Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2009, 08:09   #41
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
En zover ik weet hebben de Marokkanen geen staatsgreep gepleegd, dus waar komt de gedachte vandaan dat zij maar hun gang kunnen gaan?[/b]
ipv met je neus in geschiedenisboeken te zitten, zou je beter 's buitenkomen en nota nemen van de realiteit.

ieder (behalve jij natuurlijk) mens weet dat de sterktes van de democratie ook de zwakke punten ervan zijn, wat dus misbruik van het systeem poepsimpel maakt.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 17:06   #42
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
ipv met je neus in geschiedenisboeken te zitten, zou je beter 's buitenkomen en nota nemen van de realiteit.

ieder (behalve jij natuurlijk) mens weet dat de sterktes van de democratie ook de zwakke punten ervan zijn, wat dus misbruik van het systeem poepsimpel maakt.
Hij zal je niet meer kunnen antwoorden.

'k nochtans ni gedrukt.

di mods kunnen ook niks verdrage.
Maar ja nu kan'm gaan wandele als hij zich verveelt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 09:18   #43
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

'k nochtans ni gedrukt.

idd, had ik niet gezien!
kan niet zeggen dat ik het albino-gemem ga missen....
Oud 4 december 2009, 15:13   #44
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
ipv met je neus in geschiedenisboeken te zitten, zou je beter 's buitenkomen en nota nemen van de realiteit. Ieder (behalve jij natuurlijk) mens weet dat de sterktes van de democratie ook de zwakke punten ervan zijn, wat dus misbruik van het systeem poepsimpel maakt.
Van mijn kant wil ik graag nadenken over het democratische gehalte van Nederland. Nu zijn er plannen om de genocidale campagne/drugshandel bevorderende campagne in Afghanistan te verlengen en kijk hoe democratisch men te werk gaat. De oorspronkelijke toestemming werd afgedwongen met en vreemde 'mist' ergens op de rijksweg, langs een militair oefenterrein, waardoor er een verschrikkelijke verkeerschaos ontstond.

Ondertussen las ik over de minderheden problematiek van Koreanen in Japan, wat doet denken aan de onderhavige discussie hier te lande en prachtig vergelijkingsmateriaal oplevert. Ik zal je advies om geen historisch onderzoek te doen dus niet opvolgen, ik ben geen plebs.

Eerder lijkt alsof het realisteitsgehalte bij de mensen op dit forum niet van die aard is dat zij kunnen praten over hun historische rol als handenafhakkers of willen nadenken over het feit dat door hun racisme 50% van de Belgische joden werd afgemaakt in 1940-45.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 december 2009 om 15:35.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 15:27   #45
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van mijn kant wil ik graag nadenken over het democratische gehalte van Nederland. Nu zijn er plannen om de genocidale campagne/drugshandel bevorderende campagne in Afghanistan te verlengen en kijk hoe democratisch men te werk gaat. De oorspronkelijke toestemming werd afgedwongen met en vreemde 'mist' ergens op de rijksweg, langs een militair oefenterrein, waardoor er en verschrikkelijke verkeerschaos ontstond.

Ondertussen las ik over de minderheden problematiek van Koreanen in Japan, wat doet denken aan de onderhavige discussie hier te lande en prachtig vergelijkingsmateriaal oplevert. Ik zal je advies om geen historisch onderzoek te doen dus niet opvolgen, ik ben geen plebs.

Eerder lijkt alsof het realisteits gehalte bij de mensen op dit forum niet van die aard is dat zij kunnen praten over hun historische rol als handenafhakkers of willen nadenken over het feit dat door hun racisme 50% van de Belgische joden werd afgemaakt in 1940-45.
Denk liever eens na over het democratisch gehalte van Afrika, waar onvoldoende medische zorg is voor het overgrote gedeelte van de bevolking met hoog kindersterfte tot gevolg, waar wie arm is geen onderwijs krijgt,waar hele dorpen zijn uitgemoord door andere Afrikanen, waar kindsoldaten worden opgeleid, vrouwen massaal verkracht worden...

En nu je toch bezig bent, denk eens na over het democratisch gehalte wereldwijd voor vrouwen, die vaak minder zijn dan een meubel en ook overeenkomstig behandeld worden, voor je komt zeuren over handenafhakkers,of racisten die verantwoordelijk zouden zijn voor de uitroeiing van Joodse burgers, je bent nog maar een seconde hier terug en de beledigingen beginnen alweer! Benieuwd hoelang het duurt voor je weer mag verdwijnen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 15:36   #46
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Denk liever eens na over het democratisch gehalte van Afrika, waar onvoldoende medische zorg is voor het overgrote gedeelte van de bevolking met hoog kindersterfte tot gevolg, waar wie arm is geen onderwijs krijgt,waar hele dorpen zijn uitgemoord door andere Afrikanen, waar kindsoldaten worden opgeleid, vrouwen massaal verkracht worden...

En nu je toch bezig bent, denk eens na over het democratisch gehalte wereldwijd voor vrouwen, die vaak minder zijn dan een meubel en ook overeenkomstig behandeld worden, voor je komt zeuren over handenafhakkers,of racisten die verantwoordelijk zouden zijn voor de uitroeiing van Joodse burgers, je bent nog maar een seconde hier terug en de beledigingen beginnen alweer! Benieuwd hoelang het duurt voor je weer mag verdwijnen!
Lieverd, ik baseer mij op bronnen. Hoe zit het met jou? Overigens, let op mijn nieuwe draad over ontwikkelingshulp.

Citaat:
Rookpotten mogelijk medeoorzaak kettingbotsing
ANP op 19 januari '06, 08:50, bijgewerkt 25 januari '06, 14:34
Ligt hier de reden waarom men toestemde in de Afghanistan missie?

http://www.volkskrant.nl/binnenland/...kettingbotsing

Citaat:
Zo ongeveer moet het gegaan zijn in de avond van 18 januari 2006, toen bij Assen 68 auto’s op elkaar botsten als gevolg van plotselinge dichte mist. De ‘mist’, bleek later, was veroorzaakt door rookpotten, die waren afgestoken op een nabijgelegen militair oefenterrein. De wind had de rook de A28 opgeblazen, met desastreuze gevolgen.
http://www.volkskrant.nl/multimedia/...op_de_autobaan

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 december 2009 om 15:42.
Oud 4 december 2009, 15:56   #47
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Overal in Europa wonen de Joden in stationsbuurten zodat ze "snel" kunnen vertrekken. Recent ging er een nieuwe synagoge open in een antwerpse randgemeente, aan de buitenzijde kan je haas niet zien dat het hier om een
synagoge gaat, heel discreet staat er enkel een davidster op de deurklink of zo...

Dat we slecht met minderheden kunnen omgaan is wel duidelijk....
& nochtans de steden met de meeste diversiteit in de wereld zijn voor New York :
Amsterdam en Antwerpen.. dus doen we het blijkbaar nog niet zo slecht.

Over het moslimterrorisme en de bestrijding ervan :

het is helaas zo dat de meeste slachtoffers in deze strijd moslims zijn die door andere moslims gedood worden (slechte moslims die goede doden ?) Indien Ngo's
in Afghanistan scholen en hospitalen konden bouwen zonder bescherming van legers nodig te hebben zouden er geen problemen zijn.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 16:05   #48
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Toch raar dat net na toelating van talloze grote groepen moslims in onze samenleving (naast talrijke andere 'ongemakken'...) o.a. ook het antisemitisme, het aantal aanslagen en pesterijen op joden, zit toe te noemen.

Zijn moslims de joden van vandaag ?
http://www.weerwoord.nl/weerwoord/vi...9e30be7bb4070c
Oud 4 december 2009, 17:15   #49
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Men voert een genocidale oorlog in Afghanistan.

Citaat:
Duitse generaal treedt af om incident Kunduz

Vanuit de oppositie wordt het aftreden geëist van Franz-Josef Jung, de Duitse minister van defensie. Foto AP
update
BERLIJN - Het verzwijgen van burgerdoden bij een aanval op twee door de Taliban gekaapte tankwagens heeft donderdag de hoogste Duitse militair en een hoge defensieambtenaar de kop gekost. Ook de voormalige minister van defensie ligt onder vuur, met negatieve gevolgen voor bondskanselier Angela Merkel.
http://www.parool.nl/parool/nl/225/B...t-Kunduz.dhtml
Oud 4 december 2009, 17:27   #50
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Men voert een genocidale oorlog in Afghanistan.

http://www.parool.nl/parool/nl/225/B...t-Kunduz.dhtml
Toch eens opzoeken wat genocide betekent, voor je je onzin weer op het forum smijt.
Oud 6 december 2009, 00:55   #51
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het lijkt mij dat als mensen hun leven hen lief is zij een vluchtplan maken. Ze moeten geld in contanten hebben en niet vertrouwen op plastiek. De gedwongen uittocht zal niet formeel worden aangekondigd in NOVA.

Zaken van waarde moeten nu reeds in veiligheid worden gebracht want men zal je bestelen. Mensen met waardevolle kennis moeten zichzelf in veiligheid brengen omdat men hen niet zal laten vertrekken met deze kennis.

Men kan hierover lezen in De zwarte Renaissance, welke de uittocht van de moslims uit Spanje betreft. Het volgde na de Joodse uittocht.

Er is niets nieuws onder de zon. Dat Wilders zo tekeer kan gaan, 60 jaar na de Holocaust kan geen toeval zijn. Dat de rest zo lauw reageert is ook niets nieuws.
Wie weet heb je gelijk !?! Moslims, zwarten, vlucht nu het nog kan !
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 01:51   #52
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NEDERLAND IS EEN BIERZUIPEND LAND, DE STAAT STELT BIER EN DRUGS BESCHIKBAAR VOOR KINDEREN VANAF 12 JAAR OUD, DE TV MAAKT RECLAMA VOOR ALCOHOL, DUS RAKEN MENSEN VERSLAAFD.

Van mijn kant speur ik naar aanwijzingen voor de volgende Holocaust die waarschijnlijk vanochtend om 10 uur 's morgens aan de Stationsweg in Den Haag begon met een argeloze Afrikaan die een doodzonde beging door in het land der bierdrinkers een blikje bier te drinken terwijl hij van het winterse uitzicht over de gracht genoot.
12???? 16 wil volledig erkennen maar 12?
Oud 6 december 2009, 01:55   #53
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige Moslims en Zwarten die hier in Nederland zijn opgegroeid, zijn helemaal geindoctrineerd door de gedachte dat zij burgers van Nederland zijn, dat Nederland een rechtstaat is, de mensenrechten respecteert en zij rechten hebben. Dan vertel ik ze dat Nederland en Belgie dagelijks moslims in Afghanistan vermoorden die niets anders hebben gedaan dan Afghanen en Moslims te zijn. Waarom zouden deze Nederlanders dan anders kijken naar de Moslims thuis?
Die Nederlanders en Belgen doen enkel hun werk tegenover terroristen, helaas vallen daarbij onschuldige slachtoffers. Hoe druft u hun integriteit in twijfel te stellen!
Oud 6 december 2009, 10:22   #54
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Van mijn kant wil ik graag nadenken over het democratische gehalte van Nederland. Nu zijn er plannen om de genocidale campagne/drugshandel bevorderende campagne in Afghanistan te verlengen en kijk hoe democratisch men te werk gaat. De oorspronkelijke toestemming werd afgedwongen met en vreemde 'mist' ergens op de rijksweg, langs een militair oefenterrein, waardoor er een verschrikkelijke verkeerschaos ontstond.

Eerder lijkt alsof het realisteitsgehalte bij de mensen op dit forum niet van die aard is dat zij kunnen praten over hun historische rol als handenafhakkers of willen nadenken over het feit dat door hun racisme 50% van de Belgische joden werd afgemaakt in 1940-45.

de realiteit is exclusief van en voor het plebs...en daar hoor jij niet bij.......hahaha...you funny boy!

hou je maar bezig met de koreanen in japan en de heroinehandel in afghanistan, ik zal er wel mee voor zorgen dat onze democratie een kansje maakt in de toekomst door stevig met mijn beide voeten op de grond van diezelfde realiteit te blijven staan. spijtig dat je nog niet ontdekt hebt dat je het hier en nu niét in geschiedenisboeken zult vinden en dat jezelf wentelen in de miserie uit het verleden niet bewijst dat je zult leren uit je fouten wat wil zeggen dat zo'n gedrag géén zoden aan de hedendaagse dijk gaat brengen.

FYI ik ben afstammeling van een familie van pro-joodse verzetstrijders in de oorlog.
Oud 6 december 2009, 10:30   #55
carolus66
Schepen

Standaard

[quote=Egmond Codfried;4458679]De harteloosheid die u hier etaleert is zo typisch voor de gemiddelde, albino, witte in het beschaafde Europa. Men maakt een probleem van zaken die geen probleem zijn of hoeven te zijn.

Suriname wordt vandaag onder de voet gelopen door zogenaamde 'stagiares,'spionnen als je mij vraagt; witte jongen en meisjes die ook woningen onttrekken aan de krappe markt, maar niemand die ze een haarbreed in de weg legt of onheus bejegent.

De Europese wetten en rechtbanken zijn meer dan capabel om misdaad te beteugelen. Moeten wij nu ook kledingsvoorschriften gaan uitvaardigen tegen moslims? U doet mij denken aan dat Spaanse teef hier die onlangs een late miskraam kreeg, als gevolg van haar slechte karma, vanwege het schaamteloos bespioneren en roddelen over de argeloze bezoekers in de bibliotheek.

Het is zo vreemd dat vrouwen die bekend zijn met discriminatie vanwege sexe of geaardheid toch zo onbarmhartig reageren op zwarten en moslims. Al deze haat tegenover mensen die jou, alice geen haar hebben gekrenkt komt beslist terug in de vorm van baarmoederhalskanker met uitzaaiingen naar de lever en de botten wat leidt tot een bijzonder pijnlijke en vernederende dood.

Waarom denk je dat er zoveel kanker is in beschaafd Europa, lieverd?[/
QUOTE]

wow, wat ben jij een verachtelijke figuur. ik dacht niet dat je nog lager kon vallen; ik was dus overduidelijk verkeerd.

voor iemand die bekend is met discriminatie vanwege huidskleur toch zo onbarmhartig reageren op vrouwen. al deze haat tegenover mensen die jou, codfried geen haar hebben gekrenkt komt beslist terug.
in tegenstelling tot jou ga ik me niét uitspreken over de gepaste straf voor zo'n gedrag want ik wens jou geen ongeluk toe, enkel een hart en wat empathie.
.
Oud 6 december 2009, 10:44   #56
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
De harteloosheid die u hier etaleert is zo typisch voor de gemiddelde, albino, witte in het beschaafde Europa. Men maakt een probleem van zaken die geen probleem zijn of hoeven te zijn.

Suriname wordt vandaag onder de voet gelopen door zogenaamde 'stagiares,'spionnen als je mij vraagt; witte jongen en meisjes die ook woningen onttrekken aan de krappe markt, maar niemand die ze een haarbreed in de weg legt of onheus bejegent.

De Europese wetten en rechtbanken zijn meer dan capabel om misdaad te beteugelen. Moeten wij nu ook kledingsvoorschriften gaan uitvaardigen tegen moslims? U doet mij denken aan dat Spaanse teef hier die onlangs een late miskraam kreeg, als gevolg van haar slechte karma, vanwege het schaamteloos bespioneren en roddelen over de argeloze bezoekers in de bibliotheek.

Het is zo vreemd dat vrouwen die bekend zijn met discriminatie vanwege sexe of geaardheid toch zo onbarmhartig reageren op zwarten en moslims. Al deze haat tegenover mensen die jou, alice geen haar hebben gekrenkt komt beslist terug in de vorm van baarmoederhalskanker met uitzaaiingen naar de lever en de botten wat leidt tot een bijzonder pijnlijke en vernederende dood.

Waarom denk je dat er zoveel kanker is in beschaafd Europa, lieverd?
dat jij mij probeert een veeg uit de pan te geven of belachelijk te maken, dat raakt mijn koude kleren niet omdat jij totaal onbelangrijk zijt.
dat jij alice op deze manier aanpakt vind ik vreselijk, laag-bij-de-grond, onmenselijk, getuigend van absoluut géén opvoeding en weinig verstand. volgens mij heeft jouw dikke nek de zuurstoftoevoer naar je hersenen afgesloten; da's de enige reden waarom iemand zoiets zou zeggen tegen een andere mens.

alice, vermits deze eikel zich nooit ofte nimmer zal excuseren wegens te groot ego en lijdt aan een VRESELIJKE graad van self-importance wil ik je gewoon laten weten dat de mening van onmensen als codfried niet belangrijk is en je er even aan herinneren dat er zoiets als karma bestaat. xo alice

hopelijk bannen ze jou codfried; één woord voor wezens als jezelf: vile.
Oud 6 december 2009, 11:05   #57
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

'k nochtans ni gedrukt.

"het" is terug. with a vengeance.
Oud 6 december 2009, 11:18   #58
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
vooraleer je nog 's nadenkt over het democratische gehalte van jouw land, jij blaaskaak, kan je misschien beter eerst 's even wat aan introspectie doen. werk genoeg vriend!

ik vond jou al een vreselijke figuur maar kon ermee leven omdat ook jij het met je beperkingen moet zien te rooien in dit harde leven en dat je evenveel recht hebt op je visies als 'n ander maar dat begrip is omgeslagen in absolute woede wanneer ik jouw persoonlijke aanval op alice onder ogen kreeg. sicko!
Oud 6 december 2009, 13:43   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Carolus, mensen zoals Edmond lijden aan iets wat veel erger is dan kanker, een permanent slecht karakter, de kans om daarvan te genezen is in zijn geval nul, dus sta ik er veel beter voor!
Oud 6 december 2009, 15:12   #60
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals u misschien vergeet te vermelden bestaan er in Nederland, Engeland en waarom niet in Belgie al heel lang Joodse scholen en Joodse Rechtbanken waar men op basis van de Halacha, de Joodse wet, recht spreekt. Dat schijnt prima te werken en buitenstaanders weten niet eens dat ze bestaan, waar ze staan, zodat zij er ook totaal geen last van hebben.

Orthodoxe Joodse vrouwen bedekken hun hoofd, zonderen zich gedwongen af bij menstruatie. Oudere generatie vrouwen dragen een pruik inplaats van een hoofddoek.

Orthodoxe Joodse mannen schudden wildvreemde (onreine?) vrouwen de hand niet en kennen een dagelijks gebed waarmee zij god danken niet als vrouw geboren te zijn.

Joodse scholen weigeren vader joden, kinderen uit een niet joodse moeder, maar wel met een joodse vader.

Christelijke scholen mogen homo onderwijzers en leerlingen ontslaan en afschrijven en weigeren. Evenals vrouwen die pantalons dragen, personen die tv kijken etc.

Blijkbaar valt er voor de Joden en SGP christenen die geen vrouwelijke leden accepteren toch een mouw aan te passen. En zover ik weet hebben de Marokkanen geen staatsgreep gepleegd, dus waar komt de gedachte vandaan dat zij maar hun gang kunnen gaan?
Waar haalt u die nonsens allemaal? Vrouwen in lange broeken worden niet geweigerd door christelijke scholen. En TV-programma's worden soms opgenomen in de lessen, dus ...
Wat u zegt over de orthodoxe joden klopt grotendeels. Maar hou dan even rekening met het feit dat de joden zich nooit agressief tegenover de autochtone bevolking gedragen hebben. Zij leven en werken hier als alle burgers. Zij hebben hun eigen tradities en klederdracht maar onderhouden die zonder anderen te hinderen.
Moslims daarentegen tonen weinig respect voor onze levensstijl. Zij zijn hier gekomen om een beter (vnl materieel beter) leven te kunnen leiden. Maar nooit hebben ze laten merken dat ze tevreden zijn dat dit hen ook werkelijk lukt. Integendeel, hun eisen lopen hoe langer hoe meer de spuigaten uit. Het feit dat ze zelfs wensen dat de sharia in Europa geduld wordt, doet mij huiveren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be