Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2009, 19:27   #3721
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Herlees de laatste zin van het artikel eens.
Beter, herlees gans het artikel.

Of nog beter, ik zet het hier nog een keer:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Lees het artikel in een Nederlandse krant.
http://www.nrc.nl/binnenland/article...rder_aanpakken

En het is al helemaal iets anders.

Daarom vroeg ik jou "Vertel eens concreet wat er in het artikel staat; wat zal er veranderen aan het gedoogbeleid."
Citaat:
Zoek de verschillen.

De titel
GVA
"Nederland kondigt ommekeer aan in gedoogbeleid"
NRC
"OM: hennepteelt harder aanpakken"

Besluiten :
GVA
"Ommekeer
Deze beslissing van het Nederlandse openbare ministerie bevestigt de ommekeer die het land maakt in zijn gedoogbeleid. Het werd de afgelopen maanden al moeilijker en moeilijker, vooral voor buitenlanders, om in coffee shops aan cannabis te geraken. "

NRC Handelsblad
"Het landelijk parket en de Nationale Recherche zeggen de internationale hennephandelaren de schijn van onaantastbaarheid te willen ontnemen. Concrete acties zijn niet aangekondigd. "

Waar GVA de ommekeer vandaan haalt blijkt niet uit het artikel; noch uit de aangekondigde plannen. Het is waarschijnlijk een visioen die de journalist kreeg.
@De schoofzak.
Je reageert alweer niet meer.

Laatst gewijzigd door artisjok : 1 december 2009 om 19:27.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 20:23   #3722
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand zegt dat als je aan 60 per uur door een woonwijk raast, je gegarandeerd een kind omver rijdt
niemand zegt dat als je één pint teveel uit hebt, je auto in de prak gereden zal worden;

die geneesheer op het nieuws zei enkel: het risiko om psichotisch te worden, verhoogt met een faktor drie, als je kannabisgebruiker bent.

Dus, ik geef een voorbeeldje: als het risiko voor de gemiddelde Vlaming 1 op 10.000 is, dan wordt dat 3 op 10.000. Dat is een verhoging met 300 prosent, maar toch blijft de kans redelijk klein.

Heb jij een idee hoeveel kans je hebt om hiv op te lopen als je onbeschermde seks hebt met een hiv-besmette persoon ?
Er werd wel al gesteld
"Kannabisgebruikers zijn inderdaad marginalen. Of zoals zulke mensen nu genoemd worden: "loozers".
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2155

Je kan nog altijd corrigeren en vertellen hoe hoog je die kans acht en waarop jij je baseert.
Oud 1 december 2009, 20:55   #3723
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Another inconvenient truth
Oud 1 december 2009, 22:09   #3724
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je noemde hier gisteren iemand "junkje" . Waarom sloeg dit?
Die persoon noemde me "liberaaltje", en ik speelde z'n spelletje mee.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 22:12   #3725
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Die persoon noemde me "liberaaltje", en ik speelde z'n spelletje mee.
Ik dacht ook dat jij een liberaal was; o.a. met je pleidooi voor vrije keuze.
Oud 1 december 2009, 23:15   #3726
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@De schoofzak.
Je reageert alweer niet meer.
Schoofzakkie heeft nog een aantal andere levens, dan om zich bezig te houden met groentes als slecht gekweekte artisjokken ...

allez, wilt ge nu dat ik alle Hollandse gazetten en de offisiële mededelingen van de overheid in Den Haag napluis, om na te kijken wie de 'beste' samenvatting brengt ?

Voor mij zegt de 'teneur' van het artikel genoeg.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 07:01   #3727
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Schoofzakkie heeft nog een aantal andere levens, dan om zich bezig te houden met groentes als slecht gekweekte artisjokken ...
Deze uitspraken zijn nu toch onder je eigen niveau.

