![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kan u terrorsime begrijpen? Als u zich bedreigt voelt, een soort van wanhoopspoging? En dan heb ik het niet enkel over de suicide bomber of whatever maar de ideologie er achter?
En, werkt de opzet? Ik denk dat ze wel wisten dat Amerika graag oorlogje speelt, mede door de oorlog zitten ze nu diep in de stront. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Het is al zeer moeilijk om de grens te trekken tussen terrorisme en vrijheidsstrijders. Het is mijn inziens beter om te spreken van de bereidheid tot een gewapende strijd en de mate waarin men bereid is om neutrale mensen, gebouwen en gemeenschappen daarbij te betrekken.
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sarajewo 1914 heeft alleszins gewerkt : de Oostenrijks-Hongaarse dubbelmonarchie is na een wereldoorlogje verdwenen.
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() De moslimterroristen die een aanslag pleegden op de trein Moskou-sint-Petersburg (willen een islamitische staat) hebben alvast hun inpiratie gehaald uit hun handleiding: de koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Awel, in de koran staat hoe je treinen opblaast in Rusland.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jahmaar, het blijft niet met 1, die mannen hebben nooit genoeg eh!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt de koran waarschijnlijk al vaak gelezen - Vindt U het ook zo'n inspirerend boek?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft u zich nooit afgevraagd hoe in godsnaam enkele Tsjetsjenen aan een aantal kilo TNT geraakt zijn? Of hoe ze überhaupt 1500 km (+-afstand Grozny tot Moscow) door Rusland kunnen reizen zonder ook maar 1 keer gecontroleerd te worden door 1 of andere politieman? Die kans is virtueel onbestaande. Bent u bereid om de wereld vanuit een ander oogpunt gade te slaan, of geraakt uw brein niet voorbij het terrorismeparadigma? http://www.youtube.com/watch?v=RxixdF2Mjlg BBC Documentaire: The smell of paradise. Laat uw wereldbeeld daveren op haar grondvesten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onzin. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom mister oogklep, laat maar lekker vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ah tiens, volgens mij heeft combat 18 die aanslag ook opgeëist (geen idee of ze er ook effectief achter zaten)
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Mijn rieken was een antwoord op t rieken van "kgeefgenefok". Waarom niet hem/haar in eerste instantie gevraagd het één en ander aan te tonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Die reportage in het geheel niet bekeken zelfs. Op het moment dat er iemand over psy ops en dat soort dingen begint te leuteren, haak ik doorgaans al af. Toegegeven, psy ops, nieuwe wereldorde, samenzweringstheorieën, de x-files en dergelijke zijn erg leuk om over te lezen en te kijken, maar daar blijft het dan ook wel bij.
|
![]() |
![]() |