![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik ik maar de werkgevers wil graag zeker zijn dat wanneer ze een professional ergens voor betalen die persoon dit ook is;dat doelgroepen zwak staan op de arbeidsmarkt heeft alles te maken met o. a opvoeding, kennis en attitude van ouders zelf, maar natuurlijk is ook dit de schuld van die "witten" zeker? |
|
|
|
|
|
|
#922 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#923 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
2) De simpele verkavelingsvlaming gaat niet over deze benoemingen. Heel simpel de feiten vaststellen dus. |
||
|
|
|
|
|
#924 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#925 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#926 |
|
Schepen
|
en nog wat, beste eberhard: jouw corrupte vlaamse verkavelaarshazen-obsessie komt op wankele pootjes te staan.....de witte middenklassemens is voor jou zonder enige twijfel dé reden van alle miserie in dit land en waarschijnlijk ook in alle landen waarin ze leven. hoe komt het dan dat in de lijst van corrupte landen nieuw-zeeland als properste eruit komt? is dat geen land met een massa europese witte middenklasse-migranten?
|
|
|
|
|
|
#927 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#928 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom Belgie superieur is:
![]() Vercauteren HLN: "Alex Vercauteren, de man die de opdracht gaf om veearts-keurder Karel Van Noppen te vermoorden, heeft vandaag de gevangenis mogen verlaten. Vercauteren werd in 2002 veroordeeld tot levenslang. Weekends thuis Gisteren besliste de strafuitvoeringsrechtbank dat Vercauteren overdag de gevangenis mag verlaten om te gaan werken. Hij moet op weekdagen wel nog in zijn cel slapen, maar de weekends mag hij thuis doorbrengen." De laatste blanke moet nu ook worden vrijgelaten blijkbaar. Grappig. |
|
|
|
|
|
#929 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#930 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat wat je wilt zeggen? |
|
|
|
|
|
|
#931 |
|
Staatssecretaris
|
Het Westen is haar superioriteitspiek allang voorbij. Niets anders dan dim people.
|
|
|
|
|
|
#932 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#933 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik snap niet dat dit zo maar kan dat zulk uitschot nu al de gevangenis mag verlaten.
Weliswaar om te werken, maar dan nog. |
|
|
|
|
|
#934 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat dit kan is zo fout als wat, maar dat verklaart jou gefixeerdheid niet op mensen met een witte kleur, omgekeerd heet discriminatie en rascisme!
|
|
|
|
|
|
#935 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovengenoemde meneer is wit. Zijn rechters die deze man weer op ons afsturen (met diploma Alice) zijn wit. En de politici die uiteindelijk over deze straffeloze samenleving gaan zijn..... ook wit. Droog vaststellen noem ik dat. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 december 2009 om 01:08. |
|
|
|
|
|
|
#936 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#937 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#938 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind ook dat het Belgisch gerecht blundert, regelmatig zelfs, maar dat heeft alles met macht en niets met kleur te maken, evenmin verklaart dit straatcriminaliteit, jij doet net alsof die jongeren geuzen zijn vol verzet tegen de "witte overheersing" van machthebbers, wat me toch sterk doet vermoeden dat je zelf tot een andere groep dan "wit" behoort, en om die reden steeds "witten" als oorzaak van alles wat mis gaat aanwijst. De vaststelling dat vooral jonge Marokkanen actief zijn in straatgeweld en overlast is ook een droge vaststelling,geen enkele discussie hierover lukt met jou, je begint direct over de "witte bovenklasse" en hun ( toekomstige) "carriere" als rapper. Je lijkt vooral een probleem te hebben met de kleur van justitie, dat stel ik ook droog vast! |
|
|
|
|
|
|
#939 | |
|
Minister
|
"De Blanke Man" categorie fungeert in de diverse onderkrochten van het marxisme als bepalend voor van alles en nog wat.
Zelfs climaatsceptici worden onschadelijk gemaakt met de vastelling dat het gaat om 'banke mannen'. Onzin? Het stond op KennisLink, een overheidssite met juiste feiten over van alles en nog wat voor scholieren. (wat er is zoveel onzin op het internet te vinden) Dat is hier te vinden: Over Kennislink De webpage waar ik op doel is inmiddels verdwenen maar een screenshot is er nog wel van: Blanke mannen zijn niet bang Citaat:
Kennislink ontdekt: klimaatsceptici zijn blank! |
|
|
|
|
|
|
#940 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Even een opmerking: Verander het woodje "wit" in jouw gehele betoog door "zwart" en je krijgt hier rellen. "Dat heeft niets met zwart zijn te maken", zouden de linksen hierop vollop gaan schreeuwen en zo een volledige discussie gebaseerd op feiten weeral volledig de grond in boren Triest want zo zal men nooit constructieve oplossingen vinden. Laatst gewijzigd door Mcnab : 3 december 2009 om 12:29. |
|
|
|
|