Citaat:
allez, wilt ge nu dat ik alle Hollandse gazetten en de offisiële mededelingen van de overheid in Den Haag napluis, om na te kijken wie de 'beste' samenvatting brengt ?
Gewoon een reactie op mijn "zoek de verschillen"
De titel
GVA
"Nederland kondigt ommekeer aan in gedoogbeleid"
NRC
"OM: hennepteelt harder aanpakken"

Besluiten :
GVA
"Ommekeer
Deze beslissing van het Nederlandse openbare ministerie bevestigt de ommekeer die het land maakt in zijn gedoogbeleid. Het werd de afgelopen maanden al moeilijker en moeilijker, vooral voor buitenlanders, om in coffee shops aan cannabis te geraken. "

NRC Handelsblad
"Het landelijk parket en de Nationale Recherche zeggen de internationale hennephandelaren de schijn van onaantastbaarheid te willen ontnemen. Concrete acties zijn niet aangekondigd. "

Waar GVA de ommekeer vandaan haalt blijkt niet uit het artikel; noch uit de aangekondigde plannen. Het is waarschijnlijk een visioen die de journalist kreeg.

Citaat:
Voor mij zegt de 'teneur' van het artikel genoeg.
Daarom vroeg ik
"Vertel eens concreet wat er in het artikel staat; wat zal er veranderen aan het gedoogbeleid."
Oud 2 december 2009, 13:03   #3728
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Vertel eens concreet wat er in het artikel staat; wat zal er veranderen aan het gedoogbeleid."

weinig, simpele zielen kunnen proberen wat angst te verspreiden gesponsord door de farma industrie die hopen natuurlijk nog wat meer mensen hun leven lang medicijnafhankelijk te maken.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 21:07   #3729
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
weinig, simpele zielen kunnen proberen wat angst te verspreiden gesponsord door de farma industrie die hopen natuurlijk nog wat meer mensen hun leven lang medicijnafhankelijk te maken.
Ik vind het wel triestig dat men de teneur van een artikel hier voorstelt als de waarheid over drugsbeleid.

Ik begrijp ook niet waarom een krant als GVA er vanalles bij fantaseert.
Oud 3 december 2009, 21:10   #3730
artisjok
Banneling

Standaard

@yeahbaby.

Sorry; maar ik vind dat dit een job is voor jou.

"Meester, mijn marihuana groeit niet!

Op school leer je heel wat dingen, maar leren hoe je marihuana moet kweken is toch iets speciaals. In de Verenigde Staten heeft een 24-jarige zakenman een school opgericht waarin hij de inwoners leert hoe ze het goedje om medische redenen moeten kweken."
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...1201_Marihuana
Oud 3 december 2009, 22:35   #3731
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
@yeahbaby.

Sorry; maar ik vind dat dit een job is voor jou.

"Meester, mijn marihuana groeit niet!

Op school leer je heel wat dingen, maar leren hoe je marihuana moet kweken is toch iets speciaals. In de Verenigde Staten heeft een 24-jarige zakenman een school opgericht waarin hij de inwoners leert hoe ze het goedje om medische redenen moeten kweken."
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...1201_Marihuana
LOL ja, idd dat zou pas een beroep zijn he ?
Maar kan een ongeschoolde arbeider met een klein spaarboekje zoiets bekomen in BE?
Zoja, sign me up! Maar laat me u wel duidelijk vertellen, ik ben belange niet op het niveau van de erkende zaadbanken die meedoen aan de high life cups.

Maarja, die mannen kunnen selecteren uit honderdtal planten he...
Ik zelf zou nooit boven tien vrouwelijke planten -in bloei- durven gaan.
Momenteel durf ik eigenlijk geen enkel plantje zetten.

Maar onderweg naar mijn werk kom ik ongeloofelijk veel braak veld tegen waar geen kat op durft komen. Ik denk soms stiekem: mmmm zou ik van de lente of zou ik toch maar beter niet? lol
Oud 3 december 2009, 23:20   #3732
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ze mogen hun stuff kennen, maar weten ze ook wat er effectief inzit? Dat kan je niet bepalen met het blote oog.

Ik vermoed dat het legaal maken van zowel soft en harddrugs de beste oplossing is en gecontroleerd moet worden. In de ene plaats wil ik dat als mensen dat gebruiken, ze ook "kwaliteit" krijgen en geen verknipte zooi voor extra profijt voor gangsters. Als het legaal is, is het misschien minder aantrekkelijk maar makkelijker verkrijgbaar. Maar het zal sowieso nooit verdwijnen en altijd verkrijgbaar zijn. Dus kan je misschien beter gaan voor kwaliteit voor de gebruiker en het geld uit het criminele milieu houden
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 23:46   #3733
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Ze mogen hun stuff kennen, maar weten ze ook wat er effectief inzit? Dat kan je niet bepalen met het blote oog.

Ik vermoed dat het legaal maken van zowel soft en harddrugs de beste oplossing is en gecontroleerd moet worden. In de ene plaats wil ik dat als mensen dat gebruiken, ze ook "kwaliteit" krijgen en geen verknipte zooi voor extra profijt voor gangsters. Als het legaal is, is het misschien minder aantrekkelijk maar makkelijker verkrijgbaar. Maar het zal sowieso nooit verdwijnen en altijd verkrijgbaar zijn. Dus kan je misschien beter gaan voor kwaliteit voor de gebruiker en het geld uit het criminele milieu houden
FEIT. God weet welke roemmel ze derbij stampen.
En net daarom beste Zeikstraal: freedom to farm
Dan kunde zo bio gaan als da ge zelf wilt, zal wel met vallen en opstaan zijn in het begin Tenzij je je echt volledig richt op ervaren growlogs en je daar op stort als een moslim op de koran Ge kunt evengoe fleskes voeding uit de growshop pakken.

Als het legaal is, is je spul plots zuiverder?
Think again!
Ze maken onze tabak al ongezonder dan hem natuurlijk van de plant komt.
Gewoon om hem extra verslavend te maken zodat gij zeker een volgend pakske zou kopen.

Daarbovenop, ik betrouw geen commerciële telers met wiet. Spoelen die allemaal wel hun medium uit met water zodat alle voeding (god weet welke) eruit is? Wat als die teler vermitec gebruikt om zijn growruimte zuiver van ongedierte te houden?
Enzovoort...

Fuck die gangsters, idd. Maar 't is ook de gebruiker dat ze blijft voeden he.
Voor hetzelfde geld is den top boven de gangsters wel uw regering of een ander dat den dope in de straten stuurt? Wie weet dat he?

Ik betrouw nix van die zever in andermans handen.
Moest ik terug telen voor mijzelf was het simpel:
Aarde, perliet, guano, bloedmeel, plagron bio supermix, kali (potas) korrels, beendermeel, zeewierkalk.
En nog andere organische roemmel op het schap om te dienen bij tekorten en dan toevoegen door het te laten oplossen in water.
Plantje eerst in zaai en stekgrond, 2weken wortelstim, en klets die grond in en dan knallen met dien banaan.

Das voor mij pas werkelijk bio.
Oud 3 december 2009, 23:57   #3734
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
FEIT. God weet welke roemmel ze derbij stampen.
En net daarom beste Zeikstraal: freedom to farm
Dan kunde zo bio gaan als da ge zelf wilt, zal wel met vallen en opstaan zijn in het begin Tenzij je je echt volledig richt op ervaren growlogs en je daar op stort als een moslim op de koran Ge kunt evengoe fleskes voeding uit de growshop pakken.

Als het legaal is, is je spul plots zuiverder?
Think again!
Ze maken onze tabak al ongezonder dan hem natuurlijk van de plant komt.
Gewoon om hem extra verslavend te maken zodat gij zeker een volgend pakske zou kopen.

Daarbovenop, ik betrouw geen commerciële telers met wiet. Spoelen die allemaal wel hun medium uit met water zodat alle voeding (god weet welke) eruit is? Wat als die teler vermitec gebruikt om zijn growruimte zuiver van ongedierte te houden?
Enzovoort...

Fuck die gangsters, idd. Maar 't is ook de gebruiker dat ze blijft voeden he.
Voor hetzelfde geld is den top boven de gangsters wel uw regering of een ander dat den dope in de straten stuurt? Wie weet dat he?

Ik betrouw nix van die zever in andermans handen.
Moest ik terug telen voor mijzelf was het simpel:
Aarde, perliet, guano, bloedmeel, plagron bio supermix, kali (potas) korrels, beendermeel, zeewierkalk.
En nog andere organische roemmel op het schap om te dienen bij tekorten en dan toevoegen door het te laten oplossen in water.
Plantje eerst in zaai en stekgrond, 2weken wortelstim, en klets die grond in en dan knallen met dien banaan.

Das voor mij pas werkelijk bio.
Daarom zei ik ook gecontroleerd, door de overheid en niet door commercanten zoals in nl die hun weed chemisch besproeien voor meer thc oid. Of het volk word geschoold door mannen als u om het zelf te doen.
Had het ook voornameijk op harddrugs en wat voor brol ze daar wel niet inkappen en het word toch geslikt, gesnoven.
Oud 4 december 2009, 00:21   #3735
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Daarom zei ik ook gecontroleerd, door de overheid en niet door commercanten zoals in nl die hun weed chemisch besproeien voor meer thc oid. Of het volk word geschoold door mannen als u om het zelf te doen.
Ach, ik ken de basis, heb wat gespeeld met voeding en zat op zulke fora een lange tijd. Voor mij ging dat niet alleen om het eindresultaat, maar om de hele cyclus. Op zich 't is niet moeilijk. Maar om uw marchandise tot de maximum van zijn potentie te krijgen is er wel meer nodig dan "basics".

Persoonlijk zie ik mezelf in België nog geen cursus geven. Maar op fora waren er wel die dat deden heel af en toe. Die mannen stonden echter wel honderdtal teelten voor op mij.
En om mezelf veel wettelijke ellende te besparen en buiten de picture te blijven, zal ik daar zowiezo niet aan bijdragen.

Citaat:
Had het ook voornameijk op harddrugs en wat voor brol ze daar wel niet inkappen en het word toch geslikt, gesnoven.
En daarom moet er aanbod komen ?
Ik denk dat de legale hard drugs nog veel gebruikers zal teleurstellen en dan gaan ze zich toch maar tot het illegale richten.
Ik zie eigenlijk nog niet direct een land met een mdma shop etc
Hoeft voor mij ook niet, ik wil het gemakkelijkste van het gemakkelijkste beleid dat er is: freedom to farm (binnen de lijnen van eigen gebruik)

Dat is op 123 startklaar zonder teveel boeh of ba. De homegrower moet zijne plan maar trekken, hij mag het gewoon. De wet blijft daar vanaf maar treedt op bij overlast en verzwarende omstandigheden.

Geen gedoogbeleid, gewoon legaal groeien wat U zelf verkiest.
Is dat nu werkelijk zoveel gevraagd my dear BE?
Oud 4 december 2009, 00:32   #3736
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, ik ken de basis, heb wat gespeeld met voeding en zat op zulke fora een lange tijd. Voor mij ging dat niet alleen om het eindresultaat, maar om de hele cyclus. Op zich 't is niet moeilijk. Maar om uw marchandise tot de maximum van zijn potentie te krijgen is er wel meer nodig dan "basics".

Persoonlijk zie ik mezelf in België nog geen cursus geven. Maar op fora waren er wel die dat deden heel af en toe. Die mannen stonden echter wel honderdtal teelten voor op mij.
En om mezelf veel wettelijke ellende te besparen en buiten de picture te blijven, zal ik daar zowiezo niet aan bijdragen.

En daarom moet er aanbod komen ?
Ik denk dat de legale hard drugs nog veel gebruikers zal teleurstellen en dan gaan ze zich toch maar tot het illegale richten.
Ik zie eigenlijk nog niet direct een land met een mdma shop etc
Hoeft voor mij ook niet, ik wil het gemakkelijkste van het gemakkelijkste beleid dat er is: freedom to farm (binnen de lijnen van eigen gebruik)

Dat is op 123 startklaar zonder teveel boeh of ba. De homegrower moet zijne plan maar trekken, hij mag het gewoon. De wet blijft daar vanaf maar treedt op bij overlast en verzwarende omstandigheden.

Geen gedoogbeleid, gewoon legaal groeien wat U zelf verkiest.
Is dat nu werkelijk zoveel gevraagd my dear BE?
Aanbod is er sowieso. In elke disco wel te verkrijgen. Dus liever "zuivere" coke bvb dan er wat tandartsverdoving er bij gekapt bvb want dat is nog ongezonder dan het al is. Een perfecte oplossing hiervoor bestaat niet echt denk ik. Maar sinds het toch een probleem is, kan het evengoed later je kind zijn die troep voorgeschoteld krijgt
Oud 4 december 2009, 00:48   #3737
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Aanbod is groepsgebonden.
Waarom denkte dak mijn dochter liever op het platteland opvoed dan in een grootstad?
Wat stelt gij dan voor? Dat de discotheken mdma en coke mogen verkopen zolang ze maar gecontroleerd is door een overheid?

Ik denk dat dat tientallen bruggen te ver zijn man.
En ik mag dan wel gespeeld hebben met hard vroeger in mijne jongere tijd, ik kan u verzekeren dat ik er alles aan zal doen mijn dochter van die rommel te weerhouden.

Neem nu cocaïne? Hebt gij ooit iemand geweten dat het bij één lijn hield?
"SWIM" ging op zijn 19 jaar alleen wonen met een kameraad. SWIM kende deze kameraad niet zo goed eigenlijk, paar keer gezien en goed aan de praat telkens geraakt. SWIM kwam tot de conclussie dat zijn kameraad een passie voor coke handhaafde en zijn uren als garçon en daarbuiten niet meer aankon zonder coke. Kameraad had telkens moeite met huur te hoesten.
Ondertussen was SWIM al duchtig mee aan de coke gaan hangen, zo leuk, geen probleem, alles de max.
SWIM en kameraad konde beide plots de huur niet meer betalen.
SWIM dan toch maar terug bij mama en papa gaan wonen. Mama en papa wisten van niets. Zoonlief is plots zo gewelddadig en afgesloten, zoonlief loopt maar met twee gedachten in het hoofd: coke of zelfmoord.
Zoonlief heeft meer dan een half jaar moeten recupereren van paar maandjes afgezonderd in handen van goeie coke. Stel U eens voor dat zoonlief coke kon halen achter de hoek?

Moet er aanbod zijn? neen!
Hetzelfde voor de alcoholieker die geheelonthouder wenst te worden, moet die eerst al dien drank passeren voor hij eindelijk aan de voedingswaren komt?
Voor mijn parten mag hard drugs gerust wat harder aangepakt worden inclusief in de preventie ervan. Want de huidige preventiecampagnes raken weinig jeugd.

Stick to nature. En zelfs veel van de natuur is en blijft puur vergif.
Oud 4 december 2009, 01:13   #3738
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Aanbod is groepsgebonden.
Waarom denkte dak mijn dochter liever op het platteland opvoed dan in een grootstad?
Wat stelt gij dan voor? Dat de discotheken mdma en coke mogen verkopen zolang ze maar gecontroleerd is door een overheid?

Ik denk dat dat tientallen bruggen te ver zijn man.
En ik mag dan wel gespeeld hebben met hard vroeger in mijne jongere tijd, ik kan u verzekeren dat ik er alles aan zal doen mijn dochter van die rommel te weerhouden.

Neem nu cocaïne? Hebt gij ooit iemand geweten dat het bij één lijn hield?
"SWIM" ging op zijn 19 jaar alleen wonen met een kameraad. SWIM kende deze kameraad niet zo goed eigenlijk, paar keer gezien en goed aan de praat telkens geraakt. SWIM kwam tot de conclussie dat zijn kameraad een passie voor coke handhaafde en zijn uren als garçon en daarbuiten niet meer aankon zonder coke. Kameraad had telkens moeite met huur te hoesten.
Ondertussen was SWIM al duchtig mee aan de coke gaan hangen, zo leuk, geen probleem, alles de max.
SWIM en kameraad konde beide plots de huur niet meer betalen.
SWIM dan toch maar terug bij mama en papa gaan wonen. Mama en papa wisten van niets. Zoonlief is plots zo gewelddadig en afgesloten, zoonlief loopt maar met twee gedachten in het hoofd: coke of zelfmoord.
Zoonlief heeft meer dan een half jaar moeten recupereren van paar maandjes afgezonderd in handen van goeie coke. Stel U eens voor dat zoonlief coke kon halen achter de hoek?

Moet er aanbod zijn? neen!
Hetzelfde voor de alcoholieker die geheelonthouder wenst te worden, moet die eerst al dien drank passeren voor hij eindelijk aan de voedingswaren komt?
Voor mijn parten mag hard drugs gerust wat harder aangepakt worden inclusief in de preventie ervan. Want de huidige preventiecampagnes raken weinig jeugd.

Stick to nature. En zelfs veel van de natuur is en blijft puur vergif.
Een overheidsappotheek. Ik weet het niet. Akkoord met harder aangepakt worden, helaas is dat in realiteit niet zo. Ook omdat het illegaal is, trekt het misschien meer de jeugd aan. Elke pro heeft zen contra hier in. Er is geen deftige oplossing en ze zullen er sowieso in mee contact komen, hoe goed je zo ook beschermt. Maar ja idd, het is miss t best dat het illegaal blijft
Oud 4 december 2009, 01:21   #3739
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een overheidsappotheek. Ik weet het niet. Akkoord met harder aangepakt worden, helaas is dat in realiteit niet zo. Ook omdat het illegaal is, trekt het misschien meer de jeugd aan. Elke pro heeft zen contra hier in. Er is geen deftige oplossing en ze zullen er sowieso in mee contact komen, hoe goed je zo ook beschermt. Maar ja idd, het is miss t best dat het illegaal blijft
Helaas is het zo he Dat ze daar zowiezo wel met te maken gaan hebben of eens oog op kunnen werpen. Die mogelijkheid is er altijd.
Maar de mogelijkheid is aanzienlijk beperkter wanneer er geen aanbod is.

Hard drugs is niet hard drugs zonder reden. De aanbieding ervan kan werkelijk tot veel ontspoord gedrag leiden hoor man. Ik denk dat het zuivere ervan nog niet zal baten in sommige verziekte geesten.

Voor mijn parten he, wilt ge zuivere coke? Doe een reis naar Colombia!
Wilt ge goed gebrouwde ayahuasca? Zoekt een ayahuasquerros in latijns Amerika.
OF maakt het zelf voor uzelf en zet geen ander aan.
Aanbod verlaagt de drempel tot gebruik. Just of just?
Oud 4 december 2009, 01:35   #3740
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Helaas is het zo he Dat ze daar zowiezo wel met te maken gaan hebben of eens oog op kunnen werpen. Die mogelijkheid is er altijd.
Maar de mogelijkheid is aanzienlijk beperkter wanneer er geen aanbod is.

Hard drugs is niet hard drugs zonder reden. De aanbieding ervan kan werkelijk tot veel ontspoord gedrag leiden hoor man. Ik denk dat het zuivere ervan nog niet zal baten in sommige verziekte geesten.

Voor mijn parten he, wilt ge zuivere coke? Doe een reis naar Colombia!
Wilt ge goed gebrouwde ayahuasca? Zoekt een ayahuasquerros in latijns Amerika.
OF maakt het zelf voor uzelf en zet geen ander aan.
Aanbod verlaagt de drempel tot gebruik. Just of just?
Dat verlaagd de drempel, das just :d
In mijn ogen is alcohol ook hard drugs, doch ook vrij verkrijgbaar. Ontsporen is persoonsafhankelijk, illegaal of niet. Of het een meer ontspoorbaar is dan het ander zou ik eigenlijk niet zo weten. Overdaad schaad. Ongezonder wellicht. Maar goed, we houden het op illegaal. Betere educatie op de gevolgen en taboe doorbreken en harder aanpakken. Maar ja
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be