![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat een berichtje was geweest wat hier in één of ander obscuur Vlaams Blokkrantje was verschenen, zou ik daaraan hebben durven twijfelen. In dit geval is het echter wereldwijd in de pers verschenen en is er internationaal protest gekomen tegen deze doodstraf. Voor mij is dat afdoende bewezen. Maar als jij onweerlegbare bewijzen van het tegendeel kan voorleggen, ben ik natuurlijk bereid mijn mening te herzien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je herinnert je dus nog dat ik samen met Flanelcondoom jouw dubbelnick met de avatar van CD&V heb aangepakt toen we merkten dat jij Averroes/Rmimzaa was. ![]() Flanel is trouwens permanent verbannen, als ik hem was zou ik ook verbannen moeten zijn. Citaat:
Citaat:
Je verkoopt exact dezelfde fundamentalistische onzin, je gebruikt je smileys op dezelfde manier, je maakt exact dezelfde taalfouten en schrijffouten, je discussiestijl is net hetzelfde.... En ga gerust klagen bij de moderatie. Als jij gelijk hebt moet ik ook permanent verbannen worden. Veel succes! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iran ligt met ELK land in ruzie, Moslim landen incluis! Iran zijn aanhangers van het Sjiitisme, Saudi Arabie van het wahabisme zodus landen met een extreme kijk op de Islam (de islam word als excuus misbruikt om het volk te onderdrukken) In vele moslim landen word homosexualiteit getolereerd. En inderdaad Islam is tegen homosexualiteit net zoals het christendom en het jodendom dat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...aaah is't waar, heb jij samen met Flanel een 'dubbelnick' proberen ontmaskeren en aan de kaak stellen - valt me tegen van flanelle, had nooit gedacht dat hij zo hypocriet was - aangezien hijzelf een dubbelnicker was - en dan nog 1 met totáál tegengestelde mening als waarmee hij terug kwam. Zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen, je denkt dat iemand integer is...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Lollig zullen ze dat zeker niet gevonden hebben. Maar zij kenden de regels en wisten dat het overtreden ervan gevolgen zou hebben. Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. Ik keur dat zeker niet goed, maar als je de wet overtreedt moet je nadien niet komen janken omdat je daarvoor gestraft wordt. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 december 2009 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() --------
Laatst gewijzigd door porpo : 3 december 2009 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet psychisch gestoord om me bezig te houden met jouw zaken, dus hou gewoon op met die onzin, dan is het al goed.
Laatst gewijzigd door porpo : 3 december 2009 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.gonomad.com/market/0807/gay-travels.html Hij zegt er wel bij dat zolang het niet 'politiek' word, het getolereerd word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou versteld staan, maar alla, heeft niks met 'homoseksualiteit en islam' te maken.
...alhoewel...islam... Vraag het hem anders zelf eens, je kent hem precies goed.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Raf zei, is dit wereldwijd bekend. Bovendien is homoseksualiteit overal strafbaar waar de sharia actief is. Vrijwel de gehele Islamitische wereld, met bijv. Turkije als uitzondering. De vraag is hoe lang dit land nog haar verlichte status kan ophouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |