![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ieder (behalve jij natuurlijk) mens weet dat de sterktes van de democratie ook de zwakke punten ervan zijn, wat dus misbruik van het systeem poepsimpel maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k nochtans ni gedrukt. di mods kunnen ook niks verdrage. Maar ja nu kan'm gaan wandele als hij zich verveelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen las ik over de minderheden problematiek van Koreanen in Japan, wat doet denken aan de onderhavige discussie hier te lande en prachtig vergelijkingsmateriaal oplevert. Ik zal je advies om geen historisch onderzoek te doen dus niet opvolgen, ik ben geen plebs. Eerder lijkt alsof het realisteitsgehalte bij de mensen op dit forum niet van die aard is dat zij kunnen praten over hun historische rol als handenafhakkers of willen nadenken over het feit dat door hun racisme 50% van de Belgische joden werd afgemaakt in 1940-45. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 december 2009 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu je toch bezig bent, denk eens na over het democratisch gehalte wereldwijd voor vrouwen, die vaak minder zijn dan een meubel en ook overeenkomstig behandeld worden, voor je komt zeuren over handenafhakkers,of racisten die verantwoordelijk zouden zijn voor de uitroeiing van Joodse burgers, je bent nog maar een seconde hier terug en de beledigingen beginnen alweer! Benieuwd hoelang het duurt voor je weer mag verdwijnen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/...kettingbotsing Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 december 2009 om 15:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Overal in Europa wonen de Joden in stationsbuurten zodat ze "snel" kunnen vertrekken. Recent ging er een nieuwe synagoge open in een antwerpse randgemeente, aan de buitenzijde kan je haas niet zien dat het hier om een
synagoge gaat, heel discreet staat er enkel een davidster op de deurklink of zo... Dat we slecht met minderheden kunnen omgaan is wel duidelijk.... & nochtans de steden met de meeste diversiteit in de wereld zijn voor New York : Amsterdam en Antwerpen.. dus doen we het blijkbaar nog niet zo slecht. Over het moslimterrorisme en de bestrijding ervan : het is helaas zo dat de meeste slachtoffers in deze strijd moslims zijn die door andere moslims gedood worden (slechte moslims die goede doden ?) Indien Ngo's in Afghanistan scholen en hospitalen konden bouwen zonder bescherming van legers nodig te hebben zouden er geen problemen zijn.
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch raar dat net na toelating van talloze grote groepen moslims in onze samenleving (naast talrijke andere 'ongemakken'...) o.a. ook het antisemitisme, het aantal aanslagen en pesterijen op joden, zit toe te noemen.
Zijn moslims de joden van vandaag ? http://www.weerwoord.nl/weerwoord/vi...9e30be7bb4070c
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Men voert een genocidale oorlog in Afghanistan.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
de realiteit is exclusief van en voor het plebs...en daar hoor jij niet bij.......hahaha...you funny boy! hou je maar bezig met de koreanen in japan en de heroinehandel in afghanistan, ik zal er wel mee voor zorgen dat onze democratie een kansje maakt in de toekomst door stevig met mijn beide voeten op de grond van diezelfde realiteit te blijven staan. spijtig dat je nog niet ontdekt hebt dat je het hier en nu niét in geschiedenisboeken zult vinden en dat jezelf wentelen in de miserie uit het verleden niet bewijst dat je zult leren uit je fouten wat wil zeggen dat zo'n gedrag géén zoden aan de hedendaagse dijk gaat brengen. FYI ik ben afstammeling van een familie van pro-joodse verzetstrijders in de oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Schepen
|
![]() [quote=Egmond Codfried;4458679]De harteloosheid die u hier etaleert is zo typisch voor de gemiddelde, albino, witte in het beschaafde Europa. Men maakt een probleem van zaken die geen probleem zijn of hoeven te zijn.
Suriname wordt vandaag onder de voet gelopen door zogenaamde 'stagiares,'spionnen als je mij vraagt; witte jongen en meisjes die ook woningen onttrekken aan de krappe markt, maar niemand die ze een haarbreed in de weg legt of onheus bejegent. De Europese wetten en rechtbanken zijn meer dan capabel om misdaad te beteugelen. Moeten wij nu ook kledingsvoorschriften gaan uitvaardigen tegen moslims? U doet mij denken aan dat Spaanse teef hier die onlangs een late miskraam kreeg, als gevolg van haar slechte karma, vanwege het schaamteloos bespioneren en roddelen over de argeloze bezoekers in de bibliotheek. Het is zo vreemd dat vrouwen die bekend zijn met discriminatie vanwege sexe of geaardheid toch zo onbarmhartig reageren op zwarten en moslims. Al deze haat tegenover mensen die jou, alice geen haar hebben gekrenkt komt beslist terug in de vorm van baarmoederhalskanker met uitzaaiingen naar de lever en de botten wat leidt tot een bijzonder pijnlijke en vernederende dood. Waarom denk je dat er zoveel kanker is in beschaafd Europa, lieverd?[/QUOTE] wow, wat ben jij een verachtelijke figuur. ik dacht niet dat je nog lager kon vallen; ik was dus overduidelijk verkeerd. voor iemand die bekend is met discriminatie vanwege huidskleur toch zo onbarmhartig reageren op vrouwen. al deze haat tegenover mensen die jou, codfried geen haar hebben gekrenkt komt beslist terug. in tegenstelling tot jou ga ik me niét uitspreken over de gepaste straf voor zo'n gedrag want ik wens jou geen ongeluk toe, enkel een hart en wat empathie.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
dat jij alice op deze manier aanpakt vind ik vreselijk, laag-bij-de-grond, onmenselijk, getuigend van absoluut géén opvoeding en weinig verstand. volgens mij heeft jouw dikke nek de zuurstoftoevoer naar je hersenen afgesloten; da's de enige reden waarom iemand zoiets zou zeggen tegen een andere mens. alice, vermits deze eikel zich nooit ofte nimmer zal excuseren wegens te groot ego en lijdt aan een VRESELIJKE graad van self-importance wil ik je gewoon laten weten dat de mening van onmensen als codfried niet belangrijk is en je er even aan herinneren dat er zoiets als karma bestaat. xo alice hopelijk bannen ze jou codfried; één woord voor wezens als jezelf: vile. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik vond jou al een vreselijke figuur maar kon ermee leven omdat ook jij het met je beperkingen moet zien te rooien in dit harde leven en dat je evenveel recht hebt op je visies als 'n ander maar dat begrip is omgeslagen in absolute woede wanneer ik jouw persoonlijke aanval op alice onder ogen kreeg. sicko! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Carolus, mensen zoals Edmond lijden aan iets wat veel erger is dan kanker, een permanent slecht karakter, de kans om daarvan te genezen is in zijn geval nul, dus sta ik er veel beter voor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u zegt over de orthodoxe joden klopt grotendeels. Maar hou dan even rekening met het feit dat de joden zich nooit agressief tegenover de autochtone bevolking gedragen hebben. Zij leven en werken hier als alle burgers. Zij hebben hun eigen tradities en klederdracht maar onderhouden die zonder anderen te hinderen. Moslims daarentegen tonen weinig respect voor onze levensstijl. Zij zijn hier gekomen om een beter (vnl materieel beter) leven te kunnen leiden. Maar nooit hebben ze laten merken dat ze tevreden zijn dat dit hen ook werkelijk lukt. Integendeel, hun eisen lopen hoe langer hoe meer de spuigaten uit. Het feit dat ze zelfs wensen dat de sharia in Europa geduld wordt, doet mij huiveren.
![]() |