte Pieten zijn in elkaar geslagen door een groep Marokkanen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...n__.html?p=2,1 Voortaan maar geen Zwarte Pieten gebruiken, maar de multicul-vriendelijke Regenboog Piet. Hoewel een Regenboog Piet zou ook kunnen staan voor een homo Piet.... |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als het verhaal klopt, dan is dit "incident" iets waar ik me wel druk om kan maken, hier gaat het weer om het afwijzen van onze cultuur en wat nog erger is : dit met geweld uiten. Vergeleken daarbij zijn de chocoladeletters moeilijk ernstig te nemen.
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zwarte piet in mekaar slaan, Sinterklaasfeestjes verstoren, zoals op Zurenborg gebeurde kunnen totaal niet, daar moet je jezelf zorgen over maken, niet over schocoladeletters! |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Arabische letters bij Hema? Laten wij dan blote tetten in schocolade verkopen, ook in de Hema! Hoe zou de reactie zijn van moslims?
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vraagraad aan leman
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
Neen.
Hema gaat overstag. http://www.ad.nl/ad/nl/1004/Economie...verkopen.dhtml Maar in België is dit blijkbaar geen issue. http://www.ad.nl/ad/nl/1004/Economie...eletters.dhtml |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Vreemdeling
|
Nogmaals, het gaat me niet om de letter zelf, maar om wat erachter zit. Islamisering, de onwil om te integreren en de tekens van buitenaf die tonen dat ze dat ook werkelijk aanvaarden.
Met een hoop van die prullen samen voelen de moslims zich uiteindelijk machtig, met als gevolg dat ze zich helemaal niet integreren, maar zich in tegendeel extra gaan vasthouden aan hun waarden en normen. En de gevolgen? Tja, kijk eens rond, lees de krant, kom eens buiten, neem eens je voorrang van rechts, laat je vrouw/vriendin/dochter eens alleen over straat lopen, ... |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In werkelijkheid een paard van troje. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik word ook vaak voor racist versleten, enkel en alleen omdat ik oogcontact maak met vreemdelingen. Ik kan toch moeilijk de hele dag naar de grond kijken? Daar krijg ik een stijve nek van. Als we ondertussen ook al een racist en allerhande verwanten zijn als we het hebben over negerinnetetten, negerzoenen, een zwart schaap, roken als een turk, ... dan is het meer dan gewoon erg! Even een vraagje: als een allochtoon een autochtoon een racist noemt is het allemaal logisch en moeten we allemaal schande spreken, maar andersom wordt er gewoon mee gelachen. Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen. Wie kan het me uitleggen? Onze maatschappij en bevolking heeft enorm te lijden onder mensen zoals jij die overal aanstoot aan nemen en vaak geïrriteerd reageren. Er bestaat ook zoiets als actie en reactie, kleine dingen groeien uit tot ergere zaken. Bezint eer ge begint. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik beneen bleekscheet Valt zelfspot ookonder racisme ?? Een (eventuele) racist zietniet altijd blank uit !! Een Afrikaandie een Aziaat uitmaakt voor weetwat !!
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Racisme is in de eerste plaats een marketingtool voor anti-racisten. Als er geen racisten waren zouden anti-racisten ze wel uitvinden. Je kunt er namelijk geld mee verdienen. Het is gewoon business. Al valt wel op dat de meeste personen die aan de anti-racisme-industrie geld verdienen zelf WIT zijn, dat dan weer wel. |
|
|
|
